„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
8 idei pentru articole de blog

Cauți idei pentru scrierea articolelor de blog? Ai rămas în „pană de idei” și nu mai știi despre ce anume să scrii? Fii pe pace! Îți las 8 idei pe care să le aplici pentru blogul tău sau al afacerii tale, indiferent de nișă!

Fie vorba între noi, pe blogul meu personal (horjarobert.ro) am 27 de rubrici (categorii) și am scris la 26. Bineînțeles că pot să adaug mai multe categorii, dar nu vreau să scriu toată ziua „Bună ziua!”. Serviciile pe care le ofer nu mă lasă să scriu doar pentru mine…

Voi enumera cele 8 idei pentru articole de blog, apoi le voi reliefa pe fiecare în parte:

  1. Opinii
  2. Întrebări frecvente
  3. Motivaționale
  4. Serii
  5. Zile importante
  6. Rezumat
  7. Știai că…?
  8. Reclame

1. Opinii

Toată lumea știe să-și dea cu părerea, nu-i așa? Ei bine, ar fi util să mai și scrii opiniile, nu doar să le pălăvrăgești…

Dacă ai niște opinii ieșite din comun sau asumate, care sunt diferite față de gândirea publică (sau cea prezentată în mass-media), atunci ai toate șansele să creezi un articol viral… Știai că „hate-ul” aduce trafic pe site-ul web?

Bineînțeles, dacă ești asumat, nu trebuie să-ți faci griji că nu vor mai veni clienții la tine. Dacă ai toate „țiglele pe casă”, scrie opinii! În schimb, dacă ești un pic „pe lângă drum, pe lângă gard”, atunci lasă opiniile pentru alții.

Dacă vrei să scrii opinii pentru nișa ta, îți dau câteva sfaturi:

  • Să nu minți!
  • Să nu te iei niciodată de alții!
  • Să nu aduci injurii la adresa nimănui!
  • Să nu „bați câmpii”!
  • Să nu cauți scandal!

2. Întrebări frecvente

Răspunde la întrebările comunității sau la cele mai comune întrebări pentru zona ta de activitate!

Ca idee, poți începe titlul articolelor cu următoarele cuvinte interogative:

  • Ce este…?
  • Cine…?
  • Cum să…?
  • De ce…?
  • Unde…?

Lumea pune foarte multe întrebări domnului Google, iar dacă articolul este bine indexat, atunci are toate șansele să fie accesat.


3. Motivaționale

Trăim în secolul vitezei, unde totul se-ntâmplă pe repede-nainte, iar depresiile și necazurile sunt la ordinea zilei… Ce este de făcut? Câteva articole motivaționale!

Chiar și produsele sau serviciile pe care le oferi poți să le „îmbraci” într-o formă motivațională. Presupun că ai servicii sau produse de calitate… Ei bine, încearcă să le prezinți în lumina beneficiilor. De ce să vină clientul la tine? Ce avantaje primește?

Pune-te și încurajează-i pe alții! Nu știi când vei avea tu nevoie să fii încurajat… Chiar dacă nu vinzi nimic prin articolul respectiv, satisfacția va fi mai mare! Când ajuți pe alții, te ajuți și pe tine…


4. Serii

Seriile sunt binevenite oricând, mai ales că sunt subiecte care pot fi întinse pe mai multe articole. Am pe blogul personal mai multe serii. Exemple:

Dacă ai subiecte care necesită o abordare mai amănunțită, atunci poți să pui în titlul „partea 1”, „partea a 2-a” etc. sau să folosești titluri diferite și te „joci” cum vrei…


5. Zile importante

Zile importante există în orice domeniu, fie că te afli în domeniul auto, fie că nișa ta e pe zona de tehnologie… Nu știi când a apărut prima data o mașină Ford sau un Lamborghini? Știi când e Ziua Instagramului sau când a apărut primul joc video sau primul telefon cu sistemul de operare Android? Dacă ești în domeniu, sigur știi!

În caz că nu ai idei sau nu ești la curent cu anumite zile importante, fie din trecut, fie din prezent (evenimente), atunci poți să scrii despre zilele importante la nivel național sau internațional.

Poate te întrebi ce legătura are o zi națională sau internațională cu serviciile sau produsele tale… Aici intervine creativitatea ta! Poți face o chemare la achiziție, indiferent de subiect!


6. Rezumat

Rezumatele sunt bune dacă rămâi în „pană de idei”. Unele bloguri au „Rezumatul zilei”, altele au „Rezumatul lunii” (cum am și eu), iar altele n-au nimic pentru că administratorii de blog (site web) nu s-au gândit că ar putea scoate ceva bune dintr-un rezumat…

Poți să scrii un rezumat de la un proiect finalizat recent sau chiar un rezumat tip jurnal cu situația la zi a proiectului.


7. Știai că…?

Pe lângă întrebările frecvente (FAQ), e bine să stârnești curiozitatea potențialului vizitator cu articole de cultură generală.

Chiar dacă te afli într-o nișă, dacă aduci în discuție subiecte de cultură generală, vei acoperi o gamă mai mare de potențiali clienți. Până la urmă, scopul blogului este acela de a atrage potențiali vizitatori, care pe urmă vor fi potențiali clienți.

La început este important să ai trafic pe site-ul web, iar mai apoi să vinzi…


8. Reclame

Îți plac reclamele? Poate nu să te uiți la ele, ci doar să le faci…

E limpede că trebuie să introduci reclame în interiorul articolelor și să-ți prezinți pe scurt serviciile sau produsele.

Nu sunt de-acord cu reclamele tip bannere! Un site cu reclame de la Google AdSense arată mizerabil! Pe lângă faptul că pagina web se încarcă greoi, mai arată și urât din punct de vedere estetic și distrage atenția cititorului de la textul articolului.

Pune reclame la fiecare articol, dar să o faci într-un mod natural, fără exagerări și neapărat într-un mod util!


Ți-am prezentat 8 idei pentru articole de blog, iar dacă nici așa nu știi ce să scrii, atunci te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701 și te voi ajuta eu cu articole de blog!

Îți recomand pagina „Articole de blog” pentru a vedea ce beneficii gratuite primești dacă mă alegi să-ți scriu articolele de blog!

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile