„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
„SEO-n sus, SEO-n jos, cu un plus ai site-ul BOSS!”

Ai un site web pe care-l vrei afișat în topul căutărilor pe Google în funcție de anumite cuvinte cheie specifice afacerii tale? Înseamnă că trebuie să înveți și să implementezi zicala „SEO-n sus, SEO-n jos, cu un plus ai site-ul BOSS!”.

Te invit să citești pe scurt ce înseamnă SEO… Apasă pe „Ce este SEO?”.

Dacă ești în zona asta tehnică sau dacă ai un site sau pur și simplu… sigur ai auzit de cuvântul SEO, care vine de la „Search Engine Optimization”.

Nu ți-aș da o definiție, dar îți pot scrie că partea de SEO este responsabilă cu afișarea site-ului tău pe Google. Tu ești responsabil doar dacă site-ul tău nu este indexat pe Google…

Glumesc… Poate nu ești singurul „vinovat”. Am pus cuvântul „vinovat” între ghilimele pentru că n-are rost să dăm vina pe cineva pentru ceva care se poate rezolva… Te pot ajuta pe partea de servicii SEO dacă vrei un site de top, pus în top!


„SEO-n sus”

Dacă n-ai fost „bombardat” efectiv cu informații după informații pe rețelele de socializare cu tot felul de reclame despre SEO, să știi că de-acum înainte s-ar putea să fii…

Algoritmii de pe rețelele de Social Media sunt foarte deștepți și îți recomandă conținut asemănător cu cel la care te-ai oprit câteva secunde sau cu cel pe care ai dat click (cum ar fi pagina web cu acest articol).

Totuși, e bine să știi că site-ul tău are nevoie de SEO pentru a fi cât mai sus. În ce domeniu îți desfășori activitatea?

Dacă vinzi frigidere, iar site-ul tău este vandfrigidere.com (site fictiv), atunci ar fi bine să ai un site optimizat SEO pe cuvântul „frigider”. Astfel, oricine caută pe Google cuvântul „frigider”, îi va apărea la afișări site-ul tău, vandfrigidere.com.

Evident că este o muncă asiduă să pui un site în top numai pe un cuvânt cheie… De obice, se ia o expresie sau o structură de minim 2 cuvinte și se face o strategie de conținut pe baza acelor cuvinte.

În ce constă strategia de conținut? E nevoie de un plan lunar, bine pus la punct, care trebuie respectat și creat conținut relevant în jurul acelor cuvinte cheie.

Prin „conținut” mă refer la articole de blog sau pagini de produs. Se poate pune conținut chiar și pe pagina principală a site-ului, dar nu trebuie exagerat. Mai bine exagerezi cu articole lungi…


„SEO-n jos”

Dacă tu nu te ocupi de partea de SEO (sau dacă nu ai pe cineva care să se ocupe), atunci site-ul tău o ia la vale… Și la propriu, și la figurat.

Oricum, un site nou (online de aproximativ 6 luni), are o notorietate foarte scăzută în fața domnului Google, deci mai jos de-atât nu prea are unde să se ducă…

Un site cu vechime (online de peste 1 an), trebuie deja să fie util și să-și facă treaba. Până la urmă, de ce ai un site web pentru afacerea ta? Dacă ești antreprenor, atunci caută să faci profit peste profit!

Site-ul tău merge în jos din momentul în care nu mai există conținut proaspăt. Google știe foarte bine ce activitate se desfășoară pe site-ul tău. Cum? Trimite tot felul de roboței (ciudăței), care au rolul de a scana tot site-ul. Teoretic, roboțeii sunt fanii tăi numărul 1. Practic, sunt niște spioni… Fii pe pace, nu dăunează!

Trebuie să precizez că nu trebuie să te lași la concurență? Nu ești singurul care vrea să aibă site-ul în topul afișărilor pe Google! Dă-i o „geană” să vezi cum stă concurența ta la capitolul SEO. Cum poți face asta? Vezi ce site-uri apar în topul afișărilor dacă faci pe Google o căutare a cuvintelor cheie pentru domeniul tău de activitate… Caută „frigidere” și spune-mi că în topul căutărilor nu se află eMag, Altex sau Flanco

Este foarte greu să „câștigi” un cuvânt cheie, mai ales dacă ai o concurență care investește sume exorbitante în SEO.

Ai nevoie de o cantitate uriașă de conținut (text) pentru a te lupta pe cuvinte cheie uzuale… Putem discuta mai multe în privat dacă ai nevoie de serviciile mele de SEO.


„Cu un plus”

De ce plus ai nevoie pentru a avea un site în top pe Google? De conținut, adică de articole de blog sau texte pentru produsele sau serviciile oferite.

Te pot ajuta și pe partea de scris articole sau texte de produs pentru site-ul tău! Scriu articole de blog optimizate SEO 100%!

Ce se întâmplă dacă ai fi pe minus? Zicala ar suna astfel: „SEO-n sus, SEO-n jos, cu un minus ai site fricos!”. Ce face fricosul? Se ascunde. Așa face și site-ul tău fără SEO… Se ascunde de domnul Google. Partea nasoală este că se ascunde atât de bine încât nu-l mai vizitează nimeni! Poate doar tu… din când în când…

Îți recomand articolul „Merită să investești în SEO?”. Fii înțelept și investește în lucruri bune!


„Ai site-ul BOSS!”

Vrei ca site-ul tău să fie în top pe Google? Toată lumea și-ar dori asta (pentru el, evident…).

Ei bine, să presupunem că site-ul tău este în top. Ce trebuie să faci acum? Unul dintre principiile mele (vezi articolul „Principiile HRE”) este perseverența.

Nu te da bătut niciodată, chiar dacă ți-ai atins obiectivul! Întotdeauna vor fi lucruri de îmbunătățit! Cine spune că nu mai are ce să îmbunătățească, pierde…

SEO nu se face într-o oră sau într-o zi sau într-o lună. Este nevoie de o campanie de câteva luni pentru a intra în „lupta acerbă” pe cuvintele dorite prin care ai vrea să se facă vizibil site-ul afacerii tale!

Odată ce ai „SEO-n sus”, „SEO-n jos” și un plus de conținut, mai ai nevoie de continuitate, adică de perseverență (cu articole de blog lunare) pentru a fi BOSS de B0$$.

Totul se rezumă la bani când vine vorba de o investiție, nu-i așa? Un site care îți aduce potențiali clienți, este o sursă bună pentru a-ți crește veniturile…


Dacă vrei ca site-ul tău să fie în topul afișărilor pe Google pentru anumite cuvinte cheie specifice afacerii tale, îți pun la dispoziție următoarele servicii:

Evident că serviciile SEO au nevoie de articole de blog, dar merită să apeși pe cele două titluri puse cu bulinuță și să vezi ce oferte am pregătit.

În caz că nu ai un site web, îți recomand serviciile mele de web!

Pentru mai multe detalii, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701. Mulțumesc!

P.S. Voi reveni ulterior cu un articol în care-ți explic un pic ce înseamnă să ai site-ul BOSS.

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile