fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Social Media
Vrei să-ți activezi butonul de Subscribe pe pagina de Facebook?

Facebook are tot felul de opțiuni care mai de care mai interesante în ultima perioadă. Unele sunt vechi și prind contur de-abia acum, iar altele sunt noi și nedescoperite…

Vrei să-ți activezi butonul de Subscribe pe pagina de Facebook? Ce înseamnă acest buton de Subscribe? Păi, e ca la YouTube sau ca pe Patreon. Plătești un abonament lunar și ai acces la postări premium. În cazul tău, urmăritorii paginii de Facebook vor plăti un abonament lunar pentru a avea acces la anumite postări specifice doar pentru ei.

Ce zici? Te bagi? Dacă ai urmăritori cărora le e drag ceea ce faci și dacă poți oferi conținut diferențiat, atunci te poți gândi serios dacă merită să creezi abonamente pentru pagina de Facebook. Îți recomand să pui un preț modic, îți scriu mai târziu și de ce…

Hai să-ți explic care-i faza cu abonamentele pentru pagina de Facebook, pas cu pas. Călătorului îi șade bine cu drumul, iar cititorului cu… cititul.


Pasul 1

Pentru început, trebuie să știi că activarea se poate face doar de pe desktop sau laptop, în niciun caz de pe telefon. De ce? Ai nevoie de acces la Meta Business Suite. Bineînțeles că poți deschide aplicația de mobil, dar n-am găsit acolo ce aveam nevoie…

Așadar, intră pe laptop (sau PC), accesează pagina Meta Business Suite, alege pagina de Facebook pentru care vrei să ai abonamente, apasă în panoul din stânga pe opțiunea „Toate instrumentele”, „scrolează” mai jos și apasă pe „Monetizare”. Practic, vrei o monetizare a paginii de Facebook.

În mod implicit îți apare opțiunea „Prezentare generală”, iar un pic mai în dreapta apare starea. Dacă pagina ta este în regulă, vei vedea acolo o bifă albă cu fundal verde și textul „Nicio încălcare a politicilor privind monetizarea”. Asta înseamnă că poți să activezi abonamentele? Nu.

Apasă te rog pe butonul „Vezi eligibilitatea Paginii”. Aici vezi dacă poți activa sau nu abonamentele… Vei găsi acolo mai multe opțiuni, nu doar partea asta cu abonamentele.

Dacă în dreptul opțiunii „Abonamente pentru fani” vezi butonul „Configurează”, atunci înseamnă că pagina ta îndeplinește toate criteriile, deci este eligibilă.

Nu toate paginile de Facebook sunt eligibile. Dacă ai mai multe pagini, poate vei observa că la unele opțiuni îți apare textul „Nu îndeplinește criteriile”. Pentru a vedea criteriile, poți apăsa pe butonul „Vezi criteriile”, care este situat sub opțiunea propriu-zisă. E destul de intuitiv, cred că te descurci chiar dacă ai setat browserul în altă limbă.


Pasul 2

După ce apeși pe butonul „Configurează”, vei putea să adaugi un cont de plăți, iar apoi să alegi beneficiile pe care le oferi abonaților.

Abonații vor primi un ecuson special de abonat, pe lângă celelalte beneficii pe care le-ai pregătit pentru ei.

Tot aici poți să stabilești un preț pentru abonament. Îți recomand să pui un preț modic (sau mic). De ce? Pentru că s-ar putea să te „lovești” de o problemă. Știi că „feed-ul” de pe Facebook e „bombardat” cu tot felul de postări, unele inutile, nu? Ei bine, cum apare postarea ta în „feed-ul” abonatului? Cu o notificare în prealabil, altfel sunt slabe șanse ca abonatul să le vadă…

Dacă ai o pagină normală sau un cont normal de Facebook, știi că poți să alegi audiența postării. De exemplu, postarea poate fi viziblă pentru public (oricine), prieteni, prieteni cu anumite excepții, doar pentru tine sau poți alege o opțiune personalizată. Din moment ce pagina ta are activată partea cu abonamentele, când creezi postarea, poți alege să fie vizibilă doar pentru abonați.

Te sfătuiesc să oferi postări calitative dacă vrei ca un abonat să plătească, de exemplu, $5 lunar. Nu știi ce postări să oferi? Îți pun la dispoziție serviciile mele de creare de conținut digital pe Social Media. Îți recomand pagina „Creare conținut Social Media”.


Pasul 3

Cum stai cu răbdarea? După ce ai terminat de configurat ce era de configurat, abonamentul va fi revizuit. Pagina ta va fi trimisă la analiză (un mic ITP), iar ulterior, dacă totul este bine, vei primi o notificare pentru activarea abonamentului.

Ar fi bine să-ți anunți urmăritorii că au ocazia să se aboneze la conținut premium. Ai citit articolul „@Taguri speciale pe Facebook”? Îi „strigi” cu tagul @urmăritori (sau @followers) și le explici ce beneficii vor avea abonații.


Vrei să-ți activezi butonul de Subscribe pe pagina de Facebook?

Dacă vrei, dar nu te descurci, te rog să-mi scrii pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794 și facem să fie bine.


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile