
Salutare! Ai nevoie de conținut digital pe platformele de Social Media (Facebook, Instagram, TikTok etc.)? Te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794 și te voi ajuta la partea de postări.
Nu doar că te voi ajuta la partea de postări, ci și la partea de administrare. În plus, vei primi și consultanță, strategie de conținut și mă voi ocupa inclusiv de administrarea conturilor. Dacă tot e să facem o treabă, o facem până la capăt, nu?
Îți recomand să vizitezi pagina „Consultanță Social Media”.
Hai să-ți prezint cuprinsul și apoi intrăm în detaliile alea care ne interesează:

Dacă vrei să ai vizibilitate pe internet pentru afacerea ta, atunci ai două variante: ori un site web, ori un cont sau mai multe pe o platformă (sau pe platforme) de Social Media. La fel de bine poți să ai mai multe site-uri web, dar acolo e altă discuție…
Ce recomand? Ambele variante! De ce? Pentru că nu e bine să-ți investești toate resursele într-o singur lucru!
E limpede pentru toată lumea faptul că vrei să-ți dezvolți afacerea, dar când vine vorba de promovare, investește inteligent! Cum?
Începe prima dată cu un site web și optimizează-l din punct de vedere SEO. Dacă nu te descurci, te ajut atât cu partea de creare site web, cât și cu partea de optimizare SEO.
Apoi, fie în paralel, fie după aceea, fă bine și apucă-te de administrarea unui cont pe o platformă de Social Media.
Eu te pot ajuta și chiar îți voi prezenta pachetele mele, iar într-un final vei învăța cu ce „se mănâncă” Social Media și te vei putea descurca fără mine.
În caz că nu ai timp și nu ai pe cineva intern care să se ocupe de conturile de Social Media, atunci te pot ajuta pe termen lung și facem să fie bine.
Este normal să vrei vizibilitatea afacerii pe internet, nu? Ai toate motivele să vrei, mai ales că e un mod prielnic pentru creșterea vânzărilor.
Creșterea vânzărilor reprezintă ultimul pas în modelul de business sau în caruselul de business. Apropo, te-ai dat vreodată cu un rollercoaster? Dacă nu, atunci în calitate de antreprenor, cu siguranță te-ai dat pe un rollercoaster de emoții…
Știu că uneori e teribil de greu să conduci un business, dar partea bună este că nu-i imposibil. Hai că poți! Fii răbdător, perseverent, muncește și continuă să faci tot ce trebuie ca să ai cât mai mulți clienți și toți să fie fericiți!
Vizibilitatea pe platformele de Social Media va avea ca impact descoperirea produselor sau serviciilor tale de către potențialii clienți.
Cum transformi potențialii clienți în clienți? Prima dată trebuie să le oferi ceva, corect? Ce anume? Postări. De care? Interactive, captivante și relevante!

Dacă postările sunt interactive, adică lumea este îndemnată să lase comentarii și aprecieri sau dacă sunt captivante, adică te invită să le „sorbi” sau dacă sunt relevante, în mod special pentru domeniul de activitate al firmei tale, atunci pregătește-te de succes (sau cel puțin de vânzare).
Ce este succesul? Pare un termen relativ, dar ca idee de bază, succesul este o împlinire.
Apropo de împlinire, care-i scopul tău pentru care ți-ai deschis firma? Să faci profit, corect?
Ei bine, poți să faci profit și fără să intri cu afacerea pe internet (sau pe Social Media), nu?
Platformele de Social Media sunt bune când vine vorba de vizibilitate. Evident, trebuie multă muncă, vizibilitatea nu apare dintr-o dată, plus că există anumiți factori pe care să-i iei în considerare, dar nu este ceva imposibil.
Știai că nu există o formulă pentru postările virale? Bine-bine, hai să-ți zic că există, dar n-am văzut pe niciun om sănătos la cap din breasla mea care să recomande cuiva scandaluri sau postări indecente doar pentru a face o postare virală. Să continuăm…
Înainte să vinzi prin postările de pe Social Media, trebuie să oferi. La urma urmei, care-i motivul pentru care cineva și-ar dori să cumpere de la tine?
Un motiv ar fi nevoia, iar un altul stârnirea curiozității. Ar fi bine să nu aducem în discuție ispita. Ispitești omul să cumpere sau îi oferi produsul sau serviciul de care are nevoie?
Acțiunea de a cumpăra se bazează pe emoții, iar aceste emoții sunt declanșate de ceva anume. Acel „ceva anume” poate fi serviciul sau produsul pe care tu îl oferi.
Oferi calitate? Ești pe drumul cel bun. Nu oferi calitate? Fă bine și oferă calitate chiar dacă te va costa timp și bani la început! Mai bine pierzi acum câteva ore (zile, săptămâni, luni) și îți pui la punct toată afacerea, decât să pierzi totul mai târziu!
Fii înțelept! Acționează înțelept! Consolidează-ți baza! Creează-ți platforma care te va duce pe podium!

Pe ce platforme de Social Media merită să postezi sau să „intri”? Pe toate!
În fine, „pe toate” nu e tocmai cel mai bun răspuns. Cel mai bine este să-ți alegi două: una pe care să investești 75% din timp și bani, iar cealaltă pe care să investești procentul rămas. Sau poți investi 66% pe una și 33% pe cealaltă.
Nu-i cazul să investești 50% pe ambele. De ce? Nu vreau să mă pronunț, dar dacă vrei să o faci, nu te opresc.
Nu vei atrage clienți în mod egal de pe cele două platforme de Social Media. Nu mai bine investești mai mult timp și bani acolo unde sunt rezultate mai vizibile?
Așa cum am precizat deja, eu prefer promovarea atât cu ajutorul site-ului web (#SEO), cât și cu ajutorul platformelor de Social Media.
Chiar dacă am conturi pe mai multe platforme de Social Media, prefer să fiu constant pe două. Pe care? Pe Facebook și pe Instagram.
Poate că acesta este motivul principal pentru care pachetele mele sunt disponibile pentru Facebook și Instagram.
În caz că vrei o ofertă personalizată, spune-mi și facem să fie bine. Rolul meu este să te ajut.
Înainte să trecem mai departe, îți recomand să citești articolul „Algoritmul rețelelor de Social Media” și să-ți faci o idee despre fiecare platformă în parte. Spor!
Pachete Social Media (prețuri lunare)
Facebook WE3K
3 postări/săptămână (799 RON)
Facebook UNO
1 postare/zi (1299 RON)
Facebook DUO
2 postări/zi (1899 RON)

Facebook & Instagram WE3K
3 postări/săptămână (999 RON)
Facebook & Instagram UNO
1 postare/zi (1699 RON)
Facebook DUO + Instagram UNO
2 postări/zi - Facebook și 1 postare/zi - Instagram (2499 RON)
Alege un pachet, iar eu voi veni cu partea de strategie și de creare a postărilor (plus publicare).
Fiecare pachet include un anumit număr de postări săptămânale. Mă ocup personal de design și de textul postărilor. Dacă nu e ceva pe gustul tău, te rog să-mi spui.
Voi interveni de maxim 3 ori asupra unei postări cu retușuri sau modificări, la nevoie.
În caz că vrei o postare anume într-un stil personalizat, te rog să citești informațiile de la capitolul „Ofertă personalizată”
Dacă vrei să „testezi apele” sau pur și simplu vrei post[ri tip „mentenanță” pentru o pagină de Facebook care are un număr frumos de urmăritori (și interacțiuni), atunci poate ai nevoie de doar trei postări pe săptămână.
Sau poate că vrei să crești încet, dar sigur…
De ce trei? Pentru simplul fapt de a posta pe considerentul „o zi DA, o zi NU” sau altfel spus, postări în zilele de luni, miercuri și vineri (asta fac personal pe contul meu personal de Instagram: @horjarobert.ro).
Bineînțeles, caracteristica de bază a zonei online este consumul, iar trei postări pe săptămână nu vor fi niciodată suficiente, ci doar de bun augur.
Preț lunar: 799 RON (3 postări/săptămână).
*Ofertă valabilă și separat pentru Instagram (3 postări/săptămână). Alege inteligent!
O postare pe zi de luni până vineri poate însemna o vizibilitate bunicică rău.
Chiar dacă ai un număr relativ frumos de urmăritori pe pagina de Facebook, trebuie să ții cont că te lupți zilnic cu alte postări, fie ele relevante sau nu, ale altor conturi sau pagini.
Apropo, ce entități ai pe Facebook? Cont personal sau cont profesional sau pagină sau grup? Sau toate? La momentul actual (finalul anului 2024), cel mai bine este să ai un cont profesional. De ce? Pentru că orice prieten devine automat urmăritor.
De ce e cel mai recomandat să ai un cont profesional? Pentru că poți să crești cel mai mult într-un mod natural, fără a băga bani în reclame. Și nu uita de securizarea contului! Mă ocup eu de tot, numai să-mi spui!
Trei, doi, UNO! Să revenim…
Postarea ta nu apare în mod automat urmăritorilor tăi în tabloul principal dacă aceștia nu interacționează des cu contul tău. Ce e de făcut? Să „distrugi” algoritmul Facebook-ului? Nu-l poți distruge și nici nu-l poți fenta, dar te poți folosi de el.
Te invit să citești mai multe despre algoritmii rețelelor de socializare pe pagina „Algoritmul rețelelor de Social Media”.
Preț lunar: 1299 RON (1 postare/zi de luni până vineri).
Două postări pe zi este soluția ideală în cadrul unei strategii normale de postări.
Cu două postări pe zi, una dimineața și una după-masa, ai toate șansele să apari în tabloul principal al urmăritorilor și al potențialilor urmăritori (și clienți).
Trebuie să ții cont neapărat ca acele postări să fie diferite pentru a „îmbrățișa” un număr mai mare de „privitori”.
Oamenii sunt diferiți, iar dacă vii în întâmpinarea lor cu postări variate, atunci ai toate șansele să-i fidelizezi, iar acest lucru te va recompensa (nu doar la interacțiuni, ci și la vânzări…).
Când am început să lucrez prima dată pe partea asta de Social Media, am ajuns să am 6 postări pe zi. Ce fel de postări? Postări informative și postări de tip joc, prin care îndemnam lumea să lase un comentariu.
Cum a fost? A fost bine o perioadă pentru că numărul de urmăritori ai paginii de Facebook au crescut foarte mult.
Partea mai puțin bună a fost timpul de creare al postărilor și am ajuns la concluzia că este vremea să pun doar 2 postări pe zi.
Preț lunar: 1899 RON (2 postări/zi de luni până vineri)
Vrei să „testezi apele” și pe Instagram? Postările de pe Facebook le pot pune și pe Instagram (postări cu același format: pătrat sau „ușor” vertical).
Instagram este un mediu mai mult pentru fidelizare, iar creșterea organică se produce greu spre foarte greu. Ai nevoie neapărat de reclame! (#boost)
Pe Facebook se crește organic mult mai ușor și mai natural decât pe orice altă platformă de Social Media (fie ea și YouTube sau TikTok).
Bineînțeles, creșțerea pe Instagram nu e imposibilă. Sloganul mediului online este următorul: „Orice este posibil!”. Încurajator, nu-i așa?
Dacă tot am adus în discuție platforma Instagram, din propria experiență (cu al meu cont personal), am ajuns la concluzia că postările de tip reel, cu muzică, merg foarte bine dacă sunt legat de un cont de Facebook. E suficient să ai o imagine pe care să o pui ca reel de 5 secunde. Am niște cifre de senzație la astfle de reels-uri scurte!
Un avantaj al postărilor mele este că acestea sunt generale, adică un verset biblic, un citat sau un sfat motivațional. La un calcul, pot să zic că o astfel de postări pe un cont de Instagram legat de un cont de Facebook ajung la peste 50.000 de vizualizări lunar. Evident, există și postări bune, și postări mai puțin bune.
În calitate de consultant, primesc întrebări de tot felul cum că s-a întâmplat ceva cu un cont anume și că postările nu mai au numărul de „reach” și de aprecieri ca înainte. Ei bine, primul răspuns este acela că postările sunt buba, nu conturile.
După ce dau o „geană” pe conturile respective și fac un audit, atunci pot să mă pronunț dacă platforma e de vină sau dacă oamenii pur și simplu n-au niciun interes la postările respective.
Dacă tot am poposit pe subiectul ăsta de audit, trebuie să știi neapărat că ofer și audit conturilor/paginilor de Social Media. Pentru mai multe detalii, te rog să vizitezi pagina „Audit Social Media”. Mulțumesc!
Îți las și o captură cu un set de 12 postări de pe Instagram. Se poate observa numărul de vizualizări per postare la niște postări tip imagine, dar ca reel. Tare, nu?
Preț lunar: 999 RON (3 postări/săptămână).

O postare pe zi pentru Facebook și Instagram sună bine de tot!
Instagram are nevoie de o strategie diferită față de cea de pe Facebook. Vom discuta mai multe la momentul oportun…
Dar până atunci, îți las un sfat important: trebuie să faci un story zilnic pe Instagram!
Instagram e acea platformă în care lucrurile se întâmplă instant. Dacă pui un story zilnic (sau chiar mai multe), vei avea ocazia să-ți fidelizezi clienții sau să-ți faci clienți noi.
Indiferent de domeniul tău de activitate, fie că ai un magazin online, fie că predai cursuri de limba spaniolă, tot vei avea ceva de postat.
Munca de zi cu zi, oricât de repetitivă sau de plictisitoare ar fi, tot faci ceva, corect? Ei bine, acel „ceva” se poate transforma lejer în postare. Nu știi cum? Spune-mi mie și facem să fie bine!
Când numărul postărilor este mare, primul avantaj este că lumea are șansa să te vadă (sau pe firma ta), iar un alt avantaj mare este că poți testa de toate oricând și oricum.
Ești curios dacă merge o postare anume? O postăm și așteptăm. Sau vorba aia „ascultăm și nu judecăm” („zi-mi că e prank de-ăla”). Nu toate postările vor fi „bombă”, chiar dacă sunt lucrate cu măiestrie.
Înainte de a publica ceva, asigura-te că răspunzi la întrebarea „Cu ce se diferențiază postarea față de toate celelalte?”. Mediul online este plin de postări, de ce ar trebui cineva să se oprească la postarea ta și să o citească?
Din start ai nevoie de o imagine bună, iar dacă l-ai făcut curios pe om să stea liniștit 2 secunde, atunci textul postării trebuie să fie rachetă, nu bombă…
Te pot ajuta atât la partea de design la postări, cât și la partea de scris (servicii de copywriting incluse).
Preț lunar: 1699 RON (1 postare/zi de luni până sâmbătă).
De ce șase zile pe săptămână? În mod special pentru o prezentare onorabilă a panoului de pe Instagram, care este împărțit în trei coloane.
Cea mai potrivită variantă pentru o creștere progresivă garantată la un preț „gustos”! Ce zici de 90 de postări pentru 2499 RON? Nici dacă m-ai lua ca Social Media Manager n-ai fi primit o asemenea ofertă…
Să-mi spui te rog unde mai găsești un astfel de tarif ca să urca rapid la preț. Glumesc…
În general, nu promit nimic (mai ales dacă nu ține de mine), dar când un lucru este vizibil și palpabil, atunci totul e limpede și devine garantat.
Două postări zilnice pe Facebook (una dimineața, una după-masa) și o postare zilnică pe Instagram, reprezintă soluțiile optime pentru aproape orice tip de cont pe Social Media.
Bineînțeles că ideal ar fi să „bombardezi” internetul cu postările tale, dar nu trebuie să fii agresiv sau măcar să nu fii agresiv dacă n-ai o strategie în spate.
Contează și ce postezi, dar mai ales frecvența. La urma urmei, Social Media este despre vizibilitate. Îți recomand să citești articolul „Rolul platformelor de Social Media”.
Preț lunar: 2499 RON (postări de luni până sâmbătă).
Dacă dorești o ofertă personalizată, atunci îmi poți spune și încerc să găsesc o variantă potrivită.
Sunt unele conturi foarte bune pe care se rulează 3 postări pe zi (dimineața, la amiază și după-masa sau seara). 3 postări pe zi, de luni până duminică (și de la capăt) este ideal. Asta înseamnă direct un Social Media Manager.
Chiar așa, ai nevoie de cineva care să se ocupe de toate conturile businessului tău în online, inclusiv de site-ul web? Sunt aici să te-ajut!
Referitor la postări, în caz că vrei o postare anume, pe un anumit stil sau după un anumit model, postare care să fie la un giveaway sau o postare tip banner, prețul unei astfel de postări este de 149 RON.
Dacă nu dorești unul dintre pachetele amintite mai sus, dar tot vrei să colaborezi cu mine, prețul unei postări este 99 RON.
Ce platforme recomand, în afară de Facebook și Instagram? Neapărat LinkedIn (pentru profesionalism) și YouTube (pentru clipuri, în special shorts).
Fug de TikTok, dar dacă vrei să fugim împreună și să colaborăm, atunci e sănătate curată…
Vrei să ai postări tip video? Te pot ajuta atât cu idei, cât și cu editarea clipurilor!
E-adevărat că lumea (majoritatea lumii…) preferă să vadă un clip, dacă se poate să fie scurt ar fi lux, pentru că suferă de „scrollită acută”.
Platformele de Social Media joacă un rol foarte mare în pierderea concentrației, astfel că răbdarea ajunge să fie o comoară pierdută…
Apropo de răbdare, cum te înțelegi cu ea? Ai nevoie de răbdare, mai ales când lucrezi cu oamenii și când investești pe o platformă de socializare.
Nu tot ce zboară se mănâncă, iar postările de tip trending reprezintă foarte bine unul dintre versurile lui Mihai Eminescu: „Ce e val, ca valul trece”.
Sunt și om de marketing, deci te ajut la partea de „îmbrăcare” a produsului într-o variantă optimă și plăcută pentru un potențial client, dar nu-ți pot aduce succesul pe tavă.
Fără muncă, nu-i cunună!
Prețuri editare clip video:
- 59 RON – 15s
- 109 RON – 30s
- 199 RON – 60s
- 249 RON – 100s
Prețurile sunt orientative. Dacă ai un clip de 16 secunde, atunci rămâne prețul de 59 RON. În schimb, dacă ai un clip de 50 de secunde, atunci costul poate fi 179 RON.
Te rog să-mi spui cum ai vrea să fie editat clipul, dacă vrei subtitrare, tranziții și efecte…
Pot să modific un clip de maxim 3 ori până să-ți dau varianta finală.
Precizare: nu voi filma eu clipul, ci doar îl voi edita. Pentru a nu se pierde din calitatea imaginii, clipul video nu trebuie trimis pe WhatsApp. Îți voi spune mai multe la momentul potrivit.
Ideea e să postezi și clipuri video, eventual chiar să pui și câte o reclamă plătită la astfel de postări pentru a avea o vizibilitate mai mare.
Social Media a fost creată cu scopul de a socializa, în niciun caz de a vinde, dar dacă ai un produs sau un serviciu bun, iar lumea vede lucrul acesta, atunci platforma de Social Media va fi un canal bun de vânzare (nu doar de marketing).
Dacă alegi unul dintre pachete, primești gratuit următoarele bonusuri:
- Consultanță
- Strategie de conținut
- Administrare cont (conturi)
Scopul meu este să-ți ofer tot ce ai nevoie pentru o înțelegere și o fluidizare cât mai cursivă a procesului de marketing.
Apropo, știi ce înseamnă marketingul? Îți recomand să dai o „geană” pe pagina „Marketing digital”.
Marketingul cuprinde tot procesul de la crearea până la vânzarea produsului. E limpede faptul că produsul se creează special pentru client, mai ales dacă oferi servicii personalizate cum fac și eu (dezvoltare aplicații web și mobil sau creare de conținut digital).
Partea de vânzare este o ramură bună dintr-un pom cu rădăcini sănătoase.
Consultanța pe care ți-o ofer se poate încadra și la consultanță de business, mai ales pentru că deciziile luate pot influența pozitiv creșterea profitului.
După un timp, vom crea împreună partea de branding a businessului tău. Ce înseamnă branding? Nu doar imaginea afacerii tale în mediul online (logo, personalitate, copywriting), ci felul în care lumea percepe afacerea ta.
De fapt, brandingul pe care-l facem noi înseamnă un branding văzut prin ochii potențialilor clienți.
Ar fi ideal să ajungem pe aceeași lungime de undă cu potențialii clienți și să le putem oferi ceea ce vor. De cele mai multe ori, fiecare om are o concepție proprie cu privire la un serviciu sau un produs, concepție (ansamblu de păreri) bazate fie pe nevoi, fie pe cercetare, fie pe ce au auzit de la alții.
Așadar, dacă brandingul înseamnă că părerea celorlalți despre afacerea ta, înseamnă că trebuie să ai o prezență sănătoasă în mediul online. De ce? Pentru că toată lumea va căuta informații despre businessul tău direct pe internet. E logic, nu-i așa?
Ei bine, te voi ajuta și cu partea de strategie de conținut, iar cireașa de pe tort este că voi administra contul (sau conturile) de Social Media, nu înainte de a le securiza pentru a ne feri de eventuale fraude sau scamatorii a tot felul de hackeri de mâna a 2-a din țări de mâna a 3-a. Când ai timp, te rog să citești articolul „Cât de incompetenți sunt cei de la Facebook?”.

Te pot ajuta în mai multe moduri, nu doar cu partea de creare conținut pe platformele de Social Media.
Dacă ai nevoie de servicii pentru digitalizarea afacerii tale, cum ar fi un site web, servicii de promovare a site-ului web (#SEO), dezvoltarea unei aplicații de Android, suport tehnic sau consultanță, te rog să-mi spui și încerc să te ajut.
Digitalizarea este inevitabilă! Mai devreme sau mai târziu, firma ta va da năvală în mediul online. Important este să „intri” pe internet într-un mod calculat și organizat, adică să ai o strategie.
Dacă vrei să faci o treabă bună, fă-o de la început!
Pe pagina „Servicii” găsești oferta cu serviciile pe care le ofer clienților mei.
Pentru mai multe detalii cu privire la serviciile de creare a conținutului pe Social Media sau cu orice alt serviciu ce ține de domeniul online și tehnic, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul 075 041 7794. Mulțumesc!
„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”
✍ Horja Robert Emanuel
Consultant IT & Marketing
WhatsApp 075 041 7794