„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
Cu ce se „mănâncă” SEO?

Cu ce ai putea să „mănânci” SEO? Neapărat să ai lângă tine o ceașcă de ceai! Ai tacâmuri? Farfurii? Mâncarea o duce domnul Google.

Nu mă pricep la rețete, dar niciodată nu-i prea târziu să-nvăț lucruri noi, la fel cum niciodată nu-i prea târziu să investești în SEO. Îți recomand articolul „Merită să investești în SEO?”.


Nimic de unică folosință!

Trebuie să-ți spun că în acest domeniu, de altfel în toată aria tehnologică, nimic nu este de unică folosință! Orice înveți pe zona tehnică, îți va prinde bine ca experiență. Apropo de învățat, materiile de la școală au utilitatea lor. Încă ceva: nu trebuie neapărat să pui totul în practică, dar asta e altă poveste. Hai să revenim la SEO.

Tot ce îți voi prezenta în continuare te va ajuta fie să-ți pui bazele în SEO (sau măcar să „guști” un pic din fiecare farfurie), fie să stai un pic pe gânduri și să-mi spui ulterior (printr-un comentariu) că nu e bine ce-am scris… Dacă ai un ceai la îndemână, orice critică alunecă mai ușor…

Ai un site web pentru tine sau pentru afacerea ta? Înseamnă că ai mare nevoie de SEO! Poate nu ți-e „foame” de SEO, dar un site web trebuie hrănit zilnic, la fel ca un om.


Aperitiv de cuvinte cheie

Ce contează cel mai mult în SEO? Ca site-ul tău să fie în topul afișărilor pentru cuvintele cheie specifice domeniului tău de activitate.

De exemplu, dacă ai un site de imprimante 3D, cel mai probabil vrei să fie în top (sau pe prima pagină) la afișările căutării după cuvintele cheie „imprimanta 3D”. Dacă este în top, atunci înseamnă că ai un SEO „delicios” de bun!

În caz că site-ul tău nu este hrănit cu SEO, atunci poți începe cu o analiză a cuvintelor cheie. Un site web nu apare dintr-o dată în căutări. Trebuie făcută o muncă de cercetare, apoi o analiză a concurenței, iar în final o strategie.

Cât de multe tipuri de aperitive vrei să ai pe farfurie? Oricum, nu le mănânci pe toate… Sau? Nu vrei și felul 1?


Ciorbă de audit

Dacă ai un site nou sau „proaspăt scos din cuptor”, atunci n-ai nevoie de niciun audit. Bine-ar fi ca persoana (sau persoanele) care ți-au creat site-ul să-l fi optimizat SEO.

Apropo de creare site-uri web, dacă ai nevoie de vreunul sau de alte servicii web (mentenanță, modificări, backup, actualizări pluginuri), îți recomand să citești informațiile prezentate pe pagina „Aplicații WEB”. Acolo găsești și tarifele…

Dacă ai un site vechi (sau cu experiență), atunci merită să-l onorezi cu un audit. Imaginează-ți auditul precum revizia tehnică la mașină sau analizele medicale la om. Cât de des trebuie făcut un audit? Minimul-minimului o dată la 2 ani.

Ofer 3 tipuri de audituri, nu degeaba am numit subtilul „ciorbă”. Ciorba are de toate, nu-i așa? Ei bine, un ai face bine ca auditul tău să conțină de toate…

Prefer să fac 3 tipuri de audituri, dar să am și un al 4-lea ca bonus, în caz că e nevoie. Le enumăr, apoi îți scriu câte ceva despre ele:

  1. audit tehnic
  2. audit on-page
  3. audit off-page
  4. audit local

Precizare: toate cele 3 audituri (chiar 4) fac parte în mod normal dintr-un singur audit, dar l-am segmentat pentru o mai bună abordare.

Auditul tehnic are rolul de a lua pulsul. Cum e site-ul tău? Mai trăiește? La fel ca în relația cu oamenii, prima impresie contează și în relația motoarelor de căutare cu site-ul tău.

Auditul on-page joacă un rol eminamente esențial. De ce? Pentru că e responsabil cu ce apare în afișările motoarelor de căutare. Dacă nu ai fiecare pagină optimizată SEO, atunci nu te-aștepta ca domnul Google (sau alt motor de căutare) să-ți propulseze site-ul în top. Plus că ai și concurență, deci e o luptă aprigă pentru a fi în top pe Google.

Auditul off-page are în vedere feedbackul site-ului tău din exterior (sau de la alte site-uri). Site-ul tău este cunoscut? Dacă da, înseamnă că va fi apreciat și menționat de către alte site-uri. Cu cât ai mai multe linkuri externe care trimit potențialii vizitatorii pe site-ul tău, cu atât site-ul tău este mai influent, popular și bine văzut.

Auditul local ține foarte mult de zona în care îți desfășori activitatea. Ești din partea de vest a țării (Arad, Timișoara, Oradea, Baia Mare)? Dacă oferi servicii SEO, iar eu sunt în Arad și caut „servicii SEO”, cel mai probabil site-ul tău va apărea în topul căutărilor mele.

În schimb, dacă eu sunt din București, s-ar putea să nu mai apară site-ul tău deloc. De ce? Asta înseamnă că ai efectuat un SEO local și atragi potențialii vizitatori în funcție de locație… Poți să faci chestii faine dacă știi să mânuiești SEO local.


Optimizare SEO la grătar

Ce facem după audituri? Mai bei apă după ce mănânci ciorbă? Nu mai bine treci la felul 2?

Orice audit trebuie să aibă ca efect advers rezolvarea tuturor problemelor izvorâte! De ce mergi la medic? De cele mai multe ori pentru că ești bolnav, nu-i așa? Sper să nu fii. Ce face medicul cu analizele tale? Îți oferă anumite medicamente sau un tratament care să te facă bine, corect? Așa fac și eu…

Nu sunt medic, dar pot să-ți scriu că sunt mai tare decât un medic. De ce? Pentru că eu pot lua tratamentul în locul tău! Cum? Mă ocup ca site-ul tău să „mănânce” SEO și să crească mare și sănătos! Îți pot garanta un site sănătos din punct de vedere SEO!

Specificare: orice-ar fi, du-te la medic dacă ai probleme medicale și vino la mine dacă ai probleme cu SEO!

Ofer 2 pachete SEO, în funcție de tipul site-ului astfel: „Servicii SEO site web” și „Servicii SEO magazin online”. Prețurile, plus alte detalii, le vei găsi pe pagina „Servicii SEO”.

De ce „Optimizare SEO la grătar”? Pentru că este nevoie de hrană tare, nu de verdețuri… SEO trebuie să se „mănânce” bine! Zilnic! Evident, site-ul tău are nevoie să facă și sport, dar de asta se ocupă concurența ta. Se aleargă ei într-o veselie fără să-ți faci griji…


Articole de blog pe post de condimente

Orice mâncare are nevoie de condimente! Ce gust are o ciorbă fără sare? Dar niște aperitive scoase din frigider și fără niciun pic de gust?

Pentru a urca în topul căutărilor pe Google sau pe orice alt motor de căutare, ai nevoie de conținut (text) cu acele cuvinte cheie specifice afacerii tale.

Îți pun la dispoziție servicii de scriere a articolelor de blog optimizate SEO. Pe pagina „Articole de blog” găsești și bonusurile pe care ți le ofer dacă alegi să colaborezi cu mine. Din toată gama mea de servicii, poți să alegi doar serviciile de scriere a articolelor de blog. Nu mă supăr. Scopul meu este să ajut clientul, nu să-i reproșez alegerile.

Pas cu pas, un site optimizat SEO va prinde contur, iar dacă se menține o continuitate, are toate șansele să fie în top pe Google. Garantat!


Ți-e „poftă” de SEO?

Nu-i așa că ți-am făcut poftă de SEO? Dacă vrei să apelezi la serviciile mele de SEO sau de creare site-uri web sau de scriere a articolelor de blog, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!

Poftă bună!

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile