Ai nevoie de un audit SEO? Cât costă un astfel de audit? În acest articol îți prezint cât costă auditurile SEO pe care pot să ți le pun la dispoziție!
Alege auditul SEO în funcție de tipul site-ului sau în funcție de nevoile tale!
Prezint cuprinsul, apoi „atac” fiecare subiect cu acuratețe.
Cuprins
- Pachete audituri SEO
- Audit SEO AD-HOC
- Audit SEO WEBSTAR
- Audit SEO E-COMMERCE
- Audit site web
- Ce înseamnă SEO?
- Cum se optimizează un site?
Pachete audituri SEO
Vin în întâmpinarea tuturor antreprenorilor care au un site de business și le pun la dispoziție următoarele pachete pentru auditul SEO:
- Audit SEO AD-HOC: 299 RON – cuprinde analiza tehnică și verificarea prezenței acestuia pe Google (+ sfaturi)
- Audit SEO WEBSTAR: preț personalizat – prețul final se stabilește în funcție de numărul de pagini (maxim 100 de pagini), dar îți las ca idee prețul per segment:
- audit tehnic: 199 RON
- audit on-page: 15 RON/pagină (se poate face o reducere)
- audit off-page: 199 RON
- Audit SEO E-COMMERCE: preț personalizat, în funcție de numărul de pagini (include segmentele de la auditul WEBSTAR)
- Audit site web: preț personalizat, include mai mult decât auditul SEO (audit arhitectură, audit UI, audit UX, audit SEO)
Ce fel de audit alegi pentru site-ul tău de business? Indiferent de alegere, îți garantez utilitatea. De ce? Pentru că vei afla cum se comportă site-ul tău și care sunt pașii de optimizare.
Apropo de optimizare, interesul meu este să te ajut și cu optimizarea site-ului din punct de vedere SEO, deci nu doar să-ți prezint starea de sănătate a site-ului și apoi să te las cu „La revedere, drum bun!”.
Pe pagina „Pachete servicii SEO” găsești pachetele SEO pe care le pun la dispoziția clienților mei. Alege simplu, bine, înțelept și pentru viitor!
Hai să trec puțin prin fiecare tip de audit și apoi să-ți scriu câte ceva despre ce înseamnă SEO și cum se face optimizarea.
Audit SEO AD-HOC
Ce primești în cadrul auditului AD-HOC? O analiză cu privire la starea site-ului din punct de vedere tehnic și verificarea prezenței acestuia pe Google. Bineînțeles, scopul meu este să te ajut, de aceea vei primi și câteva sfaturi practice.
Știi cumva dacă site-ul tău este indexat în Google? Îți recomand să citești articolul „Cum verifici dacă un site este indexat în Google?”.
Costul pentru auditul AD-HOC este de doar 299 RON, iar în funcție de momentul zilei în care mă contactezi pentru efectuarea acestui audit, ți-l pot livra în ziua următoare. De obicei, nu-mi ia mai mult de 24 de ore să efectuez un astfel de audit.
Precizare: pentru fiecare audit primești un fișier PDF cu explicațiile aferente. La auditurile SEO WEBSTAR, E-COMMERCE și general pentru site-ul web, vei primi și un fișier în Google Sheets cu informațiile necesare în urma analizării fiecărei pagini.
Audit SEO WEBSTAR
În cadrul acestui audit se găsesc trei componente, după cum urmează:
- audit tehnic
- audit on-page
- audit off-page
Ce reprezintă fiecare componentă? O parte dintr-un întreg… Hai să le luăm pe rând.
Auditul tehnic este responsabil de tot ce ține de partea tehnică. Să-ți las o listă cu punctele pe care le voi aborda? Hai să-ți las:
- HTTP/HTTPS
- valabilitatea domeniului
- autoritatea domeniului
- robots.txt
- XML sitemap
- indexare în Google
- viteza de încărcare
- linkuri „stricate”
- pagini „orfane”
- structura URL-ului
Costul final al auditului SEO WEBSTAR va fi unul personalizat, dar pot să-ți zic prețul pentru fiecare componentă.
Prețul pentru auditul tehnic este de 199 RON.
Auditul on-page se referă la conținutul existent pe fiecare pagină. Îți las și aici o listă cu punctele pe care le voi aborda:
- calitatea conținutului
- plugin SEO
- titlurile (și subtitlurile)
- fraza cheie
- descrierea meta
- tipul imaginilor
- linkuri interne
- linkuri externe
- „mobile friendly”
- UI/UX
- CTA
- butoane pentru Social Media
Costul pentru auditul on-page este de 15 RON/pagină. Dacă ai un magazin online cu 10.000 de produse, atunci îți recomand auditul E-COMMERCE. De ce? Auditul WEBSTAR este potrivit pentru un site cu maxim 100 de pagini.
Dacă ai un blog sau un magazin online cu peste 100 de pagini, să zicem 120, atunci nu e problemă, dar dacă blogul sau magazinul online are peste 500 de pagini, atunci te încadrezi la auditul E-COMMERCE.
Auditul off-page ține de partea exterioară a site-ului și se raportează la modul în care acesta este privit de către motoarele de căutare, dar și de către alte site-uri.
Ce punctez în cadrul auditului off-page?
- analiza „backlinkurilor”
- analiză cuvinte cheie
- SEO local
- autoritatea domeniului
- vizibilitatea pe Social Media
Costul pentru auditul off-page este de 199 RON.
Așadar, per total, auditul SEO WEBSTAR va cuprinde cele trei componente, plus o parte cu sfaturi pentru optimizare.
În plus, trebuie să știi că te pot ajuta și cu un audit local, mai ales dacă ai un cont de Google My Business. Dacă nu ai, fii pe pace! Te voi ajuta când vine partea de SEO local.
Audit SEO E-COMMERCE
Trebuie să menționez că aici este inclus auditul SEO WEBSTAR, adică cele trei componente de audit tehnic, on-page și off-page.
Diferența dintre auditul WEBSTAR și E-COMMERCE o face numărul de pagini analizate și tariful pentru acestea. Auditul WEBSTAR este optim pentru un site de maxim 100 de pagini, iar auditul E-COMMERCE este potrivit pentru orice tip de site, fie el blog cu 1.000 de articole sau magazin online cu 10.000 de pagini de produs.
Bineînțeles, este o diferență între un site de prezentare și un magazin online. O diferență nu la fel de mare este între un magazin online cu 10.000 de produse și un blog cu 10.000 de articole.
Rolul meu este să-ți analizez site-ul și să-ți ofer sfaturile necesare pentru ca acesta să fie cât mai bine optimizat din punct de vedere SEO. Nu te descurci cu partea de optimizare? Te ajut eu!
Audit site web
Acest tip de audit este unul general sau aș putea spune că este unul complet. De ce?
Voi analiza site-ului din temelie, adică pornind de la arhitectură (privind scopul pentru care a fost creat), voi continua cu partea de UX și UI (funcționalitate și design), apoi închei cu auditul SEO (tehnic, on-page, off-page).
Așadar, acest tip de audit cuprinde tot ce trebuie să cuprindă un audit complet, inclusiv cel de SEO pentru analiza comportamentului site-ului pe Google.
Tariful pentru acest audit este de asemenea personalizat în funcție de numărul de pagini și de timpul pe care-l investesc la efectuarea analizei. Cam multe costuri personalizate… Ei bine, costul total se bazează îndeosebi pe timp, la fel cum plătești factura la curent sau la apă, adică în urma consumului.
La final, vei primi un fișier PDF, plus un fișier în Google Sheets cu starea fiecărei pagini.
Presupun că dacă apar probleme în urma auditului, vrei rezolvarea lor, corect? Mă pot ocupa și de rezolvarea problemelor, nu doar de semnalarea lor. Probabil că asta mă face să fiu un consultant complet, adică nu îți ofer soluții pe care nu pot să le implementez.
Oare ce înseamnă SEO?
Să nu uit: hai să-ți zic ce este auditul…
Auditul este o analiză exact cum se face de către medic înainte să-ți elibereze rețeta sau de către cel care-ți face ITP-ul la mașină.
Nu scapi de analize medicale sau de ITP la mașină, nu-i așa? Sănătatea este cea mai importantă avere personală a omului! Apoi urmează businessul și într-un final vine mașinuța…
Ei bine, tot așa este și auditul SEO. Probabil că nu știi starea acestuia, dar vrei să ai mai mulți vizitatori pe site pentru a-ți crește vânzările. Ce faci? Apelezi la un audit și apoi vezi ce trebuie să faci pentru a crește numărul de vizitatori.
SEO reprezintă promovarea organică sau naturală prin care atragi lumea să vină la tine pe site. Dacă vrei să investești în reclame (Google Ads), atunci spune-mi și îți configurez contul de Google Ads (+ Google Analytics + Google Search Console).
Cu ajutorul serviciilor SEO, site-ul tău de business rămâne în topul afișărilor în mod organic (odată ce prinde un loc bun, iar concurența nu este în stare să te depășească), iar cu Google Ads, site-ul rămâne în topul afișărilor în funcție de buget sau cât timp menții cu bani campania respectivă.
Ce înseamnă SEO?
SEO este abrevierea de la „Search Engine Optimization” și are în vedere optimizarea (și îmbunătățirea) site-ului web pentru a fi cât mai relevant motoarelor de căutare și ulterior oamenilor.
Poți să te gândești la SEO ca fiind o unealtă de marketing care are rolul de a mulțumi motoarele de căutare (precum Google, Baidu, Bing, Yahoo, Yandex, Qwant etc.) și vizitatorii (oamenii, dar și „inspectorii informatici” ai motoarelor de căutare).
Te invit pe pagina „Ce este SEO?” pentru a afla mai multe detalii despre importanța optimizării din punct de vedere SEO a unui site web. Spor la citit!
Cum se optimizează un site?
Așa cum am precizat la auditul SEO WEBSTAR, un site se optimizează din punct de vedere tehnic, on-page (adică la nivel de conținut pe pagină) și off-page (partea de linkuri, „backlinkuri”).
Pentru ce cuvinte cheie sau expresii dorești ca site-ul tău de business să fie în top pe Google?
Nu îți voi garanta rezultate anume (mai ales de-alea imediate), dar pot să-ți garantez o treabă bine făcută, astfel încât rezultatele nu vor întârzia să apară.
Depinde foarte mult și de concurența de pe Google a expresiilor pentru care vrei să fii în top.
Te rog să-ți iei un pic de timp și să citești analiza de pe pagina „Rezultate SEO”. Pe această pagină vei afla informații relevante cu privire la SEO. Am analizat rezultatele a trei dintre site-urile mele personale, cu scopul de a evidenția faptul că SEO nu este doar despre optimizare, ci și despre muncă, răbdare, perseverență și iar muncă.
Ai nevoie de optimizare SEO pentru site-ul tău? Mai întâi ai nevoie de un audit SEO!
Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!
„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”
✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794