„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Salutare! Ai nevoie de servicii SEO? Bine ai venit pe site-ul meu! Îți pun la dispoziție servicii SEO potrivite pentru propulsarea site-ului tău în topul căutărilor pe Google! 

Pentru mai multe detalii, te rog să-mi scrii pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701. Mulțumesc!

Cuprins

Ce este SEO?

Ți-ai pus vreodată întrebarea „Ce este SEO”? Dacă da, ai aflat răspunsul? Dacă nu, atunci îl vei afla în următoarele momente.

SEO reprezintă inițialele de la Search Engine Optimization și este un concept de relaționare a site-urilor cu motoarele de căutare (precum Google, Bing, Baidu, Yandex).

Ca o definiție un pic mai academică, SEO este o practică folosită pentru creșterea traficului (din punct de vedere cantitativ și calitativ) pe un site web. Se pune mare accent pe căutările organice, adică cele care provin din căutările pe motoarele de căutare.

SEO este o ramură de la SEM (Search Engine Marketing), iar rolul său principal este să traducă site-ul pentru motoarele de căutare.

La urma urmei, SEO este o unealtă de marketing pentru că se lucrează intens la acapararea traficului din căutările Google.

Știi o metodă de promovare online a afacerii non-stop? Cu ajutorul unui site optimizat SEO 100%, afacerea ta va fi non-stop promovată pe internet! Ce zici? Asta înseamnă că oricine are nevoie de SEO, corect?

Cine are nevoie de SEO?

Orice administrator al unui site web are nevoie de SEO! E foarte probabil să nu știe despre această nevoie, dar asta nu înseamnă că nu există. Dacă eu folosesc acum un calculator, dar nu cunosc autorul (sau autorii) care au conceput calculatorul, nu înseamnă că aceștia nu există (sau că n-au existat).

Ei bine, nevoia de SEO este esențială în mod special la partea de promovare. Nu trebuie să ne ascundem de nimic, noi, antreprenorii, ci putem să afirmăm sus și tare faptul că ne-am deschis o afacere cu scopul de a face bani, nu-i așa?

Ca regulă generală, orice firmă trebuie să facă profit, dar cum faci profit dacă nu ai un mecanism de promovare? După părerea mea (în calitate de consultant business, IT și Social Media), site-ul web este cea mai importantă resursă pentru promovarea unei afaceri.

Este adevărat că sunt firme care au un mecanism foarte bun pe anumite rețele de Social Media și atrag clienții pe bandă rulantă, ca la „pită caldă”, dar asta nu înseamnă că site-ul web nu poate fi la fel.

Apropo, ofer și servicii de creare conținut digital pe Social Media. Vezi pachetele pe care le pun la dispoziție pe pagina „Creare conținut Social Media”.

Fie vorba între noi, nu-ți recomand să-ți investești toate resursele în site-ul web sau într-o platformă de socializare! Investește înțelept atât în site-ul web (servicii SEO), cât și într-o platformă de socializare! Mergi cu ambele în paralel și fă un lucru bun la fiecare!

Sloganul meu, după care mă ghidez, este următorul: „Binele-i bun atunci când e bine făcut”. Orice antreprenor ar trebui să-l știe pe de rost și să-l implementeze în mod instinctiv, natural. Treaba bine făcută atrage clienți noi, corect? Spor la treabă!

Ce beneficii primești prin SEO? Răspuns scurt: toate! Răspuns lung: hai să-ți scriu…

Beneficiile oferite prin SEO

Orice muncă fără beneficii este în zadar! Sau? Contează experiența? Nu zic că nu contează, dar sunt de părere că orice muncă trebuie să fie răsplătită. Îmi place că prin SEO se văd beneficiile și se poate cuantifica răsplata.

Să ne lămurim încă de la început: nu promit nimic, dar garantez pentru ceea ce fac! SEO este un proces de lungă durată, iar pentru a construi un mecanism care să meargă de la sine, trebuie să existe o fundație solidă pe care să poți construi. Nu-ți fă griji! Mă ocup de tot!

Nu-i așa că recompensa ar trebui să fie oferită imediat după muncă? De obicei, angajatul primește salariul de la angajator o dată (maxim de două ori) pe lună. E bine? Așa-i sistemul…

Prin SEO, poți să ai beneficii în fiecare zi! Cum? De exemplu, eu, la origine, sunt blogger. Fiecare articol pe care îl scriu, îl indexez rapid în Google. Ce rezultă? La finalul zilei am ca beneficiu o șansă pentru a atrage potențiali vizitatori pe site-ul meu, iar dacă aceștia sunt mulțumiți de ceea ce au văzut, îmi vor vizita site-ul pe viitor, plus că vor vedea ce servicii ofer și poate-poate câștig un client.

E drept că se lucrează mult cu probabilități, de aceea nu se poate da lovitura cu un singur articol de blog (sau cu o pagină). Articolele de blog se bazează mai mult pe consum. Cu cât ai mai multe articole de blog, cu atât ai mai multe șanse la vizibilitatea site-ului pe motoarele de căutare.

Vizibilitatea site-ului web este primul beneficiu pe care-l oferă SEO. Ce se întâmplă cu un site vizibil? Atrage vizitatori. Ce fac vizitatorii? Se „plimbă” pe diferite pagini ale site-ului. Ce se întâmplă dacă vizitatorii doresc serviciul sau produsul tău? Se transformă în potențiali clienți.

Faptul că site-ul web, cu ajutorul serviciilor SEO, atrage potențiali clienți, este fabulos! Acest lucru înseamnă că ai o rețetă bună de marketing.

Ce faci după ce intri în contact cu potențialul client? Cel mai probabil vei încheia vânzarea. Un site bine pus la punct face încheierea înainte să intri în contact cu potențialul client.

Personal, foarte rar am potențiali clienți care mă contactează doar așa din complezență. Majoritatea care mă contactează vor ceva anume. Mai scriu o dată: vor ceva anume. Ce înseamnă acest lucru? Faptul că am un mecanism de promovare al serviciilor, iar potențialii clienți s-au convins fără să discut cu ei. Astfel, printr-un SEO curat, închid vânzările și-n somn.

Sunt mulți oameni care știu să dea din gură toată ziua „Bună ziua!” și de-abia așteaptă să „devoreze” potențiali clienți. Nu-mi plac metodele agresive, dar sunt unii oameni care cumpără doar pentru că se simt „înghesuiți” și „atacați” cu oferte din toate direcțiile.

Prefer să „atac” lumea cu oferte pe internet, în sensul că atunci când cineva are nevoie de ceva anume, site-ul meu (sau site-urile mele) să fie opțiunea lor principală.

Rolul serviciilor SEO este să cucerească Google-ul! Dacă ai cucerit Google-ul, atunci ești pe drumul cel bun, iar beneficiile nu vor întârzia să apară.

Cucerește Google-ul!

Cucerește Google-ul!

Vrei să fii în topul căutărilor pe Google? Toată lumea vrea, corect! Dar dacă vrei ceva, atunci trebuie să muncești pentru a-ți vedea dorința împlinită, nu-i așa?

Ei bine, pentru a cuceri Google-ul ai nevoie de multă răbdare. Nu doar de răbdare, ci și de multă muncă… 

SEO nu se face de pe azi pe mâine, nici măcar într-o lună. Ai fost vreodată la semănat? Dacă ai fost, oare ai cules roadele în aceeași zi? Poate doar roadele oboselii… 

Așa este și în SEO. Există o perioadă de pregătire a site-ului (sau a pământului), pui conținut relevant în funcție de cuvintele cheie pentru care vrei ca site-ul tău să fie în topul căutărilor (sau pui semințele potrivite cu ceea ce vrei să culegi…), iar apoi trebuie să fie o perioadă de îngrijire a site-ului, de monitorizare și de continuitate până încep rezultatele (deci îngrijești terenul, ai grijă să fie bine irigat și voilà, lucrurile se-ntâmplă).

Am scris la capitolul anterior că se culeg beneficii la finalul unei zile. Ei bine, site-urile mele sunt deja optimizate SEO, astfel că orice articol voi publica, va fi indexat fără probleme. De ce? Pentru că îl optimizez de la început până la sfârșit. Sunt anumite tehnici care se folosesc pentru o optimizare 100%. Vei învăța mai multe în timp ce colaborezi cu mine.

Pentru a avea un site optimizat din punct de vedere SEO, trebuie ca mai întâi să încep cu un audit SEO, apoi să trec la rezolvarea tuturor problemelor izvorâte. 

Nu te-apuci să plantezi semințe în orice pământ, nu-i așa? Ar fi culmea să plantezi la vecinul sau în mijlocul străzii…

Auditul SEO este primul pas în colaborarea noastră!

Audit SEO

Orice site are nevoie de audit! Un audit este precum setul de analize medicale care se face anual sau precum inspecția tehnică de la mașină. Pune sănătatea pe primul loc, iar ca să ai o mașină bună, îți recomand să ai un site bun de pe urmă căruia să faci profit…

Auditul pe care-l efectuez se ramifică în trei etape sau îl „așez” pe trei piloni (fiecare este important):

  1. Audit tehnic
  2. Audit on-page
  3. Audit off-page

Nu trebuie omis niciun tip de audit dacă vrei rezultate bune și de lungă durată! De fapt, pentru mine este unul singur, doar că îl ramific pentru o mai bună organizare.

Cât de des trebuie făcut un audit SEO? O dată la 2 ani este suficient. Când începi o colaborare cu o agenție sau cu un consultant pe partea de SEO, auditul este primul pas care trebuie făcut. Poți să zici că prin audit începi o colaborare „cu dreptul”.

La urma urmei, nu-i așa că atunci când mergi la doctor, nu se-atinge de tine fără să te fi consultat? Ar fi culmea să te opereze la picior dacă ai probleme la cot sau să-ți scoată o măsea din partea stângă-jos, dacă te doare măseaua din partea dreaptă-sus. Nu că n-ar exista astfel de „pseudo-doctori”, dar sper că nici dușmanii noștri nu vor avea parte de astfel de tratamente eronate.

Pentru mai multe detalii, îți recomand să citești informațiile prezentate pe pagina „Audit SEO”.

Strategie SEO

De ce este nevoie de o strategie SEO? Pentru că va trebui să „atacăm” anumite cuvinte cheie specifice pentru afacerea ta.

Site-ul tău va trebui să fie găsit pe Google în funcție de anumite căutări. De exemplu, dacă vinzi ciocolată de casă, atunci trebuie să fie găsit după cuvintele cheie „ciocolată de casă”.

Unii au impresia că site-ul lor trebuie să fie găsit doar după numele domeniului. În regulă, poate fi găsit direct după numele site-ului, dar dacă vinzi ciocolată de casă și site-ul tău se numește allaboutchoko.ro? Numele site-ului este un pic sugestiv c-ar fi vorba despre ciocolată, dar nu este suficient.

O strategie SEO implică mai mulți factori care au de-a face cu textul. Site-ul web crește în autoritate cu ajutorul textelor. Optimizarea unui site web nu este completă fără optimizarea textelor.

Mă ocup și cu partea de scris. Îți recomand să dai o „geană” pe pagina „Articole de blog”. Printre altele, sunt și blogger (poet, scriitor). Nu-ți fă griji cu privire la optimizarea textului. Fac să fie bine!

Voi face o strategie SEO lunară, care să conțină noile articole și pagini create. Voi extinde cât pot de mult site-ul tău. Sper că nu te deranjează. De altfel, n-ai nicio șansă să intri în top pe Google doar cu un site static, care nu-și mărește numărul de pagini.

Ce înseamnă extinderea unui site? Adăugarea de noi pagini. Ce înseamnă o pagină web? Un URL unic. Ce este un URL? Îți recomand articolul „Ce este un URL?”. Cu cât site-ul web are mai multe pagini, cu atât este mai bine văzut în căutările din Google sau alte motoare de căutare. Bineînțeles, paginile respective trebuie să fie optimizate 100%.

Încă ceva! Strategia diferă și în funcție de tipul site-ului. De exemplu, nu pot aborda același model de strategie și pentru un site de prezentare, și pentru un magazin online. Din acest motiv, oferta SEO pentru magazine online este strict personalizată.

Cel mai mult de lucru voi avea la partea de creare de conținut (text), adică de articole și pagini noi. Fii pe pace! Hai că se poate!

SEO tehnic

La capitolul despre audit am adus în discuție auditul tehnic. Ei bine, dacă sunt chestii de rezolvat, mă pun să le rezolv. Dacă nu este nimic de rezolvat, atunci nu trebuie să intervin cu nimic.

Îți recomand să fii atent și la pachetul pe care-l ai pentru găzduirea site-ului. Trebuie să fii conștient de tipul site-ului, dacă este site de prezentare sau magazin online. 

Dacă un vizitator intră pe site-ul tău și vede că este greoi (lent), atunci cel mai probabil se va supăra și nu va mai reveni a doua oară.

Retenția pe site este foarte importantă pentru scorul SEO. Dacă vizitatorul iese de pe site în primele 3 secunde, înseamnă că ceva nu-i place sau că site-ul nu este destul de „prietenos”.

SEO on-page

Din moment ce verific fiecare pagină la auditul on-page, știu ce am de făcut când trebuie să repar, dacă e cazul să repar ceva.

Este chiar recomandat să se intervină asupra textului pe parcurs, deci nu trebuie să te superi sau să fii deranjat dacă intervin asupra anumitor paragrafe sau dacă adaug altele.

SEO on-page se ocupă strict de optimizarea unei pagini. Un site cu toate paginile bine optimizate are un scor mare la capitolul SEO.

Îți recomand să intri pe site-ul https://pagespeed.web.dev/, să-ți pui adresa URL în căsuța respectivă și să apeși pe butonul „Analyze”. Așteaptă aproximativ 1 minut și vezi ce scor ai obținut la SEO. 

Treaba mea este să duc acel scor la peste 90 de puncte și să indexez paginile în Google.

SEO off-page

SEO off-page se face cu ajutorul linkurilor primite de pe alte site-uri. De exemplu, site-ul tău, allaboutchoko.ro, trebuie să fie pus ca link (URL) pe alte site-uri. Aici te pot ajuta lunar cu 1 articol pe blogul meu personal. Probabil voi pune 2 linkuri către site-ul tău.

Zona asta de SEO off-page este o întreagă afacere. Se cumpără linkuri la greu… Probabil ai văzut la site-urile de știri că au tot felul de articole publicitare. Ei bine, ca să ai linkuri pe un site cunoscut din România, trebuie să plătești bani serioși (de sute de euro pentru 1 articol).

Cu cât ai mai multe linkuri de la alte site-uri, cu atât mai mult va crește și autoritatea site-ului tău. 

Fiecare site web are un anumit scor. La SEO on-page mă ocup personal să fac o strategie de linkuri și să creez linkuri interne, dar la SEO off-page este nevoie de mai mult decât 1 articol publicitar pe blogul meu personal. Orice link de la un alt site este binevenit. Te pot sfătui și în direcția aceasta.

Nu trebuie neapărat să îți concentrezi atenția pe linkurile provenite de la alte site-uri, dar trebuie să știi că există și varianta asta. Cunosc oameni care se dau drept „SEOmani” și spun că fac SEO doar cu punerea unor linkuri externe către site-ul clientului. Adică, scrie un articol, pune 2 linkuri către site-ul tău și zice că a făcut SEO. E o glumă (proastă), dar asta e… Râdem mai târziu.

Internetul se bazează foarte mult pe linkuri, iar SEO se bazează foarte mult pe optimizare, deci nu doar pe linkuri, ci și pe conținutul acelor pagini (linkuri). 

Degeaba ești în topul afișărilor la cuvintele cheie „ciocolată de casă”, dacă vizitatorii intră pe site și ies rapid. Din moment ce omul intră pe site, dar nu cumpără, poți trece toată treaba la pagubă. SEO nu trebuie să se lase cu pagube!

Tarife servicii SEO

Îți pun la dispoziție trei pachete din care să alegi servicii SEO de calitate:

  • SEO STAR: 1.099 RON (*tarif lunar).
  • SEO PREMIUM: 1.999 RON (*tarif lunar).
  • SEO DIAMOND: *ofertă 100% personalizată.

În majoritatea cazurilor, serviciile SEO pentru magazinele online sunt 100% personalizate.

Te rog să intri pe pagina „Pachete servicii SEO” pentru a vedea ce include fiecare pachet.

Mă asigur că vei primi servicii SEO complete și de calitate!

Alte servicii

Alte servicii

Îți pot oferi și alte servicii, nu doar servicii SEO! Dacă nu ai un site web, te pot ajuta. Mai mult decât atât, dacă ai nevoie de servicii de promovare și de creare de conținut digital pe rețelele de Social Media (Facebook & Instagram), nu ezita să-mi spui!

În plus, dacă vrei o aplicație de mobil (Android), trebuie să știi că mă ocup și cu dezvoltarea aplicațiilor!

Cam multe servicii ofer, nu-i așa? Ei bine, fii pe pace! Am o experiență destul de vastă, fiind angajat în tot felul de companii unde am stat pe lângă tot felul de profesioniști de la care am avut ce să învăț. Viața bate filmul, dar experiența le întrece pe toate, corect?

Te invit să vizitezi pagina „Servicii” pentru a vedea toate serviciile pe care le ofer clienților mei.

Contact

Ești hotărât să intri în topul afișărilor pe Google cu site-ul web al afacerii tale? Nu vreau să te conving cu nimic, nici măcar cu nevoia de SEO pentru site-ul web. Important este ca tu să fii conștient din convingeri proprii, personale, că fără SEO, site-ul web votează în defavoarea ta și a afacerii tale.

Se potrivește foarte bine expresia lui William Shakespeare, „To be, or not to be”. Rolul tău ca antreprenor este dezvoltarea. Rolul meu în calitate de consultant (experiența din toate ariile mă califică drept consultant), este să-ți prezint realitatea și să te ajut cu soluții.

Pentru mai multe detalii legate de serviciile SEO sau alte tipuri de servicii, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701. Mulțumesc!

SEO România

Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile