fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
Merită să investești în SEO?

Oare merită să investești în SEO? De ce e SEO atât de special, încât să aloci un buget lunar? Nu mai bine „țâpi” banii în reclame pe rețelele de Social Media? Hai să discutăm un pic…

Înainte să-ți răspund la întrebarea din titlu, permite-mi să-ți răspund clar la trei întrebări. Dacă n-ai răbdare până la final, îți pot scrie că merită să „arunci” banii pe reclame, dar să nu neglijezi niciodată site-ul afacerii tale!

La urma urmei, de ce ți-ai mai făcut un site web dacă nu investești în el? Vrei profit de pe urma lui? Atunci investește în SEO! Fii înțelept!


Merită să ai un site web?

În secolul vitezei, unde răbdarea e „plecată cu sorcova” și totul se vrea a fi pe repede-nainte, unde digitalizarea îți intră-n casă fără să vrei (fie ca lege, fie ca produs „inovator” de inteligent), nu-și are locul gândul sau întrebarea dacă merită sau nu să ai un site web…

Site-ul web este cea mai bună investiție pe care o poți face în mediul online pentru afacerea ta!

Conturile de pe rețelele de Social Media nu sunt ale tale în proporție de 100%! Practic și teoretic, ești doar un simplu număr din datele vândute la finalul fiecărei luni de către platforma de socializare pe care o folosești. Într-un ocean de date, ești doar o picătură.

Rețelele de socializare n-au fost create cu scop nobil, cel puțin amploarea la care s-a ajuns în ziua de astăzi, cu miliarde de utilizatori, n-are un scop bun. Probabil că nici n-ar trebui, din moment ce puterea este o armă, iar informația este putere… Nu vreau să intru în detalii, dar un site web este mult mai benefic din toate punctele de vedere.

Potențialii clienți care îți vizitează site-ul web sunt mai predispuși să cumpere de la tine, față de cei care „scrolează” toată ziua „bună ziua”.

Din toate punctele de vedere, omul care te găsește pe Google e mult mai interesat de ceea ce oferi. De ce? Pe Google a ajuns la tine datorită căutării, în schimb, pe Facebook sau pe Instagram e posibil să-i fi apărut la-ntâmplare, în feed.

Bineînțeles, dacă ai investit în SEO, atunci domnul Google îți afișează site-ul în topul căutărilor…

Dacă tot ai un site web, de ce să nu faci profit de pe urma lui?


Merită să faci profit?

Cred că la întrebarea asta vei răspunde categoric și fără drept de apel… Până la urmă, de ce ai o afacere dacă nu pentru a face profit?

Dacă tot ai un site web, atunci cel mai bine ar fi să-l pui la punct și să faci profit lunar. Poate nu ești curios de site și nu te pricepi la partea tehnică, nu știi să-i faci mentenanță și să adaugi articole de blog optimizate SEO pe cuvintele cheie pentru care vrei să apară site-ul tău în Google…

Nicio problemă! Totul se-nvață, iar dacă nu te pricepi, dar vrei ca lucrurile să meargă bine, atunci te pot ajuta!

Eu, ca antreprenor, gândesc totul pe profit, în sensul că dacă am un site, atunci site-ul respectiv trebuie să „facă cumva” și să-mi acopere cheltuielile de găzduire, domeniu și certificat de securitate.

Practic, site-ul meu trebuie să-mi aducă anual câțiva clienți de pe urma cărora să plătesc tot ce ține de menținerea site-ului online.

La fel gândesc și cu rețelele de Social Media: neapărat am nevoie de clienți dacă tot investesc ore bune pentru crearea de conținut digital. Nu doar să-mi acopăr cheltuielile, dar și să fac profit. Dacă tot investesc în ceva, atunci acel „ceva” trebuie să-mi aducă beneficii…

Apropo, știai că ofer servicii de creare conținut digital pe rețelele de Social Media? Pe pagina „Creare conținut Social Media” găsești prețurile la pachetele lunare de Facebook și Instagram.

E bine să fii înțelept și să gândești totul pe termen lung! Site-ul web este o investiție pe termen lung, iar profitul trebuie să fie o acțiune repetitivă care se-ntâmplă lunar și pe termen lung (dacă se poate cât timp e „pornită” afacerea).


Merită să fii înțelept?

Prima impresie pe care o ai în fața oamenilor atunci când pornești o afacere, este aceea de om descurcăreț, isteț, chiar deștept. Numai că a fi înțelept e mai presus de orice calitate umană!

Înțeleptul gândește pe termen lung, își face o strategie și un plan minuțios, încearcă să ducă la viață o mulțime de idei și cel mai important lucru, nu se dă bătut atunci când greșește sau pierde!

Perseverența este una din calitățile antreprenorului, care-i dă un iz de înțelepciune! Nu zic să persiști în greșeli și în pierderi, ci să cauți de fiecare dată soluții, iar data viitoare să-ți îmbunătățești ideile. Oricum, fără eșec nu există succes! Asta s-o ții minte!

Dacă ai un site web, dacă vrei să faci profit de pe urma lui și dacă ești înțelept (răbdător, perseverent, curajos și gata să cucerești noi culmi ale cunoașterii), atunci ai toate motivele să investești în SEO!

Apropo, dacă n-ai un site web, îți ofer serviciile mele de creare website. Vezi pe pagina „Aplicații WEB” ce tarife am pentru crearea site-urilor web.


Merită să investești în SEO?

Dacă ai citit articolul, atunci e de la sine înțeles că da…

Cum se face SEO? O dată și gata sau este un proces care merită o atenție continuă?

SEO se face pe termen lung sau mediu. În oferta mea, îți pun la dispoziție două campanii, una pe 3 luni și alta pe 6 luni. Mai multe vezi pe pagina „Optimizare WEB”, unde vezi și prețurile disponibile.

Înainte de a face SEO, este nevoie de o analiză a site-ului, adică de un audit SEO. În urma datelor obținute prin audit, trecem la treaba propriu-zisă, iar apoi ne concentrăm atenția pe cuvintele cheie pentru care vrei să fie site-ul tău în topul afișărilor pe Google.

La urma urmei, scopul SEO este să-ți propulseze site-ul în fața altor site-uri web, iar la final, cel care a făcut căutarea să dea click pe site-ul tău. Ar fi bine să ai și un conținut interesant și atractiv din toate punctele de vedere.

Dacă mă alegi să-ți fac SEO pentru site-ul web al afacerii tale, îți scriu articole de blog optimizate SEO. Ce rol au? Au un rol aparte, deoarece site-ul va fi „împins” tot mai sus, cu cât există conținut (text) relevant pe cuvintele căutate în Google.

De exemplu, dacă ai un site web pentru afacerea ta de piese auto, fără articole sau pagini de produse optimizate SEO, nu va apărea în top, nici măcar în primele două pagini… Ce trebuie făcut? Trebuie creat conținut în mod constant… Nu ești singurul care are un site web de piese auto, plus că domnul Google are niște pretenții de la site-ul tău dacă vrei ca acesta să fie în top (sau să rămână).


Contact

Ce zici? Merită să investești în SEO?

Pentru mai multe detalii, te rog să-mi scrii pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!

P.S. Merită orice investiție înțeleaptă! SEO e una dintre ele…


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile