fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
Cât costă un articol de blog?

Știi cât costă un articol de blog? În acest articol vei afla cât costă un articol de blog scris și publicat de mine.

Apropo, sunt scriitor, blogger, SEO man, creator de conținut pe rețelele de Social Media și programator, iar serviciul pe care-l ofer pentru scrierea articolelor de blog este mai mult o pasiune, nicidecum un mod prin care-mi câștig existența…

Pe pagina „Servicii” vei găsi toate serviciile pe care le ofer.


Prețul meu pentru un articol de blog

Prețul unui articol de blog scris de mine este dat de numărul de cuvinte, astfel:

  • 59 RON: 500 – 600 cuvinte
  • 79 RON: 700 – 800 cuvinte
  • 99 RON: 900 – 1000 cuvinte
  • 139 RON: 1500+ cuvinte
  • 179 RON: 2000+ cuvinte

Pe lângă faptul că îți scriu articolul direct la tine pe site-ul web (am nevoie doar de un utilizator cu drepturi limitate de editor), îți pun la dispoziție și o listă de beneficii pe care le primești automat de la mine:

  • orice articol va fi optimizat SEO 100% (dacă nu ai instalat un plugin de SEO pe site-ul tău făcut în WordPress, îți voi configura unul gratuit);
  • indexare în Google (mă asigur ca articolul să fie indexat fie de mine, fie de tine, fie de Google);
  • distribuire în grupuri de Facebook (un pic de reclamă nu strică nimănui, mai ales că sunt „nșpe” grupuri de Facebook potrivite cu domeniul în care activezi cu businessul);
  • strategie de linkuri vizibilă după 4-5 articole (sunt și „SEOman”, deci voi crea linkuri interne pentru articolele tale, ca mai apoi, domnul Google să-l onoreze cu poziții fruntașe în topul căutărilor);
  • la fiecare 6 articole primești un articol gratuit (de promovare) pe blogul meu, horjarobert.ro;
  • după fiecare 10 articole (scris de mine), îți voi face o promovare organică (specială) pe Facebook la 1 articol din cele 10 deja publicate.
  • bonus: îți pun o imagine (sau mai multe).

Ce zici? Cine îți mai pune la dispoziție asemenea beneficii gratuite la un asemenea preț? Oare cum stă concurența mea la capitolul „Articole de blog”?


Cum stă concurența mea la capitolul „Articole de blog”?

Sunt prietenos cu toată lumea, inclusiv cu cei care îmi sunt concurenți direcți și indirecți.

Cred că toată lumea are loc, iar diferențierea se face pe baza calității și a relației profesionale dintre client și antreprenor (sau prestator de servicii).

Știai că evreii n-au nicio teamă de concurență? Când sunt puși să-și aleagă un business și un loc de desfășurare, nu caută să vină cu produse unice în locuri unde nu există, ci cu produse asemănătoare în locuri unde deja există cerere.

De exemplu, un evreu nu va deschide o pizzerie într-o zonă unde nu există pizzerii. De ce?

Primul gând ar fi că n-are rost să investească la risc, adică se presupune că există un motiv pentru care nu există nicio pizzerie în zona respectivă.

Al doilea gând ar fi că au destul „sânge-n instalație” pentru a concura cu oricine…

Evreul își deschide pizzeria fix în zona unde sunt deja alte pizzeri, pe considerentul că unde există cerere, va exista în continuare, iar aportul lor de businessmani își va spune cuvântul. Se pare că metoda lor nu dă greș…

Ei bine, eu mă bucur când văd pe cineva mai bun decât mine. De ce? Pentru că am de la cine să învăț, chiar și indirect. La capitolul „Articole de blog”, te „servesc” cu aproape orice tip de articol.

De ce scriu „aproape orice tip de articol”? Pentru că nu scriu articole pentru ademenirea oamenilor la jocurile de noroc, nu scriu articole pentru promovarea prostituției online (sau offline), nu scriu articole pentru favorizarea unui om sau partid politic și nu scriu articole pentru nimic ilegal, imoral, care are la bază minciuna și depravarea!

Apreciez pe toată lumea, dar îmi permit să-mi aleg clienții… Cu tot respectul pentru om, dar condamn păcatul!

Nu condamn omul, ci păcatul!

Există publicații mari care au mii de site-uri într-un circuit închis sau deschis, adică au site-uri pe mai multe categorii (auto, educație, știri, turism etc.) și oferă posibilitatea să-ți publici articole pe ce site dorești.

Bineînțeles că și costurile sunt pe măsură în funcție de site-ul pe care vrei să publici articolul. Am scris „costurile” pentru că există un cost pentru publicare și un alt cost dacă vrei ca ei să-ți scrie articolul.

Sunt fairplay dacă-ți spun că există astfel de publicații/agenții? Cred că da… Atât că și costul este unul mai mare decât cel pe care-l găsești la mine.

Apropo, eu pot să-ți fac 1 articol publicitar lunar, la prețul de 100 de lei, pe blogul meu (horjarobert.ro).

Ce primești dacă alegi 1 articol publicitar? Pe lângă redactare, optimizarea SEO și indexarea în Google (pe care oricum le primești la orice articol din partea mea), îți voi pune și (minim) 2 linkuri către site-ul tău (spre pagini relevante în funcție de ideea frazei/articolului) și îl voi distribui pe rețelele mele personale de Social Media (@horjarobert).

Țin să menționez că articolul publicitar va fi publicat pe site-ul meu cât timp va fi online, adică pe o durată nelimitată (sper…).

Pot să-ți ofer 1 articol publicitar lunar pentru 1 site. Dacă ai mai multe site-uri web, tot 1 articol publicitar lunar pentru fiecare site…

Mingea e la tine… Alegi o publicație mare cu vizibilitate mai mare decât a mea sau pe mine? Eu aș alege orice se poate și e mai la îndemână.

Cu cât ai linkuri externe (numite backlinkuri) de la mai multe site-uri, cu atât mai mult va crește autoritatea site-ului tău. Asta te va ajuta pentru afișarea site-ului în topul Google.


De ce să publici articole de blog?

Dacă tot ai un site web, presupun că vrei să ai vizibilitate și să-ți vinzi produsele sau serviciile la cât mai multă lume…

Ei bine, articolele de blog au un rol aparte când vine vorba de SEO. Ce este SEO? Hai să nu dau o definiție, ci să-ți spun că este o unealtă de marketing prin care atragi potențiali vizitatori pe site-ul tău, iar domnul Google te apreciază pentru acest lucru (și te mai și ajută). Vezi aici, pe scurt, ce este SEO.

Cu cât ai mai multe articole de blog, cu atât mai mult ai șanse să atragi mai mulți potențiali vizitatori, care se pot transforma în potențiali clienți.

Contează foarte mult ca articolele de blog să fie optimizate SEO. Mă ocup eu de asta, fii pe pace! Îți recomand articolul „Merită să investești în SEO?”.

Un site web cu articole de blog optimizate SEO va fi bine văzut de către domnul Google și va fi propulsat în topul afișărilor.

Bineînțeles, sunt și alți factori care țin de SEO pentru întregul site web, dar presupun că ai pe cineva care se ocupă de SEO și treaba va merge „unsă” (de la sine).

Apropo, dacă n-ai pe nimeni care să-ți facă SEO lunar, atunci poți lua legătura cu mine și te ajut eu! Am două pachete pentru optimizare, unul pentru o campanie de 3 luni și altul pentru o campanie de 6 luni. Îți recomand pagina „Optimizare WEB” pentru mai multe informații.


Cât te costă un articol de blog?

Acestea fiind zise (sau scrise), cât te costă pe tine un articol de blog? Poate ai pe cineva care-ți scrie articole de blog și pe altcineva care ți le scrie direct pe site sau poate că însuși (însăți) tu scrii articole de blog pentru site-ul tău sau pentru altcineva.

Cât te costă un articol de blog? Piața este una aglomerată, găsești peste tot oameni dispuși să-ți scrie articole de blog. „Copywriteri” e numele lor de scenă…

Unii îți vor scrie textul și ți-l vor trimite într-un document Word, iar alții se vor oferi doar să-ți transcrie textul din Word pe site și să publice articolul (cu tot cu imagine, thumbnail).

Alții sunt foarte buni (mai buni decât mine) și îți vor oferi servicii complete. Tu alegi și e foarte bine că ai de unde alege! Succes!


Dacă ai nevoie de articole de blog pentru site-ul tău (sau de servicii SEO sau de orice altceva din punct de vedere tehnic), te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile