fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Optimizare WEB

Cuprins

Vrei ca site-ul tău să fie top în Google?

Vrei ca site-ul tău să fie top în Google? Dar oare cine nu vrea? Toată lumea care deține un site web personal sau de business ar vrea să fie în topul afișărilor pe Google! Întrebarea este următoarea: ce faci pentru site-ul tău ca acesta să merite poziții de top în Google? Bună întrebare, nu-i așa?

Dacă ai un site optimizat după placul domnului Google, atunci „se aliniază toate planetele” și va fi în topul căutărilor…

Dar ce înseamnă a fi în top sau după ce criterii? Păi nu te-aștepta să fie în top pentru anumite cuvinte cheie dacă nu ai site-ul optimizat în funcție de acele cuvinte cheie.

De exemplu, dacă vinzi monede de aur (foarte vechi), iar numele site-ului tău este https://turagram.com/ (site-ul este inexistent, l-am dat ca exemplu), atunci va fi în topul căutărilor pe Google numai la căutarea „turagram”, nicidecum la „monede de aur”.

Ce trebuie să faci? În primul și-n primul rând, site-ul tău are nevoie de servicii SEO 100%.

Precizare: înainte de orice, site-ul tău are nevoie de un audit SEO!

Servicii SEO 100%

Prima dată trebuie să vedem pentru ce cuvinte cheie vrei să apară site-ul web în topul căutărilor pe Google… Asta știi tu… Eu îți pot spune cum stă concurența la acest capitol…

După ce stabilim cuvintele cheie optime cu ajutorul cărora vrei să cucerești podiumul din Google, trebuie să efectuez neapărat un audit SEO.

Treaba asta cu SEO este una de durată, în sensul că trebuie să existe o continuitate. SEO nu se face o dată și gata, ci se face în timp, urmând o strategie clară. Chiar și cu o strategie, rezultatele pot să întârzie și să nu vezi nimic semnificativ în primele 6 luni.

Ce e de făcut în cazuri complicate, unde este o luptă acerbă pentru cuvintele cheie pentru care vrei să câștigi podiumul pe Google? Fără perseverență nu se poate face mare lucru, nici în viață, nici în SEO!

Îți pun la dispoziție trei pachete lunare (vezi mai jos). Mă asigur personal că site-ul tău are un conținut tot mai valoros de la lună la lună, creez o structură solidă de linkuri interne și lupt să cuceresc poziții noi, în mod special la articolele de blog…

Dacă-i faci „dragă-dragă” la site-ul web și-i spui de SEO, nu rezolvi nimic… Nici dacă faci asta zilnic… Pentru unii, SEO pare o chestie de marketing, pentru alții e ceva de domeniul științifico-fantastic, iar pentru cei ca mine, ceva normal. 

De ce normal? Pentru că e normal ca Google să aibă niște pretenții când afișează site-urile în topul căutărilor și mi se pare la fel de normal ca un administrator de site să aibă pretenții să fie în top pentru a fi vizibil la cât mai mulți potențiali clienți. 

Înainte să mergem la drum, trebuie să îți fac un audit SEO. 

Audit SEO

Imaginează-ți auditul la fel precum revizia tehnică la mașină sau analizele medicale anuale… Orice site are nevoie anual de un audit! Chiar dacă totul e bine pus la punct ca la carte, tot e nevoie de un audit. Prevenția este cel mai bun medicament, corect? Așa este și la site-urile web…

Realizez un audit SEO ordonat, împărțit în trei piloni:

  1. audit tehnic
  2. audit on-page (de conținut)
  3. audit off-page
Bineînțeles că poți opta pentru un singur pilon (din cei trei), nu e nicio problemă… Sunt cazuri în care se dorește doar un audit tehnic sau on-page. Pentru mai multe detalii, îți recomand informațiile de pe pagina „Audit SEO”. Tot acolo vei vedea „cu ce se mănâncă” fiecare tip de audit în parte.

Optimizare WEB

Imediat după ce finalizez partea de audit, mă apuc liniștit de rezolvarea problemelor… De-abia apoi intru în etapa următoare, cea cu privire la cuvintele cheie cu ajutorul cărora dorești ca site-ul tău „să dea lovitura” pe Google. 

Trebuie să știi faptul că ai nevoie de conținut (text) cu acele cuvinte cheie dacă dorești să apari în căutări la cuvintele respective. Te ajut și în privința aceasta cu plăcere.

Așa cum am menționat deja, voi scrie trei articole la tine pe blog și unul pe blogul meu (horjarobert.ro), lunar, „îmbrățișând” tematic cuvintele cheie. Articolele vor fi optimizate SEO 100%. Fii pe pace! Experiența mea la scris articole optimizate din punct de vedere SEO este una de rang înalt (fără să mă laud, dar un scriitor care mai este și IT-ist e mai valoros decât aurul… glumesc…). 

Scriu (și am scris) articole pentru diverse domenii, de la educație (limbi străine), materiale de construcții, cultură, tehnologie, sport etc. În schimb, nu scriu pentru favorizarea jocurilor de noroc, prostituției online, politicienilor și pentru orice tip de afacere care include minciuna și depravarea. Îmi permit să refuz orice, pe oricine, la orice oră, orice sumă! NIHIL SINE DEO! 

La finalul fiecărei luni vei primi un raport cu situația site-ului tău și cu ce am făcut în luna respectivă. Totul este transparent, direct și eficient! 

Prețuri SEO

În domeniul SEO este nevoie de răbdare! Orice firmă serioasă care oferă servicii de SEO (sau freelancer) îți va propune o colaborare pe câteva luni. Eu îți ofer fie pachete lunare (cu strategie și implementare lunară), fie un pachet personalizat 100%. Tu alegi, eu te-ajut!

Prețuri pachete SEO:

  • SEO STAR: 1.099 RON (*preț lunar).
  • SEO PREMIUM: 1.999 RON (*preț lunar).
  • SEO DIAMOND: ofertă personalizată 100%.

Ce este inclus în aceste prețuri? Vezi toate detaliile pe pagina „Pachete servicii SEO”.

Optimizarea site-ului trebuie să fie un proces continuu, nu ceva care trebuie să se-ntâmple doar o dată… Unele rezultate apar după o lună, altele după trei luni, iar celălalte poate nici după un an…

Este nevoie de răbdare pentru a-l lăsa pe domnul Google să-și facă treaba și să învețe ce schimbări progresive ai făcut la site.

Google are o memorie extraordinară și ține minte absolut tot când vine vorba de site-ul tău. Dacă site-ul web este optimizat (în urma auditului) și dacă ai conținut (articole) cu acele cuvinte cheie cu ajutorul cărora vrei să „spargi” topul, atunci site-ul tău este de neoprit.

Bineînțeles că nu promit nimic, dar dacă o treabă este bine făcută, atunci nu mă tem să-ți garantez că site-ul tău va fi cel puțin în prima pagină pentru căutările cuvintelor alese și, de ce nu, în top cinci pentru anumite căutări. Garantat!

Mai mult decât atât, mă ocup ca site-ul tău să fie un reper pentru Google, adică să știe că este optimizat constant și mai ales că există o continuitate (îți fac o strategie de linkuri interne pentru a crește autoritatea site-ului).

Google My Business

La ce este bun Google My Business? La SEO local! Dacă ai configurat un cont de Google My Business, atunci îți propun un audit local, unde includ și site-ul tău. Preț: 50 de lei.

Google My Business te ajută la vizibilitate în mod special pentru cei care-ți caută afacerea și sunt din zona ta (oraș, județ). De exemplu, dacă ești din București și ai un magazin de piese auto și lumea (din București) caută „piese auto” sau „piese auto București”, contul tău de Google My Business va fi vizibil prima dată sau chiar site-ul tău. Condiția e ca să ai postări și pe Google My Business, și pe site.

Pot să-ți configurez contul de Google My Business pentru 100 de lei și să-ți creez postări lunare (100 de lei per postare). E suficient 2 postări pe lună și 1 articol de blog optimizat local (94 de lei per articol).

Alte servicii

Pe lângă serviciile de SEO (audit + optimizare + articole de blog), îți pun la dispoziție și servicii de dezvoltare aplicații WEB și Android, creare de conținut digital pe Social Media (Facebook + Instagram) și consultanță (business, IT și Social Media).

Îți recomand pagina Servicii pentru a vedea toate serviciile pe care le ofer.

Contact

Pentru mai multe detalii, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794

P.S. Site-ul tău trebuie să fie în top!