„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Salutare! Ai nevoie de un audit pe conturile sau paginile de Social Media? Sunt aici să te ajut! Pentru mai multe detalii, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701.

Pe ce platforme de Social Media efectuez audituri? În mod special pe Facebook, Instagram, LinkedIn și TikTok.

În ce constă un audit? Hai să-ți explic, pe rând (pas cu pas), tot ce consider că este necesar.

Cuprins

Ce este un audit?

Ce este un audit

Ai auzit de audit, nu-i așa? Cu siguranță nu ești străin de acest termen, mai ales că te afli pe o pagină despre audit.

Prima dată când am auzit de audit a fost când lucram ca intern într-o fabrică. Nu știam de ce toată lumea se pregătește pentru ziua N, pe când va veni o delegație de la compania M pentru a face un audit intern la departamentele X, Y, Z.

Apoi am auzit de certificatele TÜV și despre ce înseamnă procesele de calitate într-o fabrică.

Ei bine, ce înseamnă un audit? O analiză profesională cu scopul de a oferi un raport independent în lumina adevărului.

Mai pe scurt, o analiză reală. Îți place să lucrezi cu adevărul? Dacă da, ai numai de câștigat. Dacă nu, atunci să nu te miri de ce tot pierzi…

Auditul pentru un cont sau o pagină de pe o platformă de Social Media va reflecta opinia mea din exterior pe baza experienței mele de consultant.

Apropo, sunt și consultant, deci nu doar un simplu „consumator” (utilizator) de Social Media, astfel că te pot ajuta în mai multe privințe, inclusiv la partea de creare de conținut digital.

Imaginează-ți auditul precum analizele medicale sau inspecția tehnică de la mașină. Când ai nevoie de un audit pentru contul sau pagina de Social Media? Bună întrebare.

Când ai nevoie de un audit?

De cele mai multe ori, antreprenorii care au un cont sau o pagină pe o platformă de Social Media, apelează la ajutor doar atunci când au probleme.

La urma urmei, așa este corect, nu? Dar ce fel de probleme?

Cum definești problema? Vrei să atragi clienții ca un magnet? Numărul de reacții și interacțiuni la postările tale este aproape de zero (0)? Vrei să-ți crești audiența (numărul de urmăritori)? 

Dacă așa definești problema, atunci am o întrebare pentru tine: ce ai făcut pentru a rezolva problema? Ai postat? Ai creat un mecanism prin care să atragi clienți (sau potențiali clienți)? Ai un site web? Ai un buget pentru reclame?

În caz că stai bine pe Social Media și clienții vin pe bandă rulantă, înseamnă că ești pe drumul cel bun și nu ai nevoie de un audit. Dar dacă insiști și îmi dai voie să-ți analizez contul (conturile) sau pagina (paginile), atunci o fac cu plăcere.

Ce platforme de Social Media iau în calcul pentru audit?

Platforme de Social Media

Platforme de Social Media

Înainte de toate, îți recomand să citești articolul „Algoritmul rețelelor de Social Media”. Acolo am „spicuit” un pic despre fiecare rețea de socializare în parte.

Așa cum am precizat la început, efectuez audituri pe următoarele platforme de Social Media: Facebook, Instagram, LinkedIn și TikTok.

Să zic câte ceva despre fiecare rețea de socializare în parte? Hai să scriu ceva scurt.

Facebook este pentru toată lumea. Pe Facebook nu există limită de vârstă. Pentru a-ți dezvolta o afacere și pentru a avea o vizibilitate mare (precum un vapor în mijlocul unui ocean), Facebook este platforma potrivită.

Instagram este foarte diferit de Facebook. Vrei ca totul să fie instant? Instagram este platforma de care ai nevoie. Numai că trebuie să fii conștient că pentru a avea o vizibilitate bună, ai nevoie de un buget pentru reclame și neapărat de postări tip video.

LinkedIn este o platformă profesională sau cel puțin așa trebuia să fie. Postările de pe LinkedIn seamănă cu cele de pe Facebook, doar că sunt mai mult țintite pe ideea de motivare. Dacă îți dai interesul, clienții de pe LinkedIn pot fi considerați premium.

Ce facem cu TikTok? Pentru mine, TikTok încă este un studiu de caz. Nu vreau să scriu că nu-i suport și că îmi displace total caracterul oamenilor mincinoși și parșivi (în mod special al celor de la TikTok). Dacă îți place să faci clipuri scurte și să le editezi, atunci TikTok îți poate aduce o vizibilitate cel puțin la fel de mare precum Facebook-ul.

Fiecare platformă de Social Media are un specific aparte. E bine, e rău? Înclin să cred că este bine.

La bază, toate au același mecanism, plus că majoritatea postărilor se pot pune pe fiecare platformă, dar este un pic ciudat să ai aceleași postări pe toate platformele.

Vrei un audit pe o altă platformă de socializare, cum ar fi Twitter, YouTube sau chiar un audit pentru site-ul web al afacerii tale? Spune-mi și te ajut cu plăcere.

Ai auzit de metoda ȘOC? Poate ai auzit de expresia „șoc și groază”, dar îți promit că auditul meu nu te va speria, ba din contră, îți va oferi liniște.

Auditul ȘOC

Așa cum am specificat deja, nu trebuie să te gândești la „șoc și groază”.

ȘOC este acronimul de la „Știri – Opinii – Concluzii”. Parcă sună mai bine, nu?

Auditul va cuprinde 3 părți, după modelul următor:

1. Știri

Oare chiar îți prezint știrile? Da, ți le prezint, nu-i problemă. Pe blogul meu personal (horjarobert.ro) am 4 categorii de știri (știri de ieri importante și azi, știri internaționale, știri naționale și știrile pozitive ale săptămânii).

Ei bine, nu vreau să umplu analiza de știri inutile, ci doar de știri cu privire la contul sau pagina ta de Social Media.

Prespun că îți place să fii informat. Știrile pe care ți le voi prezenta în această etapă vor avea rol informativ.

2. Opinii

Vrei să afli părerea mea cu privire la contul sau pagina afacerii tale de Social Media? O vei afla.

După ce îți prezint știrile, adică realitatea, vei primi și o serie de opinii cu ce îmi place, ce nu-mi place și ce aș face eu în plus. E ok, nu-i așa?

Nu am nevoie de acces la conturile sau paginile tale, pentru că auditul îl voi face strict din calitate de consultant, din exterior, deci nu mă voi uita pe statisticile pe care le primești automat din platforme. Asta o poți face și tu.

Bineînțeles, dacă vrei să-mi dai acces la statistici, mă uit.

3. Concluzii

Termenul „concluzii” este unul care anunță finalul sau începutul? Mie mi se pare că anunță sfârșitul și un nou început. De ce? Pentru că aici îți voi adresa câteva întrebări.

Până la urmă, tu, în calitate de antreprenor, trebuie să iei o decizie după ce primești auditul, corect? Rolul meu este să te ajut să iei decizia potrivită.

Îți voi pune câteva întrebări la care aștept răspuns. Nu te grăbi! Deja știu care ar fi răspunsurile. Niciun antreprenor nu-și deschide o firmă doar de plictiseală sau un cont pe o platformă de socializare pentru afacere doar pentru amuzament. Sau greșesc?

Suntem adulți, maturi, gândim în perspectivă pentru un viitor mai bun și dorim să facem chestii faine și interesante care să ne aducă un confort financiar. Cred că ești în același asentiment cu mine.

Cât costă un audit pentru un cont sau o pagină de Social Media?

Preț

Prețul pentru un singur audit la un cont sau o pagină de Social Media este de 199 RON.

Dacă vrei un audit și pentru grupul de Facebook, atunci prețul rămâne același, tot 199 RON.

Vrei un audit pe o altă platformă de Social Media? Spune-mi. Prețul nu se schimbă.

Așadar, orice tip de audit pentru orice platformă de Social Media este la prețul de 199 RON.

BONUSURI GRATUITE

BONUSURI GRATUITE

Am câteva surprize pentru tine! Îți ofer 3 bonusuri gratuite dacă tot mă lași să te abordez cu metoda ȘOC.

Ce primești în mod gratuit?

  1. Idei de postări pentru 1 lună. Poate ești în „pană de idei” și nu știi ce să postezi. Fii pe pace! Îți fac un plan personalizat pentru o lună întreagă. Te pot ajuta și cu partea de creare postări digitale (contra cost).
  2. Analiza a 3 competitori (concurenți) direcți pentru afacerea ta. Îți voi prezenta doar ce îmi place și ce îi diferențiază pe acești 3 competitori. Nu trebuie să fii invidios pe alții, dar dacă vezi că cineva face o treabă bună, inspiră-te de la el și fă cumva să faci și tu la fel. Întotdeauna prefer inovația, iar dacă trebuie să copiez ceva, atunci rezultatul trebuie să fie mai bun decât originalul. Fă și tu așa!
  3. 2 postări gratuite din partea mea. Știu că probabil nu ai un design implicit la postările tale, poate nu ți-ai definit brandul și cu siguranță ai nevoie de un ajutor. Pot să te-ajut cu 2 postări. Ce tipuri de postări? Tip imagine. Nu vin la sediul firmei tale să te filmez, dar îți pot da sfaturi dacă vrei să (te) filmezi tu.
Ce zici de aceste bonusuri gratuite? Merită să beneficiezi de ele!

Servicii digitalizare

Servicii digitalizare

Ai nevoie de servicii pentru digitalizarea afacerii tale? Te pot ajuta atât pe partea de promovare, și anume la promovarea site-ului web cu ajutorul serviciilor SEO și cu promovarea conturilor (paginilor) pe rețelele de Social Media, cât și cu partea de dezvoltare.

Ce anume pot să dezvolt? Site-uri web și aplicații de Android.

În caz că nu știi de ce anume ai nevoie pentru digitalizarea afacerii tale, dar vrei să intri cu ea în mediul online, îți pot oferi servicii de consultanță IT.

Pentru a vedea toate serviciile pe care le ofer clienților mei, te rog să vizitezi pagina „Servicii”.

Contact

Ești hotărât? Ai nevoie de audit pentru contul sau pagina de Social Media? Sunt pregătit să te ajut!

Pentru mai multe detalii, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701.

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” 

Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile