fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Marketing
Marketing ca la carte cu Lay's

Ai văzut reclama celor de la Lay’s, cu David Beckham și Thierry Henry? Merită să o vezi! Cu siguranță vei învăța câte ceva…

Ce poți învăța dintr-o reclamă? Dacă ești antreprenor sau om de marketing, nu te-apuci să cumperi produsul doar de dragul de a-l cumpăra, ci cauți să înveți ce elemente importante conține acea reclamă.

Hai să ne uităm un pic la reclamă, apoi scriu două învățături care merită amintite.


Prima învățătură: povestea

Cum atragi atenția omului? Fie că vorbești la un public adult, fie că vorbești unor copii, poveștile (bine spuse), captează atenția.

În clipul celor de la Lay’s, povestea începe foarte rapid. Henry mănâncă toate chipsurile, iar Beckham ar vrea și el, dar nu mai are de unde…

Îmi place că s-a trecut foarte rapid la desfășurarea acțiunii, iar introducerea și intriga au fost scurte. Asta înseamnă că cei care au creat povestea sunt profesioniști.

Când te pui să creezi o reclamă, fiecare detaliu contează, indiferent că e un clip sau o imagine.

Ce face Beckham? Caută soluții. Ce face Henry? Lansează o provocare: îi pune pe cei de la camere să caute pe cineva care are o pungă de Lay’s și e dispus să vizioneze meciul împreună cu ei (pare un pic pe interes, dar e fain ce urmează…).

Ce urmează? Suspansul, muzica, începe căutarea oamenilor care au chipsuri Lay’s.

Aici, la desfășurarea acțiunii, îmi place cum cei de la camere au găsit câteva persoane cu „povești” diferite… Unii au spus că n-au Lay’s, alții au vrut să ofere pizza, iar în final s-au găsit două persoane cu câte o pungă de Lay’s.

Toată reclama are o poveste care te ține activ (sau captiv). La urma urmei, asta e și ideea. Crede-mă, nu vrei să pierzi timpul persoanei care se uită la reclama ta! Dacă faci astfel, o dai în bară.


A doua învățătură: sloganul

Care e sloganul acestui clip destul de interesant?

NO LAY’S
NO GAME

lays.ro

Dacă tot ai reușit să creezi o poveste captivantă, atunci ai nevoie în mod obligatoriu de un slogan. Ce fel de slogan? Potrivit.

Nu trebuie să ai cel mai tare slogan din istorie! Ar fi ideal, dar nu e necesar. De ce? Pentru că orice ai spune după o poveste bună, va fi memorabil sau cel puțin agreabil în contextul respectiv.

Sloganul „NO LAYS, NO GAME” este unul sugestiv. Practic, nu te uiți la meci dacă nu ai chipsuri de ronțăit. E corect? Nu mă atrag chipsurile, dar dacă mă refer strict la reclamă, îmi place și povestea, și sloganul.

Tu ce învățături poți să „tragi” din această reclamă? E un marketing ca la carte sau nu?


Servicii digitalizare

Dacă ai nevoie de serviciile mele de marketing (consultanță, creare conținut digital pe Social Media, servicii SEO) sau dacă ai nevoie de un site web sau o aplicație de Android, nu ezita să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794.

Serviciile mele le găsești pe pagina „Servicii”.

În plus, dacă ai nevoie de idei pentru realizarea unor clipuri atractive de marketing, te pot ajuta.


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Cele mai vechi
Cele mai proaspete Cele mai votate
Impresii
Vezi toate comentariile