„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Ai nevoie de promovare online a site-ului tău? Serviciile SEO reprezintă unealta de bază când vine vorba de promovarea site-ului web!

Dacă ai nevoie de servicii SEO, te rog să-ți alegi unul dintre pachetele SEO pe care le găsești mai jos, apoi să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701.

Orice site web are nevoie de SEO! Mai mult decât atât, putem spune că toate afacerile au nevoie de SEO!

Așadar, dacă ai un site web, informațiile de pe această pagină sunt pentru tine! În caz că nu ai un site web, dar vrei să ai unul, spune-mi!

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

Cuprins

Ce este SEO?

Ce este SEO - pachete servicii SEO

Cea mai bună definiție a ceea ce este SEO o găsești pe pagina „Ce este SEO?”. O las și aici:

SEO este cea mai bună unealtă de marketing pentru promovarea site-ului web. De ce? Prin SEO, site-ul web va fi atractiv atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru oameni.

Așadar, SEO este o unealtă de marketing. Cum stai la capitolul vizibilitate în mediul online? Ai un buget lunar (sau măcar trimestrial) când vine vorba de promovarea online?

Te pot ajuta și cu servicii de promovare pe Social Media, nu doar cu servicii SEO! Te invit să vizitezi pagina „Creare conținut Social Media” pentru a vedea pachetele pe care le ofer clienților mei pentru crearea de conținut digital.

Să revenim…

Un site bine optimizat din punct de vedere SEO va fi privit cu ochi buni de către motoarele de căutare precum Google, Baidu, Qwant, Yandex etc.

De ce e important ca un motor de căutare să aibă ochi buni pentru site-ul tău? Pentru că înseamnă câștigarea simpatiei (sau a respectului). Nu-i așa că orice lucru bun merită apreciat?

Motoarele de căutare sunt niște roboți. Hai să zicem că sunt niște roboți… Acești roboți au alți „roboței” pe care-i numesc „inspectori informatici”.

Cum află un motor de căutare dacă site-ul tău sau chiar o anume pagină sau un anume articol de blog este bun din punct de vedere SEO?

Mai întâi trimite o echipă de „inspectori informatici”, care analizează site-ul tău (paginile, articolele), apoi prezintă analiza și în urma acestui raport, motorul de căutare decide dacă ceea ce ai este relevant sau nu.

Îți dau doar doi factori esențiali în SEO: timpul petrecut de către vizitator pe site (pagină, articol) și conținutul de tip text.

Hai să-ți mai scriu ceva „inside”. Dacă pagina sau articolul conține un text scris foarte bine, captivant și mai ales relevant pentru domeniul afacerii tale, atunci vizitatorul va petrece o bună bucată de vreme pe acea pagină sau pe acel articol.

Ce înseamnă asta? Retenție. Cu cât ții un vizitator mai mult pe site, cu atât mai mult va considera domnul Google (și alte motoare de căutare) că tipul de conținut pe care-l oferi este relevant.

SEO ține și un pic de psihologie. La urma urmei, pe ce altceva se bazează marketingul? Fii atent doar să nu minți! Nu-ți spurca afacerea cu minciuni!

SEO trebuie să fie Simplu, Eficient și Optim atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru vizitatori. 

Ține minte: vizitatorii sunt potențialii clienți care se pot „transforma” rapid în clienți!

De ce ai nevoie de SEO?

Să fie oare o întrebare retorică? Hai să te-ntreb altceva: de ce ți-ai deschis o firmă? Sau vrei să te-ntreb de ce ți-ai făcut (cumpărat) un site web? Hai să răspund la ultima întrebare…

Un site web nu este un breloc! Îți recomand să citești articolul „Site-ul web nu este un breloc!”.

Scopul principal al unui site web este să fie imaginea afacerii tale, ca ulterior să vândă.

Site-ul web este, a fost și va fi cartea de vizită a unei afaceri, indiferent de ce platformă de Social Media există și va exista vreodată.

De ce fac o astfel de afirmație îndrăzneață? Pentru că-mi permit. Nu sunt consultant doar de dragul titlului…

Niciodată, dar absolut niciodată nu vei deține controlul absolut asupra unui cont pe vreo rețea de socializare.

Ce s-a întâmplat la data de 4 octombrie, 2021? Facebook, Instagram și WhatsApp au „căzut”. Cât timp? Aproximativ 6 ore. Care a fost costul unei astfel de „căderi”? Îți recomand să vezi și să citești cu ochi tăi ce am scris la momentul respectiv pe blogul personal, horjarobert.ro.

Hai să mai dau un exemplu, dacă tot am de unde…

Ce s-a întâmplat la data de 5 martie, 2024? Facebook, Instagram și Threads au luat „somn”. Câte ore? Aproximativ 2 ore. Mai multe detalii vezi în articolul „De ce a căzut Triunghiul Bermudelor din era digitală?”.

Îmi permit să mă „distrez” pe seama unor astfel de „căderi” din mai multe motive și de aceea nu investesc tot timpul (și toți banii) pe o singură rețea de Social Media.

Prefer să investesc totdeauna în promovarea site-ului web cu ajutorul serviciilor SEO și să am două rețele de socializare pe care să fiu activ. Din nefericire, amândouă sunt sub același „acoperiș”, Facebook și Instagram fiind sub cupola celor de la Meta.

Îți recomand și ție să investești atât în promovarea site-ului web cu ajutorul serviciilor SEO, cât și în promovarea pe două rețele de socializare (una să fie neapărat Facebook).

Dacă tot am scos la iveală punctul slab al unei rețele de socializare, și anume „căderea” când ți-e lumea mai dragă, hai să scot la iveală și punctul slab al unui site web.

Care crezi că este punctul slab al unui site web? Poate zici că și site-ul web poate să „cadă” și că serverele o pot lua razna. Sunt total de-acord. Așa este. 

Partea bună este că un site web îl poți controla mai mult de 51%, pe când un cont pe o platformă de socializare îți aparține în proporție maximă de 49%. Atenție la cuvinte! Să revenim…

Cel mai slab punct al unui site web este lipsa optimizării SEO. Am zis-o, nu-i așa?

Păi gândește logic: dacă SEO se ocupă cu partea de vizibilitate, cum vrei să ai un site vizibil dacă nu este optimizat SEO? Cine vrei să te găsească pe Google sau pe vreun alt motor de căutare dacă nu ai paginile sau articolele de blog optimizate din punct de vedere SEO? E logic?

Personal dețin 4 site-uri de tip blog, pe care scriu tot felul de articole și le „leg” între ele („link building” intern) pentru a le optimiza cât mai bine la nivel macro și micro.

Pentru un SEO ca la carte, recomand tuturor să aibă un blog. Chiar dacă ai un magazin online? Chiar dacă. Articolele de blog sunt mană cerească pentru site-ul web!

Beneficiile articolelor de blog optimizate SEO

Beneficiile articolelor de blog optimizate SEO - pachete servicii SEO

Ai un blog pentru site-ul web al afacerii tale? Dacă n-ai, te sfătuiesc să ai!

Orice articol de blog este o nouă pagină web. Din moment ce pagina este optimizată din punct de vedere SEO, aceasta intră garantat în prima pagină pe Google.

Ce se întâmplă când ai mai multe pagini web în prima pagină din Google (chiar în topul afișărilor)? Site-ul web are mai multă vizibilitate, prin urmare sunt mai multe șanse să fie vizitat.

De exemplu, dacă ai un magazin online de piese auto, lumea ar putea să te găsească după expresia „piese auto”. 

Bineînțeles, pe aceste cuvinte cheie este deja o bătălie acerbă și vei avea nevoie de timp pentru a urca cu site-ul în topul afișărilor, dar nimic nu este imposibil.

Trebuie să precizez faptul că pentru anumite cuvinte sau expresii, încă este loc pe Google (sau pe alt motor de căutare), în sensul că nu există multe site-uri optimizate.

Revin…

Expresia „piese auto” este una generală, corect? E nevoie ca site-ul tău să fie găsit, respectiv afișat, după anumite piese, precum: baterie auto, lichid de frână, plăcuțe frână, anvelope, ulei de motor etc.

Mă ocup ca fiecare pagină de produs a site-ului tău să fie „babană”, adică puternică din punct de vedere SEO, dar în paralel voi construi și articole de blog care să „îmbrățișeze” cuvintele cheie specifice afacerii tale (cu produse sau servicii).

Dacă ai un blog și nu știi ce să scrii, îți recomand să citești articolul „8 idei pentru articole de blog”.

În caz că nu vrei să scrii tu și nu vrei să colaborezi cu mine pe partea de SEO, te pot ajuta doar cu partea de scriere a articolelor de blog.

Pe pagina „Articole de blog” vezi lista de prețuri și de beneficii gratuite pe care ți-o pun la dispoziție.

Audit SEO

Auditul SEO este primul pas pentru implementarea SEO.

Cât de des îți faci analizele medicale? Ar fi bine să-ți faci anual câteva analize de bază, iar o dată la 3 sau 5 ani să-ți faci niște analize mai serioase.

Auditul SEO este precum un set de analize serioase.

Personal, împart auditul în 3 mari categorii, astfel:

1. Audit tehnic.
2. Audit on-page.
3. Audit off-page.

Dacă vrei să afli ce analizez la fiecare segment de audit, te invit să citești informațiile expuse pe pagina „Audit SEO”. Tot acolo vezi și costurile pentru un audit SEO.

Hai să te întreb și ceva mai sensibil… Cât de des îți duci mașina la mecanic? Nu-i așa că ești cu ITP-ul la zi? Atunci trebuie neapărat să fii și cu analizele medicale la zi, iar dacă vrei un site care să fie vizibil pe Google și alte motoare de căutare, fă bine și investește în SEO!

Cât timp se face SEO? Cât timp există site-ul web online. Fii pe pace! Doar la început vei avea costuri normale, în rest, partea de mentenanță nu te va costa mult. Important e să fii conștient că orice lucru bun trebuie menținut și îngrijit.

Pachete servicii SEO

Ofer trei tipuri de pachete, în funcție de cât vrei să investești în site-ul web al afacerii tale. 

Trebuie să știi încă de pe-acum că trebuie să investești în SEO pe termen lung, dar o poți face în orice ritm dorești. 

Este foarte bine să alegi cel mai mic pachet dacă vrei să vezi cu ce se „mănâncă” SEO. 

Dacă alegi pachetul 100% personalizat, atunci îți voi face strategia completă cu optimizarea SEO propriu-zisă „la cheie”.

Promit rezultate sau mă tem să nu carecumva să mint? Nu mint. Nu promit. Păi și-atunci? Îți garantez că voi face o treabă bună, astfel că orice agenție, freelancer sau companie de SEO care ar putea să vină după mine, nu va avea ce să comenteze.

Am două mari atuuri: 1. sunt scriitor; 2. sunt IT-ist.

Aceste două mari atuuri mă avantajează în mod special când vine vorba de SEO. 

Să zic sau să nu zic?! Rezultatele nu țin de mine, deci nu le pot controla. În schimb, lucrul bine făcut ține mereu de mine. 

Fii pe pace! Odată ce treaba este făcută ca la carte, rezultatele nu vor întârzia să apară! 

Hai să-ți prezint cele trei tipuri de pachete pe care ți le pun la dispoziție. Alege bine și înțelept!

SEO STAR

🇷🇴 1.099 RON

*tarif lunar
  • Reducere 33% la audit
  • Strategie lunară
  • „Link building” intern
  • Modificări nelimitate (ce țin de SEO)
  • Analiza competiției
  • Monitorizarea rezultatelor
  • Raport lunar
  • 1 articol publicitar pe horjarobert.ro
  • 1 articol/pagină de +2.000 cuvinte
  • 3 articole de +700 cuvinte
Alege bine!

SEO PREMIUM

🇷🇴 1.999 RON

*tarif lunar
  • Reducere 66% la audit
  • Strategie lunară
  • „Link building” intern
  • Modificări nelimitate (ce țin de SEO)
  • Analiza competiției
  • Monitorizarea rezultatelor
  • Raport lunar
  • 1 articol publicitar pe horjarobert.ro
  • 1 articol publicitar pe lightnews.ro
  • 3 articole/pagini de +2.000 cuvinte
  • 6 articole de +700 cuvinte
Alege înțelept!

Mai am un pachet în caz că dorești o ofertă personalizată.

Acest pachet personalizat poartă numele de SEO DIAMOND 💎.

Ce primești în plus? O strategie completă de la A la Z. Care este costul? Unul personalizat 100%, în funcție de numărul de articole și de pagini incluse în strategie.

Ca bonus, îți voi publica lunar timp de 1 an, câte 1 articol publicitar pe site-ul lightnews.ro. Pentru ca acest bonus să fie valid, trebuie ca volumul de muncă să se întindă pe o perioadă de minim 6 luni.

Ce alegi? Orice-ar fi, alege spre binele afacerii tale!

Servicii SEO complete

Îți ofer servicii SEO complete! Cum? Simplu, Eficient și Optim.

După cum bine ai citit la capitolul despre audit, ai văzut că segmentez auditul în 3 părți. Ultima parte (audit off-page), reprezintă auditul extern, adică modul în care site-ul tău este privit de alte site-uri sau altfel spus, unde apare URL-ul site-ului tău pe alte site-uri.

Ei bine, îți pun la dispoziție și partea de „link building” extern.

Ce înseamnă „link building” extern? În cele două pachete ai văzut că am scris „link building” intern.

„Link building” extern se referă la faptul că site-ul tău va fi pus într-un articol (sau o pagină) a altui site web.

Dacă nu alegi niciunul din cele trei pachete, îți ofer posibilitatea de a-ți publica un articol publicitar pe site-urile mele: fie pe horjarobert.ro (blog personal), fie pe lightnews.ro (site general cu știri generale, sportive și despre tehnologie).

Precizare: în majoritatea cazurilor, serviciile SEO pentru magazinele online sunt 100% personalizate.

În felul acesta, mă asigur că acopăr toată gama de servicii SEO care să-ți fie benefică din toate punctele de vedere.

E onoarea mea să-ți pot fi de folos!

Sloganul meu este următorul: „Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

Servicii digitalizare

Servicii digitalizare - pachete servicii SEO

Mai mult decât să-ți ofer servicii SEO sau să-ți creez site-ul web sau chiar să mă ocup de conturile și paginile tale de Social Media, te pot ajuta cu toată partea de digitalizare.

Vrei să intri cu afacerea în mediul online? Te pot ajuta de la A la Z! Cum?

Hai să enumăr ariile pe care le acopăr:

  1. Consultanță (IT, business, marketing, SEO, Social Media).
  2. Servicii IT (creare site web, creare aplicație de mobil Android).
  3. Promovare online (SEO, Social Media).
Spune-mi cu ce vrei să te ajut și facem să fie bine!

Contact

Ai ales pachetul potrivit pentru site-ul web al afacerii tale? Pentru mai multe detalii, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701.

În caz că vrei să vezi toate serviciile mele, îți recomand să intri pe pagina „Servicii”. 

S-auzim numai de bine!

SEO România

Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile