„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Ai nevoie de un consultant pe partea de IT (site-uri web, aplicații de mobil, suport tehnic) și Marketing (SEO, Social Media)? Te rog să iei legătura cu mine. Mulțumesc!

Blog

Contact

Marketing
Diss publicitar între Apple și Samsung

Se știe că adevărații rivali au un meci pe care numai ei îl înțeleg. Fericirea lor supremă este atunci când îl înving pe celălalt, nu când ajung pe locul 1 în domeniul lor. Apple și Samsung sunt astfel de rivali.

Când eram mai mic, auzeam de „eternul derby” la fotbal, între Steaua și Dinamo, iar acum se pare că eternul derby este în tehnologie, între Apple și Samsung.

Cunoști alte rivalități? În afară de Elon Musk și restul lumii, nu prea există cineva la nivelul lui Apple și Samsung. Să fie Google? Facebook? Amazon? Contra cui?

Hai să începem cu Apple dacă tot e prima în ordine alfabetică și la multe alte capitole pe lângă Samsung.


Crush! | iPad Pro | Apple

Spotul publicitar al celor de la Apple este următorul:

Mie îmi place povestea, este fain cum scoate în evidență cât de rezistent este iPad-ul Pro. Animațiile sunt întotdeauna plăcute și binevenite când vine vorba de reclame.

Pe lângă muzică și decorul clipului, ce altceva îți mai place? Mie mai îmi place și acel tip de presă.

Finalul este un pic „tras de păr”, când presa se retractează și se vede blatul curat cu iPad-ul în centru. E cel mai mare minus al clipului, dar per total, îmi place cum le-a ieșit.

Cei de la Apple au ținut neapărat să marcheze apariția unui dispozitiv cu primul cip M4.

Ce au făcut cei de la Samsung? Mișto…


Creativity cannot be crushed

Hai să vedem răspunsul „flower-power” al celor de la Samsung (de precizat faptul că acest clip nu se află pe canalul principal al celor de la Samsung sau cel puțin nu l-am găsit la ei):

Ce se întâmplă în acest clip? Într-un cadru asemănător cu cel de la Apple, vine o fată (doamnă sau domnișoară), ia chitara (care arată ca după al Doilea Război Mondial) și se pune pe blatul de la presă, apoi începe să cânte la chitară.

Dacă la Apple a rezistat iPad-ul, la Samsung a rezistat chitara. Ideea celor de la Samsung este că nu se poate distruge creativitatea. E drept, la capitolul „creier”, Samsung e peste Apple.

Se putea să nu-și facă Samsung reclamă la tableta lor? Samsung Galaxy Tab S9 Series nu putea lipsi la fel cum nu poate lipsi nici cuvântul „AI”. În ultimii doi ani, când zici AI parcă spui aur (sau că ai aur).

În fine, la un moment dat va deveni o abjecție, pardon, o interjecție precum „Hâtz” de la „John al nostru”.


Merită să faci „diss”?

Apple și Samsung au ajuns la un nivel la care se distrează. Astfel de „diss-uri” sunt nimicuri pentru ei…

În urmă cu vreo 6-7 ani, „diss-ul” era la modă printre „youtuberii” români. A meritat? Pentru ei, da.

Scandalul este cea mai bună formă de publicitate, din păcate…

Dacă ai nevoie de un consultant pe zona de marketing digital, în mod special pe partea de SEO (indexare și optimizare site web) și Social Media (administrare conturi și creare de conținut digital), spune-mi și te pot ajuta.

Nu abordez tactica scandalului, ci prefer să fac un marketing curat și solid, ca astfel să ai un mecanism sănătos și de folos pe termen mediu și lung.


Articole interesante

S-ar putea să te intereseze următoarele articole:


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
Consultant IT & Marketing
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Cele mai vechi
Cele mai proaspete Cele mai votate
Impresii
Vezi toate comentariile