Cine zice că BMW e pentru cei cu IQ sub nivelul mării sau doar pentru puștani, interlopi, samsari și alți băiețași care vor doar să impresioneze?
Cei de la BMW au predat o lecție de marketing într-un stil autentic. Cum? Au realizat un videoclip pe YouTube, în care fiul își duce tatăl să predea carnetul de șofer autorităților.
În România, momentan, nu există o vârstă anume până la care să ai dreptul să conduci. Au existat ceva propuneri în 2016, dar nu s-a promulgat nimic.
Uniunea Europeană vrea ca valabilitatea permiselor de conducere să fie ridicată la 15 ani (acum este de 10 ani), iar la persoanele cu vârsta de peste 70 de ani, valabilitatea să fie de 5 ani. Ce să zic, bine că vrea…
Revenim la BMW.
Clipul este unul scurt (sub 2 minute), dar surprinde emoția, trăirea, istoria și nostalgia omului care se bucură să conducă o mașină, urmată de pierderea acestui drept.
Poate ți se pare ceva normal să conduci o mașină cât ești tânăr sau în putere. Când vei ajunge la o vârstă îmbelșugată, vei simți pe propria piele ce înseamnă bătrânețea și neputința…
În fine, vreau doar să scot în evidență cât de bun este clipul celor de la BMW, cât de bine au cuprins atâtea informații într-un clip scurt și la obiect.
Oamenii de marketing ar trebui să învețe de la astfel de clipuri. Marketingul nu este doar despre vânzări! Omul a fost înzestrat cu abilitatea de a construi o poveste cu ajutorul cuvintelor.
Știi cât de importante sunt cuvintele? Dacă privești din perspectiva creștină, Însuși Cuvântul s-a întrupat. Putem spune fără să greșim că există o putere a cuvântului (rostit și nerostit).
Ești într-un departament de marketing? Ce poveste oferi potențialilor clienți? Îți recomand să lași minciuna deoparte și să faci ceva bun și productiv. E imposibil să nu găsești o poveste pentru a expune adevărul așa cum se cuvine!
Niciodată n-am fost atras de marketing și nici acum nu sunt, chiar dacă ofer tot felul de servicii, mai ales servicii de promovare SEO și creare de conținut digital pe rețelele de Social Media. Marketingul oferit prin serviciile mele este făcut cu scopul de a crea o punte între serviciile prezentate și potențialul client.
Dacă ai un produs bun, de ce minți? Crezi că lumea nu-și va da seama că vinzi ceva bun? Dacă minți și oferi calitate slabă, atunci ți-o iei în freză… Fă cumva ca binele să fie bine făcut! Spune adevărul și oferă servicii de calitate!
Tot respectul pentru BMW! Au arătat că sunt profesioniști adevărați și au îmbinat o mică prezentare a unui produs (BMW i4 eDrive 35) cu o poveste de viață.
Te invit să vizionezi clipul, aici:
Morala: spune adevărul și oferă lucruri de calitate!
„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”
✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794