fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Creare conținut Social Media

Salutare! Ai nevoie de conținut digital pe platformele de Social Media (Facebook & Instagram)? Te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794 și te voi ajuta la partea de postări.

Nu doar că te voi ajuta la partea de postări, ci și la partea de administrare. În plus, vei primi și consultanță din partea mea.

Îți recomand să vizitezi pagina „Consultanță Social Media”.

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

Cuprins

Vrei vizibilitate pe internet?

Vrei vizibilitate pe internet?

Dacă vrei să ai vizibilitate pe internet pentru afacerea ta, atunci ai două variante: ori un site web, ori un cont sau mai multe pe o platformă de Social Media. La fel de bine poți să ai mai multe site-uri web, dar acolo e altă discuție… 

Ce recomand? Ambele variante! De ce? Pentru că nu e bine să-ți investești toate resursele într-o singură chestie!

E limpede pentru toată lumea faptul că vrei să-ți dezvolți afacerea, dar când vine vorba de promovare, investește inteligent! Cum?

Începe prima dată cu un site web și optimizează-l din punct de vedere SEO. Dacă nu te descurci, te ajut atât cu partea de creare site web, cât și cu partea de optimizare SEO.

Apoi, fie în paralel, fie după aceea, fă bine și apucă-te de administrarea unui cont pe o platformă de Social Media.

Eu te pot ajuta și chiar îți voi prezenta pachetele mele, dar într-un final va trebui să te ocupi tu singur.

În caz că nu ai timp și nu ai pe cineva intern care să se ocupe de conturile firmei pe Social Media, atunci te pot ajuta și facem să fie bine.

Este normal să vrei vizibilitatea afacerii pe internet, nu? Ai toate motivele să vrei, mai ales că e un mod prielnic pentru creșterea vânzărilor.

Cum transformi potențialii clienți în clienți? Prima dată trebuie să le oferi ceva, corect? Ce anume? Postări. De care? Interactive, captivante și relevante!

Conținut interactiv, captivant și relevant

Dacă postările sunt interactive, adică lumea este îndemnată să lase comentarii și aprecieri sau dacă sunt captivante, adică te invită să le „sorbi” sau dacă sunt relevante, în mod special pentru domeniul de activitate al firmei tale, atunci pregătește-te pentru succes.

Ce este succesul? Pare un termen relativ, dar ca idee de bază, succesul este o împlinire.

Apropo de împlinire, care-i scopul tău pentru care ți-ai deschis firma? Să faci profit, corect?

Ei bine, poți să faci profit și fără să intri cu afacerea pe internet (sau pe Social Media), nu?

Platformele de Social Media sunt bune când vine vorba de vizibilitate. Evident, trebuie multă muncă, vizibilitatea nu apare dintr-o dată, plus că există anumiți factori pe care să-i iei în considerare, dar nu este ceva imposibil.

Înainte să vinzi prin postările de pe Social Media, trebuie să oferi. La urma urmei, care-i motivul pentru care cineva și-ar dori să cumpere de la tine?

Un motiv ar fi nevoia, iar un altul stârnirea curiozității. Ar fi bine să nu aducem în discuție ispita. Ispitești omul să cumpere sau îi oferi produsul sau serviciul de care are nevoie?

Acțiunea de a cumpăra se bazează pe emoții, iar aceste emoții sunt declanșate de ceva anume. Acel „ceva anume” poate fi serviciul sau produsul pe care tu îl oferi.

Oferi calitate? Ești pe drumul cel bun. Nu oferi calitate? Fă bine și oferă calitate chiar dacă te va costa timp și bani la început! Mai bine pierzi acum câteva ore (zile, săptămâni, luni) și îți pui la punct toată afacerea, decât să pierzi totul mai târziu.

Fii înțelept! Acționează înțelept! 

Platforme de Social Media

Pe ce platforme de Social Media merită să postezi sau să „intri”? Pe toate.

În fine, „pe toate” nu e cel mai bun răspuns. Cel mai bine este să-ți alegi două: una pe care să investești 75% din timp și bani, iar cealaltă pe care să investești procentul rămas. Sau poți investi 66% pe una și 33% pe cealaltă. 

Nu-i cazul să investești 50% pe ambele. De ce? Nu vreau să mă pronunț, dar dacă vrei să o faci, nu te opresc. 

Nu vei atrage clienți în mod egal de pe cele două platforme de Social Media. Nu mai bine investești mai mult timp și bani acolo unde sunt rezultate mai vizibile?

Așa cum am precizat deja, eu prefer promovarea atât cu ajutorul site-ului web (#SEO), cât și cu ajutorul platformelor de Social Media.

Chiar dacă am conturi pe mai multe platforme de Social Media, prefer să fiu constant pe două. Pe care? Pe Facebook și pe Instagram.

Poate că acesta este motivul principal pentru care pachetele mele sunt disponibile pentru Facebook și Instagram.

În caz că vrei o ofertă personalizată, spune-mi și facem să fie bine. Rolul meu este să te ajut.

Înainte să trecem mai departe, îți recomand să citești articolul „Algoritmul rețelelor de Social Media” și să-ți faci o idee despre fiecare platformă în parte. Spor!

Postări tip imagine

Pachete Social Media (prețuri lunare)

Facebook WE3K

3 postări/săptămână (799 lei)

Facebook UNO

1 postare/zi (1299 lei)

Facebook DUO

2 postări/zi (1899 lei)

Pachete Social Media
Facebook & Instagram WE3K

3 postări/săptămână (999 lei)

Facebook & Instagram UNO

1 postare/zi (1699 lei)

Facebook DUO + Instagram UNO

2 postări/zi - Facebook și 1 postare/zi - Instagram (2499 lei)

Alege un pachet, iar eu voi veni cu partea de strategie și de creare a postărilor (plus publicare).

Fiecare pachet include un anumit număr de postări săptămânale. Mă ocup personal de design și de textul postărilor. Dacă nu e ceva pe gustul tău, te rog să-mi spui. 

Voi interveni de maxim 3 ori asupra unei postări cu retușuri sau modificări, la nevoie. 

În caz că vrei o postare anume într-un stil personalizat, te rog să citești informațiile de la capitolul „Ofertă personalizată

Facebook WE3K

Dacă vrei să „testezi apele” sau pur și simplu ai o pagină de Facebook care are un număr frumos de urmăritori (și interacțiuni), atunci poate ai nevoie de doar trei postări pe săptămână. 

Sau poate că vrei să crești încet, dar sigur…

De ce trei? Pentru simplul fapt de a posta pe considerentul „o zi DA, o zi NU”.

Bineînțeles, caracteristica de bază a zonei online este consumul, iar trei postări pe săptămână nu vor fi niciodată suficiente, ci doar de bun augur.

✅ Preț lunar: 799 lei (3 postări/săptămână).

*Ofertă valabilă și pentru Instagram (3 postări/săptămână).

Facebook UNO

O postare pe zi poate înseamna o vizibilitate bună. 

Chiar dacă ai un număr relativ frumos de urmăritori pe pagina de Facebook, trebuie să ții cont că te lupți zilnic cu alte postări, fie ele relevante sau nu, ale altor conturi sau pagini.

Postarea ta nu apare în mod automat urmăritorilor tăi în tabloul principal. Ce e de făcut? Să ai neapărat cel puțin o postare zilnică.

În plus, asigură-te că acele postări au un conținut interactiv, captivant și relevant, nu doar pentru urmăritorii tăi, ci și pentru a atrage și fideliza alți potențiali urmăritori, respectiv clienți.

✅ Preț lunar: 1299 lei (1 postare/zi de luni până vineri).

Facebook DUO

Două postări pe zi este soluția ideală în cadrul unei strategii normale de postări.

Cu două postări pe zi, una dimineața și una după-masa, ai toate șansele să apari în tabloul principal al urmăritorilor și al potențialilor urmăritori (și clienți).

Trebuie să ții cont neapărat ca acele postări să fie diferite pentru a „îmbrățișa” un număr mai mare de „privitori”. 

Oamenii sunt diferiți, iar dacă vii în întâmpinarea lor cu postări variate, atunci ai toate șansele să-i fidelizezi, iar acest lucru te va recompensa (nu doar la interacțiuni, ci și la vânzări…).

Când am început să lucrez prima dată pe partea asta de Social Media, am ajuns să am 6 postări pe zi. Ce fel de postări? Postări informative și postări tip joc, prin care îndemnam lumea să lase un comentariu. 

Cum a fost? A fost bine o perioadă pentru că numărul de urmăritori ai paginii de Facebook au crescut foarte mult. 

Partea mai puțin bună a fost timpul și am ajuns la concluzia că e vremea să pun doar 2 postări pe zi.

✅ Preț lunar: 1899 lei (2 postări/zi de luni până vineri)

Facebook & Instagram WE3K

Vrei să „testezi apele” și pe Instagram? Postările de pe Facebook le pot pune și pe Instagram (postări cu același format: pătrat sau „ușor” vertical).

Instagram este un mediu mai mult pentru fidelizare, iar creșterea organică se produce greu spre foarte greu. Ai nevoie neapărat de reclame!  (#boost)

Pe Facebook se crește organic mult mai ușor și mai natural decât pe orice altă platformă de Social Media (fie ea și YouTube sau TikTok).

Bineînțeles, creșțerea pe Instagram nu e imposibilă. Sloganul mediului online este următorul: „Orice este posibil!”. Încurajator, nu-i așa?

✅ Preț lunar: 999 lei (3 postări/săptămână). 

Facebook & Instagram UNO

O postare pe zi pentru Facebook și Instagram sună bine!

Instagram are nevoie de o strategie diferită față de cea de pe Facebook. Vom discuta mai multe… 

Dar până atunci, îți las un sfat important: trebuie să faci un story zilnic pe Instagram!

✅ Preț lunar: 1699 lei (1 postare/zi de luni până sâmbătă). 

❗De ce șase zile pe săptămână? În mod special pentru o prezentare onorabilă a panoului de pe Instagram, care este împărțit în trei coloane.

Facebook DUO & Instagram UNO

Cea mai potrivită variantă pentru o creștere progresivă garantată! 

În general, nu promit nimic (mai ales dacă nu ține de mine), dar când un lucru este vizibil și palpabil, atunci totul e limpede și devine garantat.

Două postări zilnice pe Facebook (una dimineața, una după-masa) și o postare zilnică pe Instagram, reprezintă soluțiile optime pentru aproape orice tip de cont pe Social Media.

Bineînțeles că ideal ar fi să „bombardezi” internetul cu postările tale, dar nu trebuie să fii agresiv sau măcar să nu fii agresiv dacă n-ai o strategie în spate.

Contează și ce postezi, dar mai ales frecvența. La urma urmei, Social Media este despre vizibilitate. Îți recomand să citești articolul „Rolul platformelor de Social Media”.

✅ Preț lunar: 2499 lei (postări de luni până sâmbătă). 

Ofertă personalizată

Dacă dorești o ofertă personalizată, atunci îmi poți spune și încerc să găsesc o variantă potrivită.

În caz că vrei o postare anume, pe un anumit stil sau după un anumit model, o postare pe care o vrei fie la un giveaway, fie postare tip banner, fie ceva ce îți dorești foarte mult, prețul unei astfel de postări este de 99 RON.

Ce platforme recomand, în afară de Facebook și Instagram? Neapărat LinkedIn (pentru profesionalism) și YouTube (pentru clipuri, în special shorts). 

Fug de TikTok, dar dacă vrei să fugim împreună (și să colaborăm), atunci e de bine.

Postări video

Vrei să ai postări tip video? Te pot ajuta atât cu idei, cât și cu editarea clipurilor!

E-adevărat că lumea (majoritatea lumii…) preferă să vadă un clip, dacă se poate să fie scurt ar fi lux, pentru că suferă de „scrollită acută”.

Platformele de Social Media joacă un rol foarte mare în pierderea concentrației, astfel că răbdarea ajunge să fie o comoară pierdută… 

Apropo de răbdare, cum te înțelegi cu ea? Ai nevoie de răbdare, mai ales când lucrezi cu oamenii și când investești pe o platformă de socializare. 

Nu tot ce zboară se mănâncă, iar postările tip trend reprezintă foarte bine unul dintre versurile lui Mihai Eminescu: „Ce e val, ca valul trece”.

Sunt și om de marketing, deci te ajut la partea de „îmbrăcare” a produsului într-o variantă optimă și plăcută pentru un potențial client, dar nu-ți pot aduce succesul pe tavă. 

Fără muncă, nu-i cunună!

Prețuri editare clip video:

  • 59 RON – 15s
  • 109 RON – 30s
  • 199 RON – 60s
  • 249 RON – 100s

Prețurile sunt orientative. Dacă ai un clip de 16 secunde, atunci rămâne prețul de 59 RON. În schimb, dacă ai un clip de 50 de secunde, atunci costul poate fi 179 RON.

Te rog să-mi spui cum ai vrea să fie editat clipul, dacă vrei subtitrare, tranziții și efecte…

Pot să modific un clip de maxim 3 ori până să-ți dau varianta finală.

Precizare: nu voi filma eu clipul, ci doar îl voi edita. Pentru a nu se pierde din calitatea imaginii, clipul video nu trebuie trimis pe WhatsApp. Îți voi spune mai multe la momentul potrivit.

Ideea e să postezi și clipuri video, eventual chiar să pui și câte o reclamă la astfel de postări pentru a avea o vizibilitate mai mare. 

Social Media a fost creată cu scopul de a socializa, în niciun caz de a vinde, dar dacă ai un produs sau un serviciu bun, iar lumea vede lucrul acesta, atunci platforma de Social Media va fi un canal bun de vânzare (nu doar de marketing). 

Bonus

Dacă alegi unul dintre pachete, primești gratuit următoarele bonusuri:

Servicii digitalizare

Servicii digitalizare Social Media

Te pot ajuta în mai multe moduri, nu doar cu partea de creare conținut pe platformele de Social Media.

Dacă ai nevoie de servicii pentru digitalizarea afacerii tale, cum ar fi un site web, servicii de promovare a site-ului web (#SEO), dezvoltarea unei aplicații de Android, suport tehnic sau consultanță, te rog să-mi spui și încerc să te ajut.

Digitalizarea este inevitabilă! Mai devreme sau mai târziu, firma ta va da năvală în mediul online. Important este să „intri” pe internet într-un mod calculat și organizat, adică să ai o strategie. 

Dacă vrei să faci o treabă bună, fă-o de la început!

Pe pagina „Servicii” găsești oferta cu serviciile pe care le ofer.

Contact

Te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul 075 041 7794 și să-mi spui ce pachet dorești. Mulțumesc!

Nu uita: „Binele-i bun atunci când e bine făcut.”