fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Optimizare SEO Hunedoara

Salutare! Vrei ca site-ul afacerii tale din Hunedoara să fie în topul afișărilor pe Google? Înseamnă că trebuie neapărat să fie optimizat din punct de vedere SEO!

Îți ofer servicii SEO complete pentru ca site-ul afacerii tale din Hunedoara să fie cât mai bine văzut prin ochii domnului Google, dar și prin ochii vizitatorilor.

Fie că ești din orașul Hunedoara sau din Brad, Călan, Deva, Geoagiu, Hațeg, Lupeni, Orăștie, Petrila, Petroșani, Simeria, Uricani, Vulcan, te pot ajuta cu plăcere!

Dacă totuși nu ai un business în județul Hunedoara, dar deții un site pentru afacerea ta, atunci ești omul potrivit la locul potrivit (iar eu sunt omul potrivit care te va ajuta cu optimizarea site-ului din punct de vedere SEO).

Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc! 

Cuprins

Nevoia de optimizare în business

Orice business are nevoie de optimizare, nu-i așa? 

Se spune că cel care deschide o afacere își deschide caracterul, adică își reliefează caracterul, iar afacerea va fi „după chipul și asemănarea lui”.

Ești dezorganizat? Așa va fi și businessul tău. Ești organizat? Felicitări!

De ce crezi că eșuează un business? Să fie problema banilor? Problema oamenilor din echipa ta? Să fie problema serviciilor sau produselor pe care le oferi? Să fie de vină piața de desfacere? Oare clienții sunt problema?

Cred că cea mai mare problemă într-un business este absența unui plan și aplicarea acestuia.

N-am văzut până acum pe nimeni care are o afacere să nu aibă un plan. În schimb, am văzut antreprenori care-și fac plan după plan, dar nu aplică nimic.

Presupun că ai plănuit și partea de marketing pentru afacerea ta, din moment ce dorești vizibilitatea site-ului tău pe Google cu ajutorul optimizării SEO.

Ei bine, aici dă-mi voie să te ajut. Pot să-ți fac planul de SEO și să-l implementez cum se cuvine.

Partea de marketing este esențială în orice afacere. De ce? O vizibilitate mare îți aduce mai mulți potențiali clienți sau cel puțin vei fi cunoscut de cât mai multă lume. Ce se va întâmpla ulterior? Va crește numărul de clienți.

E-adevărat că optimizarea unui business se face pas cu pas și cu multă răbdare, dar trebuie să începi de undeva.

Eu vin din „Universul IT-iștilor”, iar cea mai des întrebare pe care o întâlnesc este „Ce trebuie să fac pentru a deveni programator?”.

Știi care-i cel mai bun răspuns? Apucă-te azi de treabă! Pune-te la un PC sau la un laptop și începe să scrii cod. Nu-ți trebuie nimic mai mult! Scrie cod!

Acțiunea este factorul decisiv care te pune față-n față cu succesul. Acționezi? Ai o șansă la succes. Nu acționezi? Nu te aștepta la lucruri mari…

E mare lucru să ai un site web optimizat din punct de vedere SEO!

Orice site trebuie optimizat SEO

Din moment ce orice business are nevoie în mod obligatoriu de optimizare, tot se întâmplă și cu site-ul.

Apropo, de ce ți-ai cumpărat sau ți-ai făcut un site web pentru afacerea ta? Site-ul web reprezintă cartea ta de vizită în mediul online.

Poate zici că ai conturi pe platformele de Social Media și că acolo lucrurile stau mult mai bine, mai ales la capitolul vizibilitate și clienți.

Ei bine, ce se întâmplă când Facebook, Instagram, WhatsApp și „prietenii” cad? Te mai poți baza pe ei?

Îți dau 3 date cu 3 articole și scriu în paranteză ce s-a întâmplat…

În afară de ultimul punct, toate se referă la platformele de Social Media. E drept că serverul unde ți-e găzduit site-ul poate fi compromis, dar măcar ai control mai mare pe un site web decât pe un cont de Social Media.

În plus, conturile de Social Media nu îți aparțin în totalitate. De ce? Atenție la „Termenii și condițiile” pe care le accepți fără să le citești! 

Și încă ceva: atenție mare la lucrurile gratuite! Nimic nu este gratis în lumea asta! Totul se plătește într-un fel sau altul!

Așadar, dacă vrei ca site-ul tău să fie util, primul pas pentru a-l îndrepta pe calea cea bună este să fie optimizat.

Din moment ce este optimizat din punct de vedere SEO, site-ul afacerii tale va fi vizibil. Vizibilitatea atrage vizitatori, iar o parte din acești vizitatori se vor „transforma” în clienții. 

Ideal ar fi ca toți vizitatorii site-ului să devină clienți, nu-i așa?

Ce face omul când merge într-un parc? Se relaxează. 

Ei bine, prefer să am vizitatori pe site care să fie încântați de ceea ce găsesc, de la produse, servicii sau alte informații de interes. 

În felul acesta nu doar că îmi construiesc un brand mai vizibil, ci și câștig simpatia celor care vizitează site-ul.

Cel mai important lucru pe care-l poți face cu ajutorul site-ului nu este să vinzi, ci să fidelizezi clienții. Asta trebuie să facă neapărat site-ul tău!

Site de business național = Parc Național

Site de business național Parc Național - Optimizare SEO Hunedoara

Ai fost în Parcul Național Retezat? Dacă ești din județul Hunedoara, cu siguranță ai făcut o vizită. Probabil că ai fost pe-acolo și dacă nu ești din județ.

Îmi place foarte mult Parcul Național Retezat mai ales pentru faptul că este grandios și bogat în resurse naturale (de tot felul).

Cred că merg de 2 ori pe an în drumeție la Cascada Lolaia. Peisajul și liniștea pădurilor din zonă te încarcă cu energie și cu o stare de bine.

Omul nu este făcut să stea închis între 4 pereți și să facă business „toată ziua, bună ziua”. Habitatul natural al omului este natura, nu-i așa? 

Adam și Eva n-au locuit într-un bloc turn, precum Trump Tower din Chicago.

Totuși, aș putea spune că fiecare pagină a site-ului tău ar trebui să fie la fel de grandioasă ca o cazare all-inclusive la Trump Tower sau chiar la un hotel Hilton.

Mai mult decât atât, ar fi bine ca întregul site de business să fie precum un parc național. De ce? În primul rând pentru a fi vizitat cu drag, iar în al doilea rând pentru binele afacerii tale. 

Lumea oricum își „pierde” timpul pe internet. Fie că intră pe site-ul tău sau pe alte site-uri pentru a găsi anumite produse sau servicii sau diverse informații de interes, fie va intra pe rețelele de Social Media.

Începe să investești în site-ul tău de business, du-l la un alt nivel, ai răbdare, iar nu după multă vreme vei începe să culegi roade dulci și bogate.

Uită-te un pic la site-ul meu. Blogul este principalul motor de promovare al acestui site de business. 

Lumea adoră natura, în special spațiile verzi. La fel de adorabile și de dorit sunt articolele de blog…

Blogul tău > Giardini di Zoe

Ce zici de Grădinile lui Zoe (Giardini di Zoe)? Primăvara este locul ideal al fetelor pentru Instagram…

Nu-i așa că orice e frumos și util atât pentru ochi (spațiu verde), cât și pentru trup (aer curat), merită vizitat? Ce-ar fi ca site-ul afacerii tale să fie un loc unde oamenii dau năvală?

E drept că lumea este reticentă când vine vorba de oferte. Dacă tot obligi omul să-ți vadă produsele sau serviciile și le dai tot felul de oferte cu forța (în mod agresiv), atunci nu te aștepta să revină pe site.

Ce trebuie făcut? Trebuie abordată o strategie cu ajutorul articolelor de blog.

Blogul poate fi mana cerească a fiecărui site!

Care să fie motivul principal? Hai să-ți las două motive principale.

Primul motiv de bază este acela că site-ul afacerii tale va crește ca număr de pagini, astfel că orice actualizare este binevenită și de bun augur pentru că „inspectorii informatici” ai motoarelor de căutare (precum Google), vor observa activitatea nouă de pe site și vor reindexa întregul site.

SEO se bazează foarte mult pe scorul de la fiecare pagină. Din moment ce adaugi pagini noi (sau articole de blog) și faci legături între ele („link building intern”), practic întărești autoritatea paginilor respective.

Imaginează-ți că fiecare articol de blog reprezintă un fir de ață. Dacă ai două articole de blog, înseamnă că ai două ațe. Se pot rupe ușor, corect?

Dar dacă ai 100 de fire de ață? Dar 1.000? În aproximativ 3 ani de zile am publicat aproximativ 1.196 de articole de blog. E mult, e puțin? Nu este mult, dar nici puțin…

Personal, articolele de blog m-au ajutat mai mult decât suficient pentru a-mi face vizibilă afacerea. 

Al doilea motiv este acela că articolele de blog reprezintă o sursă de răspândire a vizibilității afacerii tale. 

Cu cât ai mai multe articole pe diverse subiecte (nu neapărat legate de business), cu atât mai mult vei atrage mai mulți vizitatori. Important este ca acele articole să fie optimizate din punct de vedere SEO.

Dacă vrei SEO de calitate ca la carte, atunci blogul va fi pionul principal.

Evident, întregul site va fi optimizat complet, mai ales dacă ai pagini de produs (la magazinul online) sau pagini de prezentare a unor servicii. Mă ocup personal să fie bine indexate în Google la toate capitolele, inclusiv la imagini.

Te invit să vizitezi pagina „Rezultate SEO” pentru a vedea rezultatele mele pentru 3 bloguri personale. Acolo vei vedea puterea articolelor de blog și vei alfa informații prețioase despre SEO. Spor la citit!

Blogul site-ului tău trebuie să fie mare grandios decât Giardini di Zoe și mai impunător decât Castelul Corvinilor! Exagerez? Dacă ne referim la marketing și la tehnologie, nu exagerez.

SEO tip castel

SEO tip castel - Optimizare SEO Hunedoara

Se poate face SEO tip castel? Absolut! Cum?

Chiar dacă am vizitat de nenumărate ori Castelul Corvinilor (Castelul Huniazilor), tot mai aflu chestii noi…

Știai că un turn poartă numele „Nu te teme” (Nje Boisia)? Este un turn de apărare din partea de sud a castelului și are 5 niveluri.

Ei bine, un SEO bine făcut trebuie să fie cât mai solid la bază dacă vrei să construiești ceva bun, trainic și înalt.

Orice clădire înaltă are nevoie de o fundație solidă, corect? La fel este și în SEO.

Dacă tot am adus în discuție turnul „Nu te teme” (citește Isaia 41:10 ca să vezi ce frumos te încurajează Dumnezeu astăzi) cu 5 niveluri, pot să-ți dau 5 factori esențiali de SEO, și anume:

  1. optimizarea on-page (de conținut);
  2. optimizarea imaginilor;
  3. optimizarea legăturilor („link building intern”);
  4. optimizarea off-page („link building extern”, a.k.a. „backlink”);
  5. optimizarea continuă.

Probabil că factorul numărul 5 este cel mai important. Degeaba mergi la sală 2 ani, îți sculptezi corpul, iar apoi renunți și toată viață mănânci numai „junk food”.

Orice lucru frumos trebuie întreținut! Din moment ce ai rezultate cu ajutorul optimizării SEO, acele rezultate trebuie întreținute. Cum? Cu ajutorul articolelor de blog (un articol pe săptămână sau chiar unul la două săptămâni).

Mă ocup personal ca site-ul tău să fie solid și impunător precum un castel, iar apoi, odată ce va obține rezultatele dorite și va fi indexat în topul afișărilor pe cuvintele cheie mult râvnite, va trebui doar să-l întrețin.

Întreținerea este un pas înainte, deci chiar și un articol la două săptămâni te avantajează. Important este să nu bați pasul pe loc. De ce? Concurența ta nu doarme!

Apropo, cât de bine sunt optimizate site-urile competitorilor tăi? 

Dacă alegi unul din pachetele mele (vezi pagina „Pachete servicii SEO”), te voi ține la curent cu situația competiției tale de pe prima pagină. Spionii întotdeauna au de lucru, nu-i așa?

Fii pe pace și respectă-ți competiția! Este loc pentru toată lumea sub soare! Rolul meu este să te ajut în mod special ca site-ul afacerii tale să fie cel mai vizibil pe domeniul respectiv de activitate.

Înainte să mă apuc de treabă, trebuie să fac un audit SEO. Ce este un audit SEO?

Audit SEO

Imaginează-ți auditul SEO ca fiind un control medical de rutină. De data aceasta este pentru site, nu pentru om…

Ce se întâmplă când se descoperă problemele? Se intră în detalii.

Scopul auditului SEO este acela de a reliefa comportamentul site-ului în ochii motoarelor de căutare, dar și a oamenilor.

Dacă vrei doar un audit și nu vrei deloc servicii de optimizare a site-ului, îți recomand să-ți alegi pachetul potrivit de pe pagina „Audit SEO”.

Pentru clienții mei, efectuez un audit general, nu doar de SEO. Prețul va fi personalizat în funcție de numărul de pagini ale site-ului web. Mai multe informații găsești pe pagina „Audit site web”.

În mod normal, orice acțiune are un scop și o consecință, nu-i așa? Din moment ce mă apuc de auditul site-ului tău, urmează ca la final să iau măsurile necesare pentru a rezolva problemele izvorâte.

Dacă vrei ca site-ul afacerii tale să fie în topul afișărilor pe Google, atunci trebuie să fie optimizat 100%.

Optimizare SEO 100%

Ce include optimizarea 100%? Exact ce am precizat la captiolul „SEO tip castel”, și anume acei 5 factori.

Este foarte important ca fiecare pagină a site-ului tău să fie bine optimizată atât la nivel de text (plus configurări la meta taguri), cât și la nivel de imagini.

Îți spun un secret? Hai să-l scriu dacă tot te-am făcut curios… Toate imaginile, dar absolut toate imaginile site-ului tău trebuie să fie în formatul WEBP, nu PNG, JPEG, JPG. De ce?

Formatul WEBP este cel mai bun când vine vorba de web pentru că este foarte compact, iar dimensiunea imaginilor va fi totdeauna cea mai mică în raport cu celelalte formate, precum PNG, JPEG, JPG etc.

Câte pagini are site-ul afacerii tale? Te întreb pentru că trebuie să fie interconectate între ele.

Pentru a vedea toate paginile unui site web, poți mai întâi să verifici dacă site-ul respectiv are un sitemap. Dacă are, îți vei da seama ce ai de făcut.

Ce este un sitemap? Un fișier tip XML care include într-un mod organizat toate paginile web ale unui site.

Dacă tot am pomenit de optimizare 100%, trebuie să-ți scriu că te pot ajuta inclusiv la partea de optimizare off-page, de „backlinkuri”, adică la publicarea unor articole publicitare pe site-urile mele.

Optimizarea off-page reprezintă un proces de lucru la autoritatea pe care o are site-ul tău la nivel de popularitate. Dacă site-ul tău se găsește cu link pe alte site-uri (cu atributul „do-follow”), atunci va primi puncte la capitolul autoritate.

Cu cât site-ul tău este amintit cu link (URL) pe alte site-uri, cu atât mai mult îi va crește autoritatea SEO, fapt ce duce la un scor SEO mai mare.

Pot să-ți public lunar câte un articol publicitar pe următoarele 2 site-uri:

  • lightnews.ro (preț 1 articol publicat: 199 RON) – site de știri naționale/internaționale, tehnologie, sport
  • horjarobert.ro (preț 1 articol publicat: 100 RON) – blog personal

Dacă vrei ca eu să-ți scriu articolul, la prețul de publicare se adaugă și costul de scriere. În articolul „Cât costă un articol de blog?” găsești lista de prețuri în funcție de numărul de cuvinte.

Țin să menționez că articolele respective vor fi optimizate din punct de vedere SEO și vor fi online cât timp vor fi site-urile live.

Faptul că sunt consultant mă obligă să-mi servesc clienții cu servicii complete de la A la Z, astfel încât satisfacția finală să fie de 100%.

Servicii digitalizare

Servicii digitalizare - Optimizare SEO Hunedoara

Ai nevoie de marketing pe partea de Social Media? 

Un business are nevoie de marketing complet, adică de promovarea site-ului pe motoarele de căutare (#SEO) și de promovarea conturilor de socializare (#SociaLMedia).

Pe pagina „Creare conținut Social Media” găsești prețurile și pachetele pe care ți le pun la dispoziție dacă alegi să colaborezi cu mine pe partea de Social Media.

În plus, îți ofer și servicii IT, precum creare de site-uri web, aplicații de mobil (#Android) și suport tehnic.

Spune-mi cu ce să te ajut! Afacerile hunedorenilor trebuie să răsune și să fie cât mai vizibile pe internet, corect!

Contact

Pentru mai multe informații cu privire la optimizarea SEO pe care o pot face pentru site-ul tău, dar și pentru alte servicii ce țin de digitalizarea afacerii tale, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

SEO România