Ce este un audit SEO? Dar oare te-ai întrebat ce este SEO? Merită să mai investești în SEO? Îți răspund la toate întrebările și îți voi oferi și alte informații relevante cu privire la SEO.
Apropo, dacă ai nevoie de servicii SEO, scrie-mi te rog pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!
Înainte să trec mai departe, îți prezint subiectele pe care le voi aborda. E limpede că trebuie să încep cu întrebarea „Ce este SEO?”.
Ce este un audit SEO?
- Ce este SEO?
- Un audit SEO este imperios necesar
- Un audit SEO este ca un ITP la mașină
- Un audit SEO este primul pas spre succes
- Ai nevoie de un audit complet?
- Servicii SEO de calitate
Ce este SEO?
Poate ai auzit că prin SEO, site-ul afacerii tale poate să fie pe primul loc pe Google. Apropo de expresia „primul loc pe Google”, poți să faci te rog căutarea „primul loc pe google”? Pe ce loc găsești site-ul meu, consultant.horjarobert.ro? Mulțumesc pentru atenție.
Nu te aștepta ca site-ul tău să fie pe o anumită poziție în urma optimizării SEO, dar așteaptă-te să fie bine. Adică, nu te aștepta la miracole, la o minune de-aia la clipită, dar așteaptă-te la o vindecare treptată, sigură, într-un timp mediu sau lung.
SEO este simplu, eficient și optim pentru orice site. Bineînțeles, depinde și cine îți face optimizarea SEO. Preferințele sunt ca la dentist sau ca la frizer: alegi pe unul în detrimentul altuia pentru profesionalismul său și pentru felul în care te face să te simți.
Ce este SEO? Ca definiție, SEO este o unealtă de marketing. De fapt, cea mai bună unealtă de marketing. Care-i scopul? Promovarea site-ului web.
Nu doar că vei avea site-ul promovat, ci va fi promovat non-stop, adică 24/7. Îți recomand să lecturezi informațiile prezentate pe pagina „Rezultate SEO”. Acolo am făcut o analiză decentă cu privire la trei dintre site-urile personale.
Din moment ce câștigi un loc pe Google pentru o oarecare expresie, să zicem „limbajul java”, site-ul tău, dacă este bine optimizat SEO (pe toate paginile), are toate șansele să rămână pe aceeași poziție (plus-minus câteva poziții care se câștigă sau se pierd din urma schimbărilor de algoritm).
Pentru ca SEO să fie simplu, trebuie să se urmeze niște pași. La bază, fiecare dentist sau frizer știe ce să facă, nu-i așa? Însă diferența aia care contează se realizează la nivel de detalii. Nu orice dentist are aparatură modernă. Nu orice frizer știe să-ți facă freza aia pe care o vrei tu (cu dungi, linii și culori).
Nivelul de profesionalism se vede în orice lucru, corect?
Ei bine, hai să intrăm în subiectul nostru, să discutăm mai multe despre auditul SEO. Sunt unii antreprenori sau posesori de site-uri care vor direct o optimizare SEO fără un audit în prealabil.
Sper că astfel de oameni nu se duc la doctor să ceară o operație la picior dacă-i doare talpa (sau cotul), fără o investigație. Sper și că doctorii nu se-apucă să taie fără o consultație înainte (sau chiar mai multe consultații).
Ce este un audit SEO?
Un audit SEO este imperios necesar
În primul și-n primul rând, un audit SEO este imperios necesar. De ce?
Din moment ce apelezi la cineva care să-ți analizeze site-ul de business, cu siguranță constați că ceva nu este în regulă și vrei să afli ce.
Ei bine, ca să afli acel „ce”, trebuie să se facă o analiză. Analiza unui site web se mai numește audit.
De audit nu scapă nimeni! De fapt și de drept, de audit n-ar trebui să scape niciun site web, darămite un site de business…
Din moment ce se realizează auditul, adică analiza site-ului, se descoperă părțile bune și părțile nasoale (sau mai puțin bune).
Așadar, nu doar că ai un punct de plecare de la care să începi reforma (sau „revoluția”), ci vei avea dovada că înainte a fost cum a fost, iar după ce se trece la optimizarea SEO, situația s-a schimbat așa cum s-a schimbat.
Apropo, înainte să se treacă la optimizarea SEO, trebuie să se rezolve problemele izvorâte în urma auditului, iar apoi se intră în linie dreaptă cu SEO.
Întrebare-ntrebătoare: ai vrea să treacă autostrada prin fiecare județ din România? Dacă ești șofer și te enervezi repede în trafic, probabil că vrei să fie autostradă în fiecare oraș.
Înainte de a intra pe autostradă, întotdeauna vei găsi un sens giratoriu. De ce? Unii își amintesc că au uitat ceva acasă, alții se răzgândesc, iar cei curajoși urcă pe autostradă. Glumesc…
Sensul giratoriu, raportat la un site, este momentul în care te afli chiar acum: conștientizezi că site-ul are probleme, nu știi ce să faci, n-ai vrea să mergi înainte fără a găsi soluții, dar vrei să se rezolve cumva problema și ești dispus să urci pe autostradă.
Odată ce intri pe autostradă, nu te poți da jos decât la următoarea ieșire, deci nu te dai jos ca la tine acasă…
Ei bine, din moment ce se începe auditul SEO, lasă-l să „curgă” până la final. Orice problema descoperită este relevantă. De ce? Pentru că fiecare problemă este o piesă din puzzle-ul care trebuie rezolvat.
Dacă tot am adus în discuție autostrada, hai să discutăm și despre mașini. Apropo, te pot ajuta cu SEO dacă ai un magazin de piese auto sau o vulcanizare sau ești mecanic auto! Scrie-mi și facem ca binele să fie bine făcut!
Un audit SEO este ca un ITP la mașină
De câte ori se face ITP la o mașină (#autoturism)? La mașinile noi, ITP-ul se realizează prima dată la 3 ani de la achiziționare, la mașinile cu „vârsta” cuprinsă între 3 și 12 ani se face o dată la 2 ani, iar la mașinile cu o vechime de peste 12 ani se face anual.
Raportat la SEO, auditul site-ului web se face de fiecare dată când apelezi la un consultant SEO sau la o agenție de SEO sau la un freelancer.
În schimb, dacă cel care ți-a făcut site-ul web se pricepe și la SEO, îți poate livra site-ul cu SEO „la cheie”. Eu ofer acest beneficiu clienților mei.
Ca idee, auditul SEO se realizează o dată la 2 ani. Bineînțeles, mă refer la site-uri în care se investește, adică la site-uri de prezentare și magazine online la care se adaugă produse și articole de blog.
Merită să investești în SEO mai ales dacă ai investit deja într-un site web! Fii înțelept! Site-ul web nu este un breloc!
Mai demult, m-a întrebat cineva de ce să mă aleagă pe mine ca să-i fac SEO. Evit întrebările de genul ăsta pentru că n-am chef să intru în conflict cu nimeni. Din moment ce a căutat SEO pe Google și i-a apărut unul din site-urile mele și a intrat în contact cu mine, m-am gândit că-i suficient.
La urma urmei, a văzut cu ochii lui că știu să fac SEO.
Ei bine, la oricine vei apela pentru un audit SEO, vei primi un audit SEO. Partea interesantă este că din 10 analize, niciuna nu va fi la fel, nici măcar la punctele analizate.
Personal, efectuez un audit pe care-l segmentez în 3 părți, astfel:
- Audit tehnic
- Audit on-page
- Audit off-page
Fiecare segment este important. Mai multe detalii găsești pe pagina „Audit SEO”.
Nu pun la îndoială amatorismul unora dintre competitorii mei și nici nu invidiez profesionalismul celor care sunt mai buni decât mine. E loc sub soare pentru toată lumea. Alegerea clientului sau potențialului client trebuie respectată exact ca la vot. Poporul decide, corect? Sau…
Important e să te documentezi un pic înainte de a face alegerea. Nu-ți promit „marea cu sarea”, ci prefer să fiu sincer. Îmi place să lucrez cu adevărul și am observat că sinceritatea este un lucru de mare valoare în business.
Vrei să ai succes? Succesul se obține prin muncă, răbdare, perseverență și iar muncă. Auditul SEO este primul pas spre succes, adică denotă munca.
Un audit SEO este primul pas spre succes
Toată lumea vrea să aibă succes, dar parcă antreprenorii sunt cei care riscă enorm de mult pentru a-l atinge.
Merită să riști? „Unde nu e risc, nimic nu e” sau în loc de „risc” era cuvântul „dragoste”?
Dacă vrei să riști, te rog să te asiguri că faci tot ce ține de tine astfel încât riscul să fie cât mai mic.
Riscul face parte din împrejurările în care ne aflăm și e imposibil de evitat, însă trebuie gândit foarte bine când este momentul să ne atingem de el.
Auditul SEO nu este un risc. Risc ar fi să tot amâni efectuarea unui audit. Mai bine afli ceva rău acum, decât mai târziu când nu se mai poate face nimic.
Un business nu se conduce cu ochii închiși, corect? Trebuie să știi exact tot ce funcționează și ce nu funcționează în modelul tău de business.
Fiecare pagină a site-ului este importantă! Chiar și pagina de contact? Inclusiv!
Cum se optimizează din punct de vedere SEO o pagină web? Asta vei afla în urma unui audit. Ce trebuie să conțină o pagină optimă din punct de vedere SEO? Text aranjat după standardele cerute de Google și prietenii, cu o logică și coerență pentru oameni, plus imagini de calitate.
Când mă refer la imagini de calitate, nu iau în calcul imaginile cu rezoluție uimitoare, ci o dimensiune standard pentru web. Cel mai bun format al imaginilor pentru site-urile web este formatul WEBP.
Ai nevoie de un audit complet al site-ului tău de business?
Ai nevoie de un audit complet?
Dacă ai nevoie de un audit complet, audit ce include partea de arhitectură, partea de design și funcționalitate (UI/UX) și SEO (tehnic, on-page, off-page), spune-mi și te ajut cu plăcere.
Mai multe informații despre auditul complet vei găsi pe pagina „Audit site web”.
Fie că ai un magazin online, fie că ai un blog, fie că ai un site de prezentare, auditul va dezvălui starea actuală a site-ului și bineînțeles, ce opțiuni ai la dispoziție pentru a-l pune pe picioare.
Nu doar că-ți ofer un audit SEO pentru site-ul tău de business, ci îți ofer și servicii SEO complete 100%, inclusiv la partea de backlink.
Servicii SEO de calitate
Pentru mai multe detalii cu privire la auditul SEO pentru site-ul afacerii tale, dar și cu privire la serviciile de optimizare SEO, te rog să iei legătura cu mine la numărul de telefon 075 041 7794.
Pot să-ți fiu de folos și pe partea de consultanță SEO (strategie), nu doar cu partea de audit, implementare și optimizare SEO.
În plus, te pot ajuta și cu marketing pe platformele de Social Media, dezvoltarea de site-uri web și aplicații de mobil, dar și cu partea de suport tehnic.
Să ne-auzim cu bine!
„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”
✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794