Salutare! Ai o afacere locală în Oradea sau în județul Bihor? Oare ai și un site web? Vrei să-ți promovezi site-ul pe Google, astfel încât să afle cât mai mulți oameni despre afacerea ta? Înseamnă că ai nevoie de servicii SEO 100% pentru o promovare non-stop (24/7) a site-ului web!
Pentru mai multe detalii, te rog să-mi scrii pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!
- Servicii SEO pentru bihoreni
- Site-ul tău trebuie să fie o atracție turistică!
- Construiește-ți afacerea ca o cetate!
- Audit SEO Oradea
- Optimizare SEO Oradea
- Monitorizarea site-ului cu ochi de vultur
- Oradea: cel mai sigur și mai curat oraș din România?
- Servicii SEO Oradea | România
- Contact
- Servicii SEO România
Ești din județul Bihor? Dacă ai o afacere locală în Oradea, Salonta, Marghita, Săcuieni, Beiuș, Valea lui Mihai, Aleșd, Ștei, Vașcău, Nucet sau dintr-o altă localitate sau comună, am ceva bun pentru tine: servicii SEO!
Ce reprezintă serviciile SEO? Servicii personalizate de promovare a site-ului web.
Să ne înțelegem de la bun început: ai un site web? Presupun că deții unul din moment ce ai intrat pe o pagină dedicată promovării site-ului web (prin SEO).
În caz că nu ai un site web pentru afacerea ta, dar dorești unul, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul 075 041 7794. Mai întâi îți recomand să citești informațiile de pe pagina „Aplicații WEB”.
De ce îmi place județul Bihor? Nu pentru că a doua silabă se termină cu prima silabă a numelui meu de familie (-hor, Horja). Îmi place județul Bihor pentru că este foarte bogat în atracții turistice.
Pot să spun că am vizitat România destul de mult, am fost în multe zone ale țării, dar o organizare mai bună la capitolul atracții turistice decât Bihorul nu am văzut.
Și-acum țin minte când am fost cazat la un hotel din Beiuș, unde am primit o grămadă de pliante, hărți și cărticele despre cele mai interesante atracții turistice din județul Bihor. Spre surprinderea mea, erau foarte multe.
Apropo, dacă nu ești din județul Bihor, dar ești român, îți recomand să-i faci o vizită neapărat! Pot să-ți recomand dintr-un „foc” Cetatea Oradea, Peștera Urșilor, Grădina Zoologică și Stâna de Vale.
Ai fost la Peștera Urșilor? N-am mai văzut o altă peșteră mai complexă și mai interesantă! Salina de la Turda sau Praid sunt „pepsi” pe lângă Peștera Urșilor. E drept că una-i salina și alta-i peștera…
Ei bine, când am fost la Peștera Urșilor, înainte să urcăm la intrarea din peșteră, era un nene așezat pe un scaun la o măsuță. Acel nene tot se băga în seama cu vizitatorii și dorea să le dea ceva bilet sau ceva cărtică. Toată lumea l-a refuzat, nu-l băga nimeni în seamă…
Ulterior, când ne aflam deja în interiorul peșterii, după o scurtă bucată de timp, ghidul nostru ne-a spus cine a descoperit peștera. Știi cine? Acel om neînsemnat de afară, care dorea să ofere un pliant sau ceva chestie și nu a fost băgat în seamă de nimeni.
Sper că site-ul tău este băgat în seamă de domnul Google. Cum știi dacă este sau nu? Din moment ce cauți servicii SEO, adică servicii de promovare a site-ului web, înseamnă că situația nu-i tocmai bună.
Fii pe pace! Site-ul tău poate fi o atracție turistică, care să atragă mulți vizitatori!
Care-i scopul vizitatorului? Să găsească ceva interesant. Care-i scopul tău? Să-i oferi ceva bun vizitatorului. Evident, la final ar fi bine să-i vinzi ceva, dar să-l și fidelizezi, astfel încât să mai vină sau să spună și altora să intre la tine pe site.
Tu de ce intri la alții pe site? De nevoie sau din curiozitate, nu-i așa?
Site-ul tău trebuie să fie o atracție turistică din cel puțin două puncte de vedere. Hai să le iau pe rând.
În primul rând, site-ul tău trebuie să fie atractiv din punct de vedere tehnic și al optimizării pentru motoarele de căutare.
Ce sunt motoarele de căutare? Acele chestii pe care unii oameni le numesc „internet”. Ei știu că trebuie să caute pe internet, nu pe un motor de căutare sau pe un anume motor de căutare precum Google, Baidu, Yandex sau Qwant.
Din moment ce site-ul tău este atractiv pentru motoarele de căutare, acesta va primi un loc bun la afișări. Ce fel de afișări? Acele afișări în funcție de căutările utilizatorului.
Din moment ce ești „mână-n mână” cu motoarele de căutare, următorul pas este să dai mână de pace cu vizitatorul.
Astfel că, în al doilea rând, cel mai important lucru, chiar mai important decât optimizarea SEO, este optimizarea pentru vizitator. Dar stai un pic! Optimizarea SEO pentru motoarele de căutare nu este aceeași și pentru vizitator?
Imaginează-ți SEO ca fiind centrul ăla frumos al Oradiei. Site-ul tău trebuie să fie precum centrul ăla frumos. Aproape fiecare clădire în parte reprezintă un monument istoric, corect? Ei bine, fiecare pagină a site-ului tău trebuie să fie atractivă pentru vizitator.
Din moment ce fiecare pagină vine cu ceva interesant pentru vizitator, Google sau alt motor de căutare, va știi asta. Cum? Printre altele, calculând timpul petrecut de vizitator pe acea pagină. E logic, nu-i așa? Dacă vizitatorul iese de pe pagină sau de pe site după 3 secunde, înseamnă că e bai. În schimb, dacă stă 30 de secunde, 1 minut, 15 minute pe site, atunci înseamnă că a găsit o comoară sau cel puțin ceva interesant…
Dacă mergi la Oradea, în Piața Unirii și te învârți în cerc, câte clădiri extraordinar de frumoase vei vedea? Raportat la un perimetru atât de mic, vei observa enorm de multe clădiri impozante.
Dar dacă treci podul peste Crișul Repede și te avânți în cealaltă zonă dedicată pentru turiști, cu multe terase, restaurante, magazine și alte cele? Tu, în calitate de vizitator, te vei bucura de simplul fapt că ai ce să vezi și ce să faci. La urma urmei, de ce ai vizita un oraș dacă nu ai ce face?!
Fie vorba între noi, o grămadă de atracții turistice promovate cu sorcove și cu „vesele”, din România, sunt praf. Le mai lipsește doar pulberea și pot fi declarate ruine. Vizitarea României este mai mult de unică folosință, nu merită să mergi de mai multe ori în același loc. Bineînțeles că există excepții… Oradea este o excepție plăcută.
Site-ul tău trebuie să ofere ceva bun pentru vizitator. De ce? Pentru că omul ăla nu a intrat la tine pe site din întâmplare, ci din curiozitate. Din moment ce i-ai stârnit curiozitatea, fă bine și oferă-i ceva dacă vrei să-ți dezvolți businessul. Ai văzut Cetatea Oradiei?
Nu cred că e cazul să dau sfaturi despre cum se conduce o afacere. Pot doar să-ți spun cum să-ți construiești o afacere… Cu cât temelia sau fundația afacerii este mai mare, cu atât mai mult se va putea dezvolta afacerea.
De exemplu, dacă ai nevoie de un singur cod CAEN, atunci nu-ți recomand să-ți deschizi un SRL. Deschide-ți liniștit un PFA. În schimb, dacă ai nevoie de mai multe coduri CAEN și vrei să desfășori mai multe tipuri de activități, atunci deschide-ți un SRL.
Afacerea trebuie gândită foarte mult în perspectivă. Ai un plan? Cu siguranță ai avut unul în momentul în care ai deschis businessul. Dar oare ai avut un plan de rezervă în caz că nu va funcționa? Mediul online îți poate fi de mare folos!
Orice afacere trebuie să vândă produsele sau serviciile pentru a supraviețui, corect? Ei bine, în mediul online, clienții stau ca sarmalele…
Poate zici că lumea n-are bani. Ba da, are! Orice om care lucrează și primește un salariu, are bani.
Întrebarea este următoarea: „Ce servicii sau produse oferi pentru ca lumea să cumpere de la tine?” Oferi calitate? Lumea va afla de tine. Trebuie să afle de tine!
Marketingul în mediul online nu este ceva de apucat… Nu dai un anunț pe Facebook cu textul „Ofer servicii SEO! Mai am 1 loc! DM în privat!” Anunțul ăsta e ca și cum ai merge de la Beiuș la Oradea și spui că mai ai 1 locuri în mașină… E pueril sau absurd, nu-i așa? Cine te crede? N-are rost să fii dubios. Probabilitatea de reușită cu un astfel de anunț e nesemnificativă.
În marketing se fac tot felul de strategii. O strategie nu va fi niciodată pliabilă pe mai multe tipuri de afaceri. Totul se face personalizat. De ce? Pentru că fiecare client este diferit. Nu atragi omul care vrea adidași, oferindu-i pantofi… Sau cine știe?!
Afacerea ta trebuie construită ca o cetate! Dar ce faci dacă deja ai construit afacerea? Cetatea Oradiei a fost reconstruită de câteva ori, iar în prezent încă se mai lucrează la modernizare. Poți liniștit să te adaptezi și să faci îmbunătățiri din mers ca lucrurile să se îndrepte.
La urma urmei, antreprenorul este expert la împins lucruri în față, doar-doar mai merge un pic, până dă de un obstacol pe care scrie „FALIMENT”.
N-ai voie să dai faliment dacă ai o strategie de marketing! E drept că nu trebuie să te întinzi mai mult decât îți permite plapuma, dar noi vorbim acum de serviciile SEO, adică de servicii de promovare a site-ului web, servicii care-ți garantează vizibilitate 24/7 odată ce site-ul prinde un anumit loc în afișări pe Google..
Cum stai cu site-ul web? Trebuie ca și acesta să fie o cetate, o fortăreață sau chiar un întreg oraș (dacă este magazin online), care să fie bun atât din punct de vedere tehnic (mai ales securizat), cât și din punct de vedere al prezentării pentru om (citibil, prezentabil, plăcut, intuitiv).
Îți recomand să mergi în paralel cu 2 servicii de promovare a businessului: site-ul web (cu SEO) și promovarea pe o platformă de Social Media.
Apropo, mă ocup și de crearea conținutului digital pe rețelele de socializare. Dacă vrei să te ajut și pe Social Media, îți recomand să vezi pachetele pe care le ofer pe pagina „Creare conținut Social Media”.
Înainte să pornim la drum cu SEO, trebuie să fac un audit site-ului tău.
Ce este un audit SEO? Îți recomand să citești informațiile de pe pagina „Audit SEO”.
Auditul SEO reprezintă o analiză amănunțită a site-ului web din 3 părți: partea tehnică, partea fiecărei pagini a site-ului și partea cu prezența site-ului la nivel extern (adică pe alte site-uri). Hai să explic un pic.
Personal, când m-apuc de auditul SEO, analizez 3 chestii, astfel că îl împart în 3 părți:
Partea tehnică sună clar pentru toată lumea, nu-i așa? Ei bine, pentru această parte de audit mă asigur că analizez comportamentul site-ului. Ofer și servicii de creare a site-ului, deci nu trebuie să te sperii că aș fi doctor stomatolog, dar fac operații de reconstrucție a ligamentului încrucișat…
Știu foarte bine de ce are nevoie un site web pentru a fi bun din punct de vedere tehnic atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru vizitatori.
Următoarea parte este auditul on-page, adică analiza fiecărei pagini a site-ului. Știi că fiecare pagină are un anumit scor? Scorurile SEO a tuturor paginilor la un loc, stabilesc în final valoarea site-ului. Câte pagini ai? 100? Ei bine, ce scor au? Suma lor este 8179? Înseamnă că site-ul tău are un scor de aproximativ 81 de puncte.
Îți recomand să verifici ce scor are site-ul tău la SEO. Cum faci asta? Intri pe pagina „PageSpeed Insights”, pui URL-ul site-ului în căsuța respectivă și apeși pe butonul „Analyze”. Aștepți aproximativ 1 minut și vezi acolo ce rezultate primești. Verifică te rog scorul de la SEO atât pentru varianta desktop, cât și pentru varianta de mobil.
În ultimii 5 ani s-a făcut „marea” tranziție de la mobil la desktop (PC), iar acum (azi la mine este 30 ianuarie, 2024), sunt mai mulți vizitatori pe site-urile web care folosesc telefonul mobil, decât vizitatori care folosesc PC-ul sau laptopul. Optimizarea site-ului web pentru mobil este obligatorie!
Ultima parte (sau poate nu chiar ultima) este auditul off-page, în care mă uit să văd pe ce alte site-uri se găsesc linkuri către site-ul tău. Este foarte important și cum te privesc alte site-uri. E vorba de autoritate, de respect, de recunoaștere… Interesant principiu, nu-i așa?
Cu cât site-ul tău este pus mai mult ca link pe alte site-uri, cu atât mai mult îi va crește scorul de autoritate. Apropo, știi ce scor are site-ul tău? Te rog să verifici pe pagina „Domain Authority Checker”.
Am scris la penultimul paragraf că s-ar putea să nu fie chiar ultima parte. De ce? Pentru că mai există un tip de audit, și anume auditul local. În ce constă auditul local? Dă-mi voie să țin asta pentru mine. Dacă vei colabora cu mine, vei avea parte de SEO local 100%!
Îți dau un indiciu: Oradea.
Optimizarea SEO ne duce în miezul subiectului. Vezi cât de mult durează până să ajungem la optimizarea propriu-zisă?
Prima dată se face auditul SEO, apoi se rezolvă problemele apărute, iar de-abia după aceea se trece la optimizarea SEO.
Ce înseamnă optimizarea SEO? Pot să înclin balanța și să merg cu explicația în direcția textului. Personal, pun preț mare pe textul fiecărei pagini a site-ului.
Motoarele de căutare sunt foarte atente la textul unei pagini. E drept că prima dată analizează site-ul din punct de vedere tehnic, plus comportamentul vizitatorului, dar avansează și merg în profunzime până la text. Cât de relevant este textul într-un site?
După părerea ta, cât la sută contează textul și cât la sută contează o imagine? O poză face cât o mie de cuvinte? Te rog să citești articolul „O poză face cât o mie de cuvinte”.
Ce te convinge să cumperi? Imaginea sau cuvintele? Probabil că nevoia… Dar cum apare nevoia? Se află la tine în gând sau îți este verbalizată? Ei bine, cred că nevoia îți este exprimată cu voce tare, deci vorbită, adică prin cuvinte…
Poate-mi vei spune că imaginea este o ispită care lucrează în gândul omului, iar mai apoi apare dorința și exprimarea nevoii prin cuvinte rostite. Sunt de-acord cu tine! Dar dă-mi voie să-ți spun că imaginea prinde contur din momentul în care citești sau auzi cuvintele respective.
La prima vedere, o imagine fără cuvinte este inocentă, dar un text sau o vorbă spusă are un impact aparte. Totul are un scop bine definit în lumea asta. Poate de aceea nu e cazul să ne plictisim prea mult, fiindcă apar tot felul de chestii interesante atât în jurul nostru, cât și în gândurile noastre… Hai să revin la SEO.
Ce domeniu de activitate are afacerea ta? Pentru ce cuvinte cheie dorești ca site-ul tău să fie afișat în topul căutărilor pe Google? Trebuie să știi care sunt cuvintele cheie pentru care site-ul tău merită să fie afișat.
De exemplu, dacă vinzi piese auto și ai un magazin online, atunci trebuie să facem o strategie complexă și să acoperim toate piesele auto pe care le pui la dispoziția clienților. Va fi nevoie de o descriere stufoasă a produselor, plus o grămadă de articole care să pună pe tavă potențialului client rolul și importanța pieselor.
Dar dacă vinzi canapele? Dacă vinzi canapele și ești din Oradea, atunci site-ul tău trebuie să fie optimizat SEO și local, nu doar național. E drept că vrei să vinzi canapele și în Suceava, și în București, și în Constanța, dar nu trebuie exclusă optimizarea locală pentru județul Bihor (cu accent pe orașul Oradea).
Te pot ajuta cu plăcere la partea de cercetare a cuvintelor cheie specifice domeniului tău de activitate, plus că putem face o analiză și a concurenței (a competiției), să vedem cum se „joacă” și „prietenii” tăi. Bineînțeles, nu trebuie să fii dușmănos cu cei care sunt rivalii afacerii tale, ci să fii vertical și prietenos. Există loc sub soare pentru toată lumea!
Mă ocup personal de monitorizarea site-ului tău (sau a site-urilor tale)! Nu doar atât, ci voi monitoriza și concurența! Cum? Cu ochi de vultur…
Apropo de vultur, știi clădirea Palatul Vulturul Negru din Oradea? Este cea mai importantă clădire în stilul respectiv din Oradea. A fost construită de către Komor Marcell și Jakab Dezső, doi arhitecți importanți din Ungaria. Merită să vizitezi palatul dacă tot faci un popas în Oradea.
SEO este un proces de lungă durată, nu se întâmplă totul peste noapte, deși dacă ai un site optimizat și cu un pic de vechime (peste 1 an), orice pagină web nouă sau articol de blog nou va intra în prima pagină la afișări în aproximativ 24 de ore. Bineînțeles, contează foarte mult și „bătălia” pe cuvintele cheie respective.
Dacă ai un magazin online și vinzi cărți, va fi foarte greu să te bați cu elefant.ro sau carturesti.ro. Am scris „foarte greu” pentru că nu este imposibil! Probabil ai auzit sau citit expresia „Toate lucrurile sunt cu putință celui ce crede!”, din Biblie.
Important este să nu te dai bătut niciodată! Ești antreprenor? Înseamnă că perseveranța și curajul trebuie să fie lipite de tine mai ceva ca umbra!
O treabă bine făcută îți va garanta siguranță, chiar dacă se-ntâmplă neprevăzutul. A „face” SEO într-o manieră curată reprezintă exact omul care stă cuminte în banca lui și nu se ceartă, nu face scandal, nu se îmbată, nu se droghează, nu-și pierde timpul cu tot felul de vicii, ci este harnic, familist și pune preț pe dezvoltarea personală atât a lui, cât și a familiei sale (ulterior a celor din jur).
Este adevărat că unii oameni sunt invidioși și caută să pună bețe-n roate, dar un om chibzuit nu poate fi dărâmat pe baza minciunii. La fel, un site web bine optimizat din punct de vedere SEO nu poate fi șterpelit. Meritocrația este prezentă în afișările motoarelor de căutare.
Nu vreau să m-arunc la vorbe… Sunt N știri în care se spune că orașul Oradea ar fi printre cele mai sigure orașe atât din punct de vedere al nivelului de trai, cât și al siguranței, din România.
Anual, apar statistici despre calitatea vieții în orașele europene sau în orașele lumii. În 2023, Oradea a fost pe locul 2 la calitatea aerului din România. Pe primul loc a fost orașul Galați.
Trebuie să menționez faptul că în Oradea găsești destul de multe spații verzi, mai ales cele din jurul cetății. Nu-mi place să mă plimb vara pe centru, mai ales acolo în zonele pietonale, când este caniculă. Parcurile aduc un mare plus în orice oraș!
Dacă Oradea este printre cele mai sigure și mai curate orașe din România, atunci nu vrei ca site-ul afacerii tale să fie printre cele mai sigure și mai curate din punct de vedere SEO? Cu siguranță vrei deja ca afacerea ta să fie printre cele mai sigure și mai curate atât la nivel local, cât și la nivel național!
Odată ce ai reușit să duci afacerea la un nivel mare, e vremea ca lumea să știe asta. Promovarea site-ului web pe internet este un lucru obligatoriu în secolul vitezei!
Personal, mă axez foarte mult pe site-urile mele pentru a-mi promova afacerile. Nu doar atât, dar pun accentul și pe câteva rețele de socializare (cu preponderență pe Facebook).
Sunt aici să te ajut!
Indiferent în ce zonă a județului Bihor te afli sau în ce locație ai afacerea (poate chiar online?!), te ajut cu servicii SEO de calitate și de durată!
Mă bucur că Oradea este inclusă pe teritoriul României. Nu sunt rasist și nu urăsc o anume nație, dar ar fi fost nașpa dacă Oradea încă aparținea de Ungaria. E drept că ungurii au avut un rol important la dezvoltarea orașului (județului) și nu trebuie uitat acest aspect.
Merg cu drag la Oradea ori de câte ori am ocazia. Bihorul este un județ care merită vizitat de către orice român!
În plus, dacă există afaceri locale cu produse sau servicii de calitate, atunci este un alt motiv de vizită…
Aștept să mă contactezi și dacă ești din alt județ al țării (precum Buzău, Galați, Prahova, Suceava etc.). Mulțumesc!
Pentru mai multe detalii înainte de a ne apuca de treabă, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794.
S-auzim numai de bine!
„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”
✍ Horja Robert Emanuel
Consultant IT & Marketing
WhatsApp 075 041 7794