„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Ai nevoie de un consultant pe partea de IT (site-uri web, aplicații de mobil, suport tehnic) și Marketing (SEO, Social Media)? Te rog să iei legătura cu mine. Mulțumesc!

Blog

Contact

SEO
Cât costă un audit SEO

Vrei să afli cât costă un audit SEO? În acest articol vei descoperi care sunt prețurile mele pentru auditurile SEO, audituri pentru tot felul de tipuri de site-uri web!

Îți scriu prețurile de la bun început, apoi îți prezint cuprinsul și după aceea te invit să descoperi fiecare capitol din acest articol.

Prețurile pentru un audit SEO sunt date în funcție de tipul de site, astfel:

  • Preț audit SEO site de prezentare: 699 RON
  • Preț audit SEO magazin online: 1099 RON
  • Preț audit SEO platformă web: 1499 RON
  • Preț audit SEO blog: 499 RON
  • Preț audit SEO landing page: 299 RON
  • Altele: ofertă la cerere

Așadar, prefer să acopăr o arie cât mai mare de tipuri de site-uri web ca să știi exact la ce anume să te aștepți când mă contactezi.

Ai un magazin online? Atunci auditul SEO va fi strict pentru magazinul online. Ai un blog? Auditul SEO va fi doar pentru blog. Apropo de blog, și eu sunt blogger. Baftă la scris și la inspirație!

Dacă vrei să afli cum se comportă site-ul afacerii tale pe internet, atunci un audit SEO e musai!

Alege tipul de audit potrivit pentru tine și scrie-mi te rog care este site-ul afacerii tale pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!


Cât costă un audit SEO?


Ce înseamnă SEO?

Ce înseamnă SEO - Cât costă un audit SEO

În mod normal, SEO înseamnă ceva simplu, eficient și optim. SEO poate fi reliefat prin aceste trei calități esențiale care lasă liniște odată ce mecanismul este aranjat și pus pe drumul cel bun.

Abrevierea SEO vine de la „Search Engine Optimization” și se referă la optimizarea site-ului pentru a fi cât mai bine indexat în căutările motoarelor de căutare.

Știi niște exemple de motoare de căutare? Hai să-ți enumăr câteva: Google, Yandex, Bing, Qwant, Baidu. De Google sigur ai auzit! Ei bine, Google este cel mai popular motor de căutare.

De câte ori intri zilnic pe Google pentru a căuta ceva specific? Nu lua în calcul faptul că intri pe site-uri de știri sau pe alte platforme, ci strict partea ta de curiozitate în care fie cauți un produs, fie cauți o informație, fie cauți o adresă.

Toate acele rezultate pe care le primești în urma căutărilor sunt rezultate evidențiate de către SEO.

Cele mai bune rezultate pe care le primim pe Google sunt de la site-urile care au cel mai bun scor din punct de vedere SEO.

Trebuie să știi că fiecare pagină web are un anumit scor SEO, iar per ansamblu, scorul fiecărei pagini se adună și rezultă un scor SEO al site-ului. Bineînțeles, este un calcul un pic mai complex, nu știu să-ți scriu exact cum se calculează. Încă sunt curios cum se calculează integrala triplă pe care am văzut-o pe tablă în anul I de facultate, într-o zi de primăvară, la Electrotehnică.

Cea mai bună definiție cu privire la ce înseamnă SEO o găsești în articolul „Ce este SEO?”. Pe șleau (și pe neveu), SEO este cea mai bună unealtă de marketing pentru promovarea site-ului web. De ce? Prin SEO, site-ul web va fi atractiv atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru oameni.

Dacă motoarele de căutare nu evidențiază în prima pagină site-ul tău, atunci oamenii n-au cum să-l viziteze. Bine-bine, dacă ai un motor de marketing eficient pe platformele de Social Media, atunci sunt șanse mari să ai multe vizite sau dacă deja te știe lumea.

Mai trebuie să știi că SEO se referă la partea organică, naturală, de a atrage vizitatorii pe site. Reversul medaliei este Google Ads, unde site-ul web apare în topul căutărilor cât timp ai buget (și cât timp ești mai bun decât competitorii tăi).

Imaginează-ți SEO ca fiind modalitatea prin care ai grijă de corpul tău. Cât timp ai grijă? Cât trăiești, corect? Tot așa trebuie să ai grijă și de site-ul web al afacerii tale cât timp ai afacerea.

Lucrurile frumoase trebuie să fie întreținute ca să rămână frumoase pe termen lung. Dacă nu te îngrijești de grădina ta, se alege praful de ea, nu?

Fii pe pace! În urma auditului SEO îți propun și o serie de sfaturi pe care să le implementezi. Mai mult decât atât, nu doar că ți le propun, ci și le pot implementa!

Cine observă primul problema, e primul responsabil de soluție!


Ce este un audit SEO?

Ce este un audit SEO - Cât costă un audit SEO

Un răspuns mai pe larg am dat în articolul „Ce este un audit SEO?”. Un răspuns mai pe scurt îți las aici…

Auditul SEO este un proces de analiză a unui site web. Te poți gândi la auditul SEO ca la analizele medicale pe care trebuie să le faci annual, ca om sau chiar la ITP-ul la mașină.

Apropo de ITP, mașinile cu experiență, care au peste 12 ani vechime, trebuie să fie duse anual pentru revizia tehnică. La mașinile cu vârsta cuprinsă între 3 și 12 ani, ITP-ul se face o dată la 2 ani. Ce facem cu mașinile noi? Ne bucurăm de ele, iar când împlinesc vârsta de 3 ani (vechime), le ducem la ITP.

Ei bine, după același model este necesar și auditul SEO. Bineînțeles, nu e musai să faci un audit SEO o dată pe an dacă ai un site de peste 12 ani vechime, dar un audit SEO o dată la doi ani este chiar recomandat, dacă nu obligatoriu, mai ales dacă este un magazin online, platformă, blog sau site de prezentare cu pagini des actualizate.

Dacă ai un site nou pentru businessul tău, atunci îți recomand un audit SEO dacă vrei să fie optimizat din punct de vedere SEO.

Vrei ca site-ul afacerii tale să fie bine văzut în Google? Hai să te-ntreb altceva: site-ul tău a fost gândit să fie optimizat pentru SEO?

Există probleme mari pe care le-am sesizat în nișa aceasta a dezvoltatorilor de site-uri web, probleme care apar fie din lipsă de cunoaștere, fie din lipsă de interes.

Sunt mulți web designeri profesioniști, oameni foarte buni, dar care în afară de aspectul site-ului nu se gândesc la nimic altceva.

O altă categorie e cea a programatorii iscusiți, mult mai talentați decât mine, care știu să creeze o arhitectură de neclintit a unui site web, numai că la capitolul design stau foarte slab, iar când vine vorba de SEO, ridică din umeri pe ritmuri de „nu știu, nu știu”.

Mai este o categorie din care fac parte și eu, și anume cei care iau în considerare și utilitatea site-ului, pe lângă arhitectură și design.

Un site bine pus la punct și aranjat, parfumat, strălucitor, nu înseamnă că este și util.

Dacă site-ul nu a fost gândit de la bun început pentru SEO, atunci îți dau o veste la fel de intensă ca și cum te-ai simți când intri într-o cadă cu gheață: site-ul va trebui refăcut aproape în totalitate!

Fii pe pace! Nu trebuie să te sperii! Bucură-te că există soluții! Orice problemă ar trebui să aibă minim o soluție.

Dacă vrei ca site-ul tău să fie optimizat SEO, atunci va trebui să fie transformat complet, mai ales dacă site-ul nu are suficient conținut.

Conținutul, adică textul și imaginile, reprezintă pilonul de rezistență în SEO. Eu îți fac un audit SEO, iar dacă site-ul tău nu are un conținut solid, atunci îți voi evidenția această problemă și îți voi oferi soluțiile potrivite.

Înainte să trecem mai departe, îți mai spun ceva interesant legat de modul în care funcționează motoarele de căutare.

Fiecare pagină web este analizată de către „inspectorii informatici” ai motoarelor de căutare. În urma acestei analize, fiecare pagină primește un scor SEO. Scorul SEO este influențat de conținutul paginii respective.

Un exemplu care merită amintit este estimarea timpului pe care vizitatorii ar trebui să-l petreacă pe o pagină a site-ului tău. Dacă pagina are 550 de cuvinte, se presupune că un om ar trebui să stea pe pagina respectivă aproximativ 3 minute.

E o problemă dacă omul nostru stă pe pagină 2-3 secunde. De ce? Înseamnă că informațiile pe care le-ai prezentat, adică textul și imaginile, n-au fost utile pentru vizitator, iar acest lucru va dăuna scorului SEO.

Bine-bine, acum nu trebuie să intri pe site la concurența ta și să stai 1 secundă pe fiecare pagină. Dacă faci astfel, s-ar putea să-i faci un favor, mai ales dacă site-ul are linkuri interne și treci de la o pagină la alta. S-ar putea să-i faci un mare bine.

Să revenim…

Printr-un audit SEO se observă ce este bine și ce nu este bine atât la nivel de conținut (text și imagini), plus modul de optimizare (inclusiv optimizare tehnică) pentru motoarele.

Și încă ceva: auditul SEO este imperios necesar, deci nu este doar o poveste!

Ți-aș recomanda întâi să-ți faci analizele medicale, să fii sănătos, apoi să treci la business, la site, la SEO și alte cele. Pune sănătatea pe primul loc!


Preț audit SEO site de prezentare

Preț audit SEO site de prezentare - Cât costă un audit SEO

Preț audit SEO site de prezentare: 699 RON.

Ce primești în cadrul acestui audit SEO?

Orice audit SEO pe care-l realizez este format din 3 segmente, și anume:

  • Audit tehnic
  • Audit on-page
  • Audit off-page

Hai să ne uităm un pic la fiecare.

Auditul tehnic este primul segment care trebuie analizat. Aici voi face verificări cu privire la sănătatea site-ului web, cât de bine este indexat pe Google, voi face și o analiză a sitemap-ului (harta site-ului), plus a fișierului robots.txt.

Eu mi-am securizat foarte bine site-ul cu ajutorul fișierului robots.txt. Îți recomand să intri pe linkul consultant.horjarobert.ro/robots.txt ca să vezi cât de bine este configurat. Ai vrea și tu o astfel de configurare? Te ajut cu plăcere!

Auditul on-page ține de calitatea conținutului pe o pagină web. Dacă o pagină web are conținut slab, automat scorul paginii este unul mic.

Ce înseamnă conținut slab? O pagină web care are text puțin, care nu are imagini (sau are imagini care nu sunt optimizate SEO) și care nu are linkuri interne sau externe.

Nu intru în detalii că orice pagină web trebuie să aibă o descriere meta și cel puțin un CTA. Ce este CTA? Este întrebarea „Ce Tot Aștepți?”, întrebare care i se pune vizitatorului. Glumesc.

CTA vine de la „Call To Action” și reprezintă un îndemn la acțiune.

De exemplu, dacă ai un articol de blog în care prezinți cele mai uzuale fraze în limba spaniolă, nu uita să pui la final un CTA pentru a îndemna cititorul să învețe limba spaniolă cu tine. Asta înseamnă că va trebui să-i lași numărul de telefon sau adresa de e-mail pentru a te contacta.

Auditul off-page este un pic mai complex, pentru că ține de modul în care site-ul tău este privit de alte site-uri.

Factorul principal de luat în înseamnă este backlinkul, adică acel link către site-ul tău de pe un alt site, link care să aibă activat atributul do-follow.

Imaginează-ți backlinkurile precum acele trimiteri de la bibliografia unei cărți. În mediul academic, cu cât ai mai multe trimiteri la cărțile tale în bibliografia altor cărți, cu atât mai mult îți crește valoarea. E logic, nu? Asta înseamnă că ceea ce ai scris este important și de aceea alți autori se inspiră de la tine.

La fel stă treaba și în SEO. Motoarele de căutare observă că URL-ul site-ului tău apare pe alte site-uri, prin urmare gradul de autoritate SEO va crește.

Când mă ocup de partea de optimizare SEO, voi ține cont și de creșterea numărului de backlinkuri pentru site-ul tău! Backlinkurile sunt o prioritate!

În cadrul oricărui audit, pe lângă analiza tehnică, on-page și off-page, primești și sfaturi cu soluții pe care le poți implementa chiar tu sau cei din echipa ta. Bineînțeles, sunt gata-gata să le implementez și eu dacă mă alegi să-ți optimizez site-ul din punct de vedere SEO!

Un aspect important pe care merită să-l menționez când vine vorba de audit este modulul GDPR. Știu că GDPR nu are legătură cu SEO, dar prefer să-ți dau cât mai multe informații ca să-ți faci o idee de ansamblu cu privire la aspectele vitale ale unui site web.

De obicei, un site de prezentare nu conține multe pagini, mai ales dacă nu este optimizat din punct de vedere SEO. Optimizarea SEO constă și în crearea de pagini noi, nu doar în optimizarea celor existente.

Înțeleg că ți-ai făcut un site web de prezentare sau ai plătit pe cineva să ți-l construiască, dar înțelegi tu care este scopul unui site web? Hai să-ți răspund pe scurt.

Site-ul web are mai multe scopuri. Câte scopuri să enumăr? Enumăr 7 scopuri ale unui site web în ordine naturală, exact cum s-ar putea construi un „funnel de marketing”:

  • Prezentare: prezentarea serviciilor sau produselor pe care le oferi.
  • Vizibilitate: marketingul se face pentru a avea vizibilitate, iar pentru ca un site web să fie vizibil, vei avea nevoie de servicii SEO.
  • Branding: site-ul web nu înseamnă branding, dar un branding este incomplet fără un site web.
  • Atragerea de potențiali clienți: site-ul web trebuie să fie un magnet pentru potențialii clienți.
  • Informare: oamenii trebuie să știe ce cumpără, deci paginile web trebuie să fie foarte bine optimizate la nivel de conținut (text + imagini).
  • Vânzare: cel mai important scop al unui antreprenor este vânzarea, nu-i așa?
  • Fidelizare: un client mulțumit știe să-ți facă cea mai bună reclamă!

Scrie-mi te rog pe WhatsApp care este site-ul web al afacerii tale și încep auditul SEO!


Preț audit SEO magazin online

Preț audit SEO magazin online - Cât costă un audit SEO

Preț audit SEO magazin online: 1099 RON

Ai un magazin online? Te felicit pentru curaj și pentru modul în care ai gândit modelul de business!

Cel mai mare avantaj pe care-l consider referitor la magazinele online este faptul că acestea sunt deschise non-stop, iar oamenii pot cumpăra orice, oricând, de oriunde. Evident, alte avantaje foarte bune sunt legate de automatizare, dar și cele de vizibilitate.

Dacă vrei vizibilitate mare, atunci ai nevoie de SEO ca de apă! Apa este bună oricând, mai ales dacă ești obosit…

În cadrul auditului SEO pentru magazinul online, voi analiza cu atenție categoriile și subcategoriile site-ului tău.

De ce pun preț pe categorii și subcategorii? Pentru că sunt pagini ce conțin mai multe produse, iar dacă vizitatorii găsesc cu ușurință o pagină de categorii pe Google, site-ul tău îi poate întâmpina cu tot felul de produse care mai de care mai interesante.

De exemplu, dacă oferi cărucioare pentru copii și omul intră pe pagina de categorii a cărucioarelor respective, sigur dă click pe câteva pagini de produs pentru a vedea specificațiile cărucioarelor. Lumea vrea diversitate, iar dacă o găsește la tine, la produsele pe care le oferi, atunci sunt șanse mari să cumpere.

Cât de bine ai optimizat produsele de pe magazinul online al afacerii tale? Ai luat în calcul optimizarea completă, adică optimizarea ce ține de text și imagini (uneori chiar și video)? Lasă optimizarea SEO în grija mea!

După ce efectuez auditul SEO pentru magazinul online, îți voi propune o serie de sfaturi practice pentru optimizarea acestuia. Dacă magazinul este optimizat din punct de vedere SEO, atunci te felicit! Când ceva funcționează, lasă să funcționeze mai departe!


Preț audit SEO platformă web

Preț audit SEO platformă web - Cât costă un audit SEO

Preț audit SEO platformă web: 1499 RON

Ai o platformă web precum au cei de la OLX sau eMag? O platformă web este un site web premium, cu de toate, pentru toți. Din această perspectivă, adică prin simplul fapt că platforma web are de toate pentru toți, trebuie să fie utilă și eficientă.

Am întâlnit diferite site-uri care au fost construite în așa fel încât nu s-a luat în considerare deloc partea de SEO.

Chiar dacă mă repet, prefer să mai scriu o dată că un site web construit fără a lua în calcul optimizarea SEO va trebuie refăcut aproape în totalitate! Problema cea mai mare este că durează foarte mult construirea de la zero a unei platforme web.

Te înțeleg dacă zici că n-ai știut și că echipa care ți-a dezvoltat platforma web nu ți-a spus nimic de SEO, de importanța optimizării SEO, mai ales de avantajul pe care-l are un site bine văzut pe Google.

Cum observi dacă o platformă web e slabă la capitolul SEO? De obicei, o platformă web este tradusă în mai multe limbi. Ei bine, dacă nu se schimbă URL-ul (acel text care începe cu http://), atunci înseamnă că platforma n-a fost gândită pentru a fi optimizată din punct de vedere SEO.

Este foarte complicat să gândești o platformă eficientă de la A la Z, cu toate funcționalitățile posibile (și imposibile). Am scris că „este foarte complicat”, nu imposibil!

Partea mai puțin comodă pentru buzunarul celui care plătește este că pentru a face totul posibil și bine, va trebui să se adapteze strategia pe parcurs, plus să nu se necăjească dacă deadline-ul este călcat în picioare ca preșul de la scara blocului.

Ai nevoie de un audit SEO pentru platforma web? Sună-mă, iar dacă vezi că nu răspund, scrie-mi te rog pe WhatsApp!

Pot să-ți fac un audit complet al site-ului, nu doar un audit SEO!


Preț audit SEO blog

Preț audit SEO blog - Cât costă un audit SEO

Preț audit SEO blog: 499 RON

Îți place să scrii? Și mie! Am început să scriu începând cu anul 2016. Scriam poezii, deși aveam ceva planuri, respectiv gânduri pentru a scrie o carte (chiar mai multe).

La data de 1 septembrie, 2021, am lansat blogul horjarobert.ro, un blog personal unde abordez tot felul de subiecte pe teme creștine, filosofice, culturale, plus știri din lumea politică.

M-am cam lăsat de subiectele politice pentru că mi-am dat seama că politica e o piesă de teatru scrisă cu picioarele. Prefer oricând piesele de teatru ale lui Ion Luca Caragiale!

Prin intermediul blogului am învățat să fac SEO. Dumnezeu mi-a îndreptat pașii spre ceea ce sunt și ce pot astăzi prin intermediul scrisului. Pot să construiesc site-uri web și să optimizez site-urile din punct de vedere SEO. Legătura dintre a construi site-uri web și a le optimiza SEO am făcut-o prin arta de a scrie.

E-adevărat că nu scriu orice și nici nu e bine să scriu despre orice, dar pot să scriu aproape despre orice subiect după ce mă documentez. Îmi place cunoaștere, îmi place formula cunoașterii (vezi articolul „Formula verbului a cunoaște”) și îmi place să fac o treabă bine făcută de la bun început.

Ce fac dacă nu-mi iese din prima? Optimizez până iese bine!

Îți recomand să intri pe pagina „Rezultate SEO”. Acolo vei găsi o parte din rezultatele mele ce țin strict de scrierea articolelor de blog.

Pe blogul personal am un articol cu numele „Articole recomandate”, unde pun cele mai interesante articole pe care le pot pune pe „repeat” oricând.

Ce subiecte îți place să abordezi pe blogul tău? Sau ai un blog de business? Dacă ai un site de prezentare integrat cu blog, atunci auditul SEO se încadrează la site-ul de prezentare.

Îmi place să scriu pe blog mai ales pentru a reveni după un timp ca să văd cum gândeam anumite subiecte, cum era modul meu de analiză, cum vedeam lucrurile și să observ dacă am devenit mai matur.

Am scris și sper că voi continua să scriu articole motivaționale. Astfel de articole mă înviorează când le citesc. Parcă le-am scris pentru mine, omul din viitor. E interesant să-ți dai o mână de ajutor astăzi pentru omul care vei fi peste 1-2-3-9 ani.

Apropo, știi versetul acela din Biblie unde scrie să-ți arunci pâinea pe ape? Este un sfat înțelept! Uite-l aici:

Aruncă-ți pâinea pe ape și, după multe vreme, o vei găsi iarăși! (Eclesiastul 11:1)

Îți recomand și ție să te gândești în perspectivă, să nu te gândești doar la azi, doar să aduni, să mănânci, să faci bani, să te simți bine! Viața, așa cum e ea, scurtă sau lungă, este gândită să fie în perspectivă.

Ai grijă de tine acum și pentru omul care vei fi peste câțiva ani! Nu uita de sănătate! Dacă uiți de ea, și ea uită de tine! Și încă ceva: mergi cu Dumnezeu înainte! NIHIL SINE DEO!


Preț audit SEO landing page

Preț audit SEO landing page - Cât costă un audit SEO

Preț audit SEO landing page: 299 RON

Ai un landing page sau altfel spus (scris), o pagină de vânzări care „scârțâie”? Este important designul și structura unei astfel de pagini, dar dacă vrei ca pagina să fie în topul căutărilor pe Google, atunci este nevoie să fie optimizată 100% din punct de vedere SEO.

Paginile de vânzări sunt la mare căutare pentru cei care vând cursuri sau organizează tot felul de webinarii sau conferințe. Oare mai sunt relevante paginile de vânzări? Categoric! Era să scriu dacă mai sunt relevante cursurile sau conferințele… Întotdeauna vor fi de dorit pentru cei care vor să progreseze în viață.

Adevăratul progres nu este ideologia de progresism, ci actul în sine de a progresa, adică de a te dezvolta, de a evolua, de a învăța lucruri noi.

Poate zici că nu mai are rost să înveți, că oricum ai ChatGPT la îndemână și poți să afli orice informație în câteva secunde. Știi oare că informația pe care o ai (acea informație muncită, nu livrată la o simplă căutare pe Google), poate să-ți aducă idei și că acele idei pot să te macine până le pui în practică, iar ulterior să dai de succes?

Din moment ce ai cunoștințe solide, indiferent de domeniu, apar și ideile. Mereu va fi câte ceva de îmbunătățit, nu-i așa? Ce-ar fi să observi tu lucrul acela care merită îmbunătățit? Dacă ai o idee și crezi că este genială, pune-o în practică!

Ți-e frică? Nu lua decizii bazate pe frică! Frica este un monstru imaginar. Cum arată acest monstru? Exact cum îl percepi, dar nu înseamnă că este și real. Singura frica bună din viața ta trebuie să fie frica de Dumnezeu.

Frica de eșec sau frica de nou n-are ce căuta la masa deciziilor când vrei să implementezi o idee genială. S-ar putea ca ideea să nu fie genială sau s-ar putea ca altcineva să preia ideea și să o ducă la viață. Ce alegi? Riști sau câștigi?

Sunt șanse să riști și să pierzi. Partea bună este aceea că experiența rezultată în urma eșecului te pune cu o treaptă mai sus pe scara către succes.

Așadar, care este pagina de vânzări pentru care vrei un audit SEO? Ai mai multe pagini de vânzări? Te rog să-mi trimiți linkul lor pe WhatsApp și le voi face o analiză ca la carte. Mulțumesc!


Audit complet

Audit complet - Cât costă un audit SEO

Vrei un audit complet al site-ului tău de business? Spune-mi și îți fac auditul complet ca să vezi cât de stabil este site-ul tău din toate punctele de vedere!

Ce conține auditul complet? Exact ce trebuie, adică partea de arhitectură, partea de design și funcționalitate (UI/UX) și nu în ultimul rând, partea de SEO.

Așadar, auditul complet este format din patru componente, inclusiv partea de SEO.

Mai multe detalii cu privire la auditul complet poți să vezi pe pagina „Audit site web”.


Servicii optimizare SEO

Servicii optimizare SEO - Cât costă un audit SEO

Sunt consultant, iar un avantaj pe care-l primești atunci când colaborezi cu mine este că îți ofer și soluții, nu doar analize. Mai mult decât atât, pot să implementez soluțiile pe care ți le ofer!

Un medic îți face o consultație, iar apoi îți spune ce tratament să iei pentru a te vindeca. Ei bine, eu pot să iau tratamentul pentru tine după ce fac analiza site-ului web. Tare, nu?

Vei primi sfaturi și soluții practice în urma auditului SEO, plus posibilitatea de a colabora în continuare pentru a rezolva tot ce trebuie rezolvat.

Garanția pe care ți-o pot oferi este un lucru bine făcut care să dureze în timp. De exemplu, am articole de blog care se poziționează foarte bine pe termen lung în căutări pe Google. De ce? Pentru că sunt optimizate în mod excelent din punct de vedere SEO, iar partea de mentenanță merge „unsă”.

Odată ce voi pune site-ul la punct, vei avea nevoie de mentenanță SEO. Dacă doctorul îți spune să faci mișcare în fiecare zi pentru că ai probleme cu spatele, sistemul digestiv sau cu inima, dar tu nu faci mișcare și fentezi, ce crezi că se va întâmpla?

Degeaba mergi la doctor după doctor dacă nu faci nimic pentru a te întreține! Orice lucru frumos trebuie întreținut! Ideal ar fi să-l faci și mai frumos!

Ai nevoie de servicii de optimizare SEO? Intră te rog pe pagina „Servicii SEO” și vei găsi mai multe informații despre SEO sau scrie-mi direct pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. S-auzim numai de bine!


Servicii digitalizare online

Servicii digitalizare online - Cât costă un audit SEO

În caz că ai nevoie de mai mult ajutor pe partea tehnică, nu doar de auditul și optimizarea SEO, spune-mi și te ajut cu plăcere!

Printre serviciile mele de digitalizare online se numără și partea de consultanță (IT & Marketing), crearea de site-uri web și aplicații mobile de Android, partea de Social Media (administrare conturi/pagini, plus crearea de conținut digital), configurarea reclamelor pe Google Ads și Facebook Ads.

Tu îmi spui problemele, eu îți propun soluțiile!


Contact

Pentru mai multe detalii despre auditul SEO, optimizarea SEO și orice alt serviciu ce ține de digitalizarea online a businessului tău, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp sau să-mi scrii un e-mail la adresa contact@horjarobert.ro. Mulțumesc!


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
Consultant IT & Marketing
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Cele mai vechi
Cele mai proaspete Cele mai votate
Impresii
Vezi toate comentariile