fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
Cât costă un audit SEO

Ai nevoie de un audit SEO? Cât costă un astfel de audit? Vin în întâmpinarea tuturor antreprenorilor care au un site de business și le pun la dispoziție următoarele pachete pentru auditul SEO:

  • Audit AD-HOC: 299 RON
  • Audit WEBSTAR: preț personalizat, prețul final se stabilește în funcție de numărul de pagini (maxim 100 de pagini), dar îți las ca idee prețul per segment:
    • audit tehnic: 199 RON
    • audit on-page: 15 RON/pagină
    • audit off-page: 199 RON
  • Audit E-COMMERCE: preț personalizat, în funcție de numărul de pagini (include segmentele de la auditul WEBSTAR)
  • Audit site web: preț personalizat, include mai mult decât auditul SEO (audit arhitectură, audit UI, audit UX, audit SEO)

Ce fel de audit alegi pentru site-ul tău de business? Indiferent de alegere, îți garantez utilitatea. De ce? Pentru că vei afla cum se comportă site-ul tău și care sunt pașii de optimizare.

Apropo de optimizare, interesul meu este să te ajut și cu optimizarea site-ului din punct de vedere SEO, deci nu doar să-ți prezint starea de sănătate a site-ului și apoi să te las cu „La revedere, drum bun!”.

Pe pagina „Pachete servicii SEO” găsești pachetele SEO pe care le pun la dispoziția clienților mei. Alege simplu, bine, înțelept și pentru viitor!

Hai să trec puțin prin fiecare tip de audit și apoi să-ți scriu câte ceva despre ce înseamnă SEO și cum se face optimizarea.


Audit AD-HOC

Ce primești în cadrul auditului AD-HOC? O analiză cu privire la starea site-ului din punct de vedere tehnic și verificarea prezenței acestuia pe Google.

Știi cumva dacă site-ul tău este indexat în Google? Îți recomand să citești articolul „Cum verifici dacă un site este indexat în Google?”.

Costul pentru auditul AD-HOC este de doar 299 RON, iar în funcție de momentul zilei în care mă contactezi pentru efectuarea acestui audit, ți-l pot livra în ziua respectivă. De obicei, nu-mi ia mai mult de 24 de ore să efectuez un astfel de audit.

Precizare: pentru fiecare audit primești un fișier PDF cu explicațiile aferente. La auditurile WEBSTAR, E-COMMERCE și general pentru site-ul web, cel mai probabil vei primi și un fișier în Google Sheets cu informațiile necesare în urma analizării fiecărei pagini.

Chiar dacă ai un magazin online, tot va fi la un moment dat nevoia optimizării fiecărei pagini de produs, deci nu scapă nicio pagină.


Audit WEBSTAR

În cadrul acestui audit se găsesc trei componente, după cum urmează:

  1. audit tehnic
  2. audit on-page
  3. audit off-page

Ce reprezintă fiecare componentă? O parte dintr-un întreg… Hai să le luăm pe rând.

Auditul tehnic este responsabil de tot ce ține de partea tehnică. Să-ți las o listă cu punctele pe care le voi aborda? Hai să-ți las:

  • HTTP/HTTPS
  • valabilitatea domeniului
  • autoritatea domeniului
  • robots.txt
  • XML sitemap
  • indexare în Google
  • viteza de încărcare
  • linkuri „stricate”
  • pagini „orfane”
  • structura URL-ului

Costul final al auditului WEBSTAR va fi unul personalizat, dar pot să-ți zic prețul pentru fiecare componentă.

Prețul pentru auditul tehnic este de 199 RON.

Auditul on-page se referă la conținutul existent pe fiecare pagină. Îți las și aici o listă cu punctele pe care le voi aborda:

  • calitatea conținutului
  • plugin SEO
  • titlurile (și subtitlurile)
  • fraza cheie
  • descrierea meta
  • tipul imaginilor
  • linkuri interne
  • linkuri externe
  • „mobile friendly”
  • UI/UX
  • CTA
  • butoane pentru Social Media

Costul pentru auditul on-page este de 15 RON/pagină. Dacă ai un magazin online cu 10.000 de produse, atunci îți recomand auditul E-COMMERCE. De ce? Auditul WEBSTAR este potrivit pentru un site cu maxim 100 de pagini.

Dacă ai un blog sau un magazin online cu peste 100 de pagini, să zicem 120, atunci nu e problemă, dar dacă blogul sau magazinul online are peste 500 de pagini, atunci te încadrezi la auditul E-COMMERCE.

Auditul off-page ține de partea exterioară a site-ului și se raportează la modul în care acesta este privit de către motoarele de căutare, dar și de către alte site-uri.

Ce punctez în cadrul auditului off-page?

  • analiza „backlinkurilor”
  • analiză cuvinte cheie
  • SEO local
  • autoritatea domeniului
  • vizibilitatea pe Social Media

Costul pentru auditul off-page este de 199 RON.

Așadar, per total, auditul WEBSTAR va cuprinde cele trei componente, plus o parte cu sfaturi pentru optimizare.


Audit E-COMMERCE

Să-ncep direct cu prețul? Prețul va fi unul personalizat în funcție de numărul de pagini.

Trebuie să menționez că este inclus auditul WEBSTAR, adică cele trei componente de audit tehnic, on-page și off-page.

Diferența dintre auditul WEBSTAR și E-COMMERCE o face numărul de pagini analizate și tariful pentru acestea. Auditul WEBSTAR este optim pentru un site de maxim 100 de pagini, iar auditul E-COMMERCE este potrivit pentru orice tip de site, fie el blog cu 1.000 de articole sau magazin online cu 10.000 de pagini de produs.

Rolul meu este să-ți analizez site-ul și să-ți ofer sfaturile necesare pentru ca acesta să fie cât mai bine optimizat din punct de vedere SEO. Nu te descurci cu partea de optimizare? Te ajut eu!


Audit site web

Acest tip de audit este unul general sau aș putea spune că este unul complet. De ce?

Voi analiza site-ului din temelie, adică pornind de la arhitectură (privind scopul pentru care a fost creat), voi continua cu partea de UX și UI, apoi închei cu auditul SEO.

Așadar, acest tip de audit cuprinde tot ce trebuie să cuprindă un audit complet, inclusiv cel de SEO pentru analiza comportamentului site-ului pe Google.

Tariful pentru acest audit este de asemenea personalizat în funcție de numărul de pagini și de timpul pe care-l investesc la efectuarea analizei.

La final, vei primi un fișier PDF, plus un fișier în Google Sheets cu starea fiecărei pagini.

Presupun că dacă apar probleme în urma auditului, vrei rezolvarea lor, corect?

Dar oare ce înseamnă SEO?

Să nu uit: hai să-ți zic ce este auditul…

Auditul este o analiză exact cum se face de către medic înainte să-ți elibereze rețeta sau de către cel care-ți face ITP-ul la mașină.

Nu scapi de analize medicale sau de ITP la mașină, nu-i așa? Sănătatea este cea mai importantă avere personală a omului! Apoi urmează businessul și într-un final vine și mașinuța…

Ei bine, tot așa este și auditul SEO. Probabil că nu știi starea acestuia, dar vrei să ai mai mulți vizitatori pe site pentru a-ți crește vânzările. Ce faci? Apelezi la un audit și apoi vezi dacă trebuie să faci ceva pentru a crește numărul de vizitatori.

SEO reprezintă promovarea organică sau naturală prin atragi lumea să vină la tine pe site. Dacă vrei să investești în reclame (Google Ads), atunci spune-mi și îți configurez contul de Google Ads (+ Google Analytics + Google Search Console).


Ce înseamnă SEO?

SEO este abrevierea de la „Search Engine Optimization” și are în vedere optimizarea (sau îmbunătățirea) site-ului pentru a fi cât mai relevant pentru motoarele de căutare și pentru oameni.

Poți să te gândești la SEO ca fiind o unealtă de marketing care are rolul de a mulțumi motoarele de căutare (precum Google, Baidu, Bing, Yahoo, Yandex, Qwant etc.) și vizitatorii (oamenii, dar și „inspectorii informatici” ai motoarelor de căutare).

Te invit pe pagina „Ce este SEO?” pentru a afla mai multe detalii despre importanța optimizării din punct de vedere SEO a unui site web. Spor la citit!


Cum se optimizează un site?

Așa cum am precizat la auditul WEBSTAR, un site se optimizează din punct de vedere tehnic, on-page (adică la nivel de conținut pe pagină) și off-page (partea de linkuri, „backlinkuri”).

Pentru ce cuvinte cheie sau expresii dorești ca site-ul tău de business să fie în top pe Google?

Nu îți voi garanta rezultate (mai ales de-alea imediate), dar pot să-ți garantez o treabă bine făcută, astfel încât rezultatele nu vor întârzia să apară.

Depinde foarte mult și de concurența de pe Google a expresiilor pentru care vrei să fii în top.

Te rog să-ți iei un pic de timp și să citești analiza de pe pagina „Rezultate SEO”. Pe această pagină vei alfa informații relevante cu privire la SEO. Am analizat rezultatele a trei dintre site-urile mele personale, cu scopul de a evidenția faptul că SEO nu este doar despre optimizare, ci și despre muncă, răbdare, perseverență și iar muncă.

Ai nevoie de optimizare SEO pentru site-ul tău? Mai întâi ai nevoie de un audit SEO!

Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Cele mai vechi
Cele mai proaspete Cele mai votate
Impresii
Vezi toate comentariile