Vrei ca site-ul web al afacerii să fie pe primul loc în Google? Și eu vreau! Nu vreau doar pentru site-urile mele, ci și pentru site-urile clienților mei! Un client fericit înseamnă cel puțin un alt client nou. Ce zici de matematica asta?
Pentru a fi pe primul loc pe Google ai nevoie de servicii SEO ca la carte. Te pot ajuta cu servicii SEO profesionale, personalizate pentru site-ul tău de business!
În business contează foarte mult cine e primul, nu-i așa? Ei bine, nu trebuie să ne luăm ochii de la scop. Care-i scopul pentru care vrei să fii pe primul loc pe Google? De ce vrei să ai afișat site-ul pe prima poziție?
Cel mai simplu și inocent răspuns este acela că vrei mai multe vizite pe site și ulterior mai mulți clienți.
Hai să începem seria „primului loc”. Îți prezint cuprinsul, apoi trec prin câteva capitole care reliefează domenii în care trebuie să fii pe primul loc.
Cuprins
- Primul loc la comunicare
- Primul loc la calitate
- Primul loc la perseverență
- Primul loc la fidelizare
- Primul loc pe Google
- Servicii digitalizare
- Contact
Primul loc la comunicare
Cum stai la capitolul comunicare? Comunicarea este o abilitate extrem de prețioasă atât în viața personală, cât și în viața profesională.
În relația cu potențialul client, pentru ca acesta să devină client, trebuie să-i comunici pe limba lui.
Sunt o grămadă de modalități prin care poți să comunici, dar cel mai bine, atunci când ai un business, este să comunici pe limba celui pe care vrei să-l ajuți cu serviciile sau produsele tale.
Cu ce te ocupi? Ești din București și oferi cursuri de limba spaniolă sau ești din Brașov și vinzi piese auto? Vorbește potențialului client pe limba lui.
Cred că ai observat în jurul tău că oamenii „buni de gură” au succes. Oare de ce? E ușor de observat că un om e „bun de gură” și „rău de lucru”. Unui astfel de om îi merge bine întotdeauna. De ce? Pentru că își găsește rapid un alt grup de oameni pe care să-i „aburească”.
Omul „bun de gură” știe să comunice, să livreze mesajul dorit de interlocutor, să „mintă frumos”. E drept că nu merită să minți. Mai bine spui adevărul și pierzi tot, decât să minți și să ai o afacere prosperă! Crede-mă! E mult mai bine!
Cum înveți să comunici eficient? Dacă pofta vine mâncând, atunci și comunicarea se dezvoltă comunicând. Ai nevoie de „meciuri în picioare”. Fii pe pace! Nu te necăji dacă nu-ți iese la început… Mai bine o dai în bară la început, decât mai târziu.
A fi un bun comunicator este o abilitate pe care trebuie să o aibă orice antreprenor, mai ales un om de marketing. Dacă ai nevoie de un consultant pe zona de marketing, te rog să-mi scrii pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc.
E necesar să fii cel mai bun comunicator? Nu neapărat, dar este recomandat ca businessul tău să comunice cel mai eficient cu potențialul client.
Primul loc la calitate
Oferi produse sau servicii de calitate? Cum îți dai seama dacă da sau nu? Ai cumpăra ceea ce vinzi? Dacă da, atunci înseamnă că oferi calitate, dacă nu, atunci trebuie neapărat să faci îmbunătățiri.
Odată ce rezolvi problema de comunicare, ajungi instant la inima potențialului client și acesta începe să cumpere de la tine. Ce se întâmplă mai apoi? Apare momentul de conștientizare a utilității serviciului sau produsului pe care l-ai oferit.
Dacă nu este util, cum crezi că va fi clientul? Prin ce se măsoară utilitatea? Printr-un rezultat, corect? Care este rezultatul? A fost rezolvată problema sau nevoia clientului? Dacă da, atunci te felicit! Businessul tău e pe un drum bun.
În schimb, dacă cel care a cumpărat de la tine devine nemulțumit, trebuie să fie un semnal de alarmă pentru tine.
E drept că nu poți mulțumi pe toată lumea, dar din moment ce ai comunicat adevărul, iar omul a cumpărat serviciul sau produsul tău, atunci rezultatele trebuie să fie cele promise.
Lucrează cu adevărul!
Nu e capăt de țară dacă se-ntâmplă să ai un client nemulțumit. Ocupă-te de el, oferă-i altceva mai bun sau fă cumva să te achiți de nemulțumirea lui.
Dacă oferi produse și faci „dropshipping”, atunci e un pic mai dificil să controlezi calitatea produselor din China, dar nu e imposibil. Schimbă furnizorii! Caută calitate! Se poate!
În schimb, dacă oferi servicii, atunci e de datoria ta și a echipei tale să vii periodic cu îmbunătățiri. Dacă tot urci prețurile periodic, fă bine și îmbunătățește serviciile periodic!
Calitatea trebuie să fie pe primul loc!
Primul loc la perseverență
Aș începe cu o definiție a succesului. Ce este succesul? Pot doar să-ți spun că fără muncă, răbdare, perseverență și iar muncă nu vei avea succes niciodată!
Perseverența este, oarecum, compusă din muncă și răbdare. Nu poți să fii perseverent fără răbdare și fără muncă, corect?
Ei bine, tu, fie că ești antreprenor sau un angajat (indiferent de munca pe care o prestezi), trebuie să fii un om perseverent!
Vrei să faci lucruri mărețe în viața asta? Dacă tot ți-a dat Dumnezeu zile, fă bine și trăiește-le cu folos!
Orice plan sau vis ai avea, îl poți duce la îndeplinire numai și numai dacă ești perseverent!
Îți mai recomand ceva:
Încrede-te în Domnul din toată inima ta și nu te bizui pe înțelepciunea ta! Recunoaște-L în toate căile tale, și El îți va netezi cărările.
Proverbe 3:5-6
Fără Dumnezeu nu poți să faci nimic care să reziste în viața asta!
Perseverența este o calitate rară. Cum ajungi să fii perseverent? Prin muncă și răbdare orice om poate fi perseverent. Ideea e să nu te dai bătut niciodată, oricât de grele ar fi circumstanțele prin care treci.
Primul loc la fidelizare
Odată ce potențialul client s-a „transformat” în client, trebuie să înceapă procesul de fidelizare.
E drept că nu trebuie să-i vinzi încă o mobilă de bucătărie, o mașină sau un laptop, dar din moment ce clientul este mulțumit și fericit de comunicarea și calitatea produsului sau serviciul oferit, atunci sunt foarte mari șansele ca acesta să-ți aducă clienți noi.
Fidelizarea se traduce prin mulțumire și recomandare, nu neapărat prin achiziționarea de noi produse sau servicii.
Unele servicii sunt pe bază de abonament și este normal să continue cu tine, dar unele produse se pot achiziționa o singură dată. De exemplu, nu-ți pui geamuri termopan de fiecare dată, ci o singură dată când îți construiești casa sau când te muți (sau o dată la 20 de ani).
Dacă ai probleme cu mașina și ai nevoie de anumite piese, atunci vei reveni ulterior pe acel magazin online de pe care ai făcut achizițiile doar dacă vei fi mulțumit de calitatea pieselor, nu-i așa?
Vezi cum se leagă toate? Prima dată este comunicarea, apoi calitatea, ulterior perseverența pe post de continuitate care derivă în fidelizare.
Ce urmează? Scopul meu este să te ajut ca site-ul afacerii tale să fie pe primul loc în Google. Se poate? Cu muncă, răbdare, perseverență și iar muncă, da.
Primul loc pe Google
Nu este imposibil să fii pe primul loc în Google la căutările expresiilor specifice domeniului tău de activitate.
E drept că trebuie insistat mult mai mult pentru cuvinte și expresii populare, mai ales dacă trebuie să intri în luptă directă cu cei de la eMag, Flanco, Altex etc., dar nu este imposibil.
Ai nevoie de rezultate, nu-i așa? Te invit să intri pe pagina „Rezultate SEO”. Acolo găsești o serie lungă de rezultate pe care le-am obținut la 3 dintre site-urile mele. Merită să citești cu atenție pentru că vei învăța multe lucruri interesante. Spor!
Pe pagina „Pachete servicii SEO” găsești prețul pachetelor lunare în ceea ce privește partea de SEO pentru indexarea site-ului pe Google.
Cum stă site-ul afacerii tale la capitolul indexare? Îți recomand să dai o „geană” și pe articolul „Cum verifici dacă un site este indexat în Google?”.
Servicii digitalizare
Digitalizarea va fi inevitabilă. Gândește-te la digitalizare ca la un pahar în care se toarnă apă… Ce se întâmplă la un moment dat? Paharul se va umple, iar apa va curge afară…
Orice business va trebui la un moment dat să fie digitalizat. Nu vezi că deja trebuie să folosești e-Factura, e-TVA etc.? Au apărut „e-urile” și în economie, nu doar la alimente…
Insituțiile guvernamentale fac eforturi considerabile pentru a crea un sistem informatic bine pus la punct la nivel național, ca ulterior să fie util la nivel internațional. Lumea se îndreaptă cu pași repezi spre tehnologizare.
Cum este tehnologia? Bună sau rea? Nu cred că o putem încadra în astfel de termeni.
Ai nevoie de un site web? Vrei să ai o aplicație de mobil personalizată? Cauți o persoană care să se ocupe de conturile de Social Media ale afacerii tale? Spune-mi și voi încerca să te ajut.
Pe pagina „Servicii” găsești serviciile pe care ți le pun la dispoziție.
Contact
Dacă vrei ca site-ul afacerii tale să fie pe primul loc în Google sau dacă ai nevoie de alte servicii pentru digitalizarea afacerii tale, fie consultanță IT, fie crearea unui site web, fie crearea unei aplicații de mobil, fie crearea de conținut digital pentru platformele de Social Media, nu ezita să-mi spui!
Pentru mai multe detalii, îți stau cu plăcere la dispoziție pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794.
„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”
✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794