fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

Audit SEO

Salutare! Ai ajuns la concluzia că site-ul tău are nevoie de un audit pe partea de SEO? Îți pot oferi un audit SEO ca la carte!

Cât de bine este văzut site-ul afacerii tale în Google? Dacă nu știi, atunci îți voi spune eu. Nu doar atât, dar îți voi oferi și alte detalii relevante care contează pentru ca site-ul să fie cât mai bine poziționat în căutări pe Google.

Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!

Cuprins

Ce site-uri au nevoie de audit SEO?

Site-ul tău are nevoie de un audit SEO? Poate ți-ai pus întrebarea dacă site-ul afacerii tale este prezentabil în fața domnului Google și a potențialilor vizitatori… Ei bine, ar fi cazul să-l „trimiți” la un audit!

Orice site care se respectă are nevoie de un audit SEO sau altfel scris, orice administrator de site (sau orice site web de business) are neapărat nevoie de un audit SEO.

Imaginează-ți auditul la fel precum analizele medicale anuale sau ITP-ul de la mașină. Apropo, fă bine și pune accent pe sănătatea ta (și a mașinii) dacă vrei să-ți fie bine… Nu uita de sănătatea site-ului!

Tipuri de audit

Îți pun la dispoziție trei tipuri de audituri (până să ajungem la #PACHETE), dar trebuie să ții cont de faptul că toate trei formează un întreg. Ele se ramifică doar pentru aria pe care o acoperă, dar un audit normal le include pe toate trei (ca secțiuni principale). Eu recomand să fie făcute toate trei, în ordine…

01
Audit tehnic
Orice site trebuie să fie optimizat din punct de vedere tehnic!
Vezi mai mult
02
Audit on-page
Trebuie să îndeplinești niște condiții dacă vrei un site bine clasat în Google!
Vezi mai mult
03
Audit off-page
Domnul Google ține cont foarte mult de cum se prezintă site-ul tău.
Vezi mai mult

Audit tehnic

Auditul tehnic este primul tip de audit de care mă apuc… De ce? Pentru că răspunde cu „Da!” la întrebarea „E viu?”. 

Dacă site-ul este online (adică viu), atunci pot să-mi fac liniștit treaba. Ce face doctorul fără pacient sau mecanicul fără mașină? Se odihnește, nu-i așa? Nu caută alt pacient sau altă mașină…

Ei bine, dacă site-ul tău sau al afacerii tale este „viu” (online), atunci îl pot analiza, iar raportul final va atinge următoarele subpuncte…

Știai că toate paginile web au un URL, dar nu toate URL-urile sunt pagini web? Îți recomand articolul „Ce este un URL?”.

Preț audit tehnic: 199 RON.

Audit on-page

După orice tip de audit sunt necesare acțiuni imediate, dar după un audit on-page (de conținut) e musai să acționezi cât ai clipi…

Pentru auditul de conținut (sau on-page), am nevoie de acces la site-ul tău. Poți să-mi faci un utilizator cu privilegii restrânse (doar de simplu editor) și apoi mă descurc.

Ce analizez pentru auditul on-page?

Prețul este de 15 RON/pagină.

Audit off-page

Dacă auditul tehnic ține de sănătatea site-ului, iar auditul on-page de cerințele domnului Google (și a potențialului vizitator), să știi că la auditul off-page se are în vedere partea exterioară și se raportează la cum e privit site-ul tău de către ceilalți.

Precizez încă o dată faptul că tot, dar absolut tot ce primești în raport, trebuie optimizat! Dar nu oricum, ci trebuie optimizat la modul cel mai serios!

Partea de off-page ține foarte mult de scorul final pe care site-ul tău îl primește de la domnul Google.

Ce punctez la auditul off-page?

Preț audit off-page: 199 RON.

Audit pentru orice buzunar #PACHETE

Știu că mulți antreprenori își doresc un audit. Unii dintre ei nu fac diferența între un audit SEO și un audit general la site.

Partea bună este că sunt aici să fiu de ajutor. Dacă vrei un audit general al site-ului, te invit să vizitezi pagina „Audit site web”.

Vin în întâmpinarea tuturor antreprenorilor și administratorilor de site, astfel că îmi organizez auditul SEO pe 3 pachete, astfel: audit AD-HOC, audit WEBSTAR, audit E-COMMERCE. Hai să adaug aici și auditul general al site-ului web, dacă tot include auditul SEO.

Ce reprezintă fiecare? Hai să-ți zic (scriu).

01
Audit AD-HOC
Acest audit cuprinde informații tehnice cu privire la starea site-ului, verificarea indexării paginilor în Google și sfaturi de optimizare on-page. Auditul este pentru oricine vrea să pornească cu dreptul. Te pot ajuta!
299 RON
02
Audit WEBSTAR
Audit propriu-zis în care includ auditul tehnic, on-page și off-page, exact cum am menționat anterior. Dacă vrei să faci o treabă bună de la A la Z, fă-o bine de la început! Rolul meu este să te ajut până la capăt.
PREȚ PERSONALIZAT
03
Audit E-COMMERCE
Acest audit este potrivit pentru magazinele online. Evident, cuprinde auditul tehnic, on-page și off-page. Procesul va dura în funcție de numărul de pagini.
PREȚ PERSONALIZAT
04
Audit site web
Vezi mai multe despre auditul general pe pagina „Audit site web”. Merită precizat și faptul că auditul general include auditul SEO, deci vei avea mai multe beneficii.
AFLĂ MAI MULTE

Dacă vrei să investești cu adevărat în businessul tău și ai deja un site web, atunci e timpul să te gândești care-i scopul site-ului. 

Faci bani cu ajutorul site-ului? Îl ții doar pe post de bibelou?

Dacă nu faci bani cu el și-l ții pe post de bibelou, închide-l.

În schimb, dacă totuși vrei să faci o treabă bună, spune-mi, îi fac un audit SEO (sau o analiză generală), îți prezint raportul, te uiți pe el cu atenție și apoi trecem la treabă.

Dacă site-ul „mănâncă” bani și nu face nimic altceva, atunci știi și tu că nu e bine.

Rolul meu e să te ajut. Presupun că îți pasă de businessul tău din moment ce te afli pe această pagină.

Mai prezint încă o dată pachetele:

  • Audit AD-HOC: potrivit dacă vrei să afli cum se comportă site-ul tău pe Google. Costul este de doar 299 RON.
  • Audit WEBSTAR: include analiza tehnică, de conținut și partea de prezență externă („backlinkuri”). Costul total va fi în funcție de numărul de pagini, dar pot să-ți las prețurile, așa cum le-am lăsat anterior: audit tehnic – 199 RON; audit on-page – 15 RON/pagină; audit off-page – 199 RON. Precizare importantă: acest audit este potrivit pentru un site cu maxim 100 de pagini. Dacă ai un blog sau un magazin online cu peste 500 de pagini, atunci te încadrezi la auditul E-COMMERCE.
  • Audit E-COMMERCE: auditul optim pentru magazinele online. Apropo, vezi că am un pachet SEO special pentru optimizarea magazinelor online. Mai multe detalii găsești pe pagina „Pachete servicii SEO”.  Costul va fi 100% personalizat în funcție de numărul de pagini (pagini de produs).
  • Audit site web: includ auditul SEO (tehnic, on-page, off-page), plus partea de arhitectură și UI/UX, deci un audit general cu de toate (ca o șaormă d-aia bună). Costul va fi și în acest caz unul personalizat. De ce personalizez prețul? Pentru că cel mai adesea îmi estimez munca în funcție de timp, iar dacă ai un site de 100 de pagini îmi va fi mult mai ușor să-l analizez decât dacă m-ai servi cu un site de 10.000 de pagini.

Optimizare SEO

După teorie urmează practica, nu-i așa? Ei bine, după ce primești auditul, te pot ajuta la implementarea soluțiilor optime pentru rezolvarea problemelor.

Rezolvarea problemelor izvorâte în urma auditului necesită rezolvare imediată, dar trebuie să ții cont de faptul că partea de SEO trebuie să se facă în mod continuu.

Odată ce problemele sunt rezolvate, trebuie să se continue pe partea de îmbunătățire. De ce? Pentru că ai și concurență, iar domnul Google își schimbă algoritmul (sau cheful) după cum dictează „piața” (sau economia).

Trebuie să am o listă cu expresiile pentru care dorești ca site-ul afacerii tale să fie bine poziționat în Google, iar apoi va trebuie să optimizez paginile și să creez articole de blog în care să folosesc acele expresii.

Este o muncă de chinez bătrân, dar dacă este făcută ca la carte, atunci pot să zic că și nepoții tăi vor culege roade bune.

SEO este o optimizare care se face în timp. Nu te aștepta să intri în top de pe azi pe mâine după o serie de optimizări. 

În schimb, poți să cazi rău de tot în afișări de pe azi pe mâine după o actualizare de algoritm al domnului Google. 

N-am pățit așa ceva pentru că am grijă de site-urile mele ca să fie bine optimizate din punct de vedere SEO, dar trebuie să știi că orice site este în pericol de penalizare. 

Pentru unii nu contează, mai ales cei care nu investesc nimic în SEO (promovarea site-ului în mod organic). Pentru alții contează foarte puțin, deoarece se bazează foarte mult pe Google Ads (promovare plătită).

Ce fac ceilalți? Au un site pe post de bibelou…

Pentru ce cuvinte cheie sau expresii specifice afacerii tale dorești ca site-ul să fie pe prima pagină în Google? Te rog să-mi faci o listă, apoi voi veni și eu cu alte expresii. 

Cu cât ai mai multe pagini optimizate din punct de vedere SEO, cu atât mai mult va crește vizibilitatea site-ului tău și ulterior numărul de vizitatori. Ce se întâmplă când ai un număr mare de vizitatori? Există o șansă bună ca vânzările să bubuie (în sens bun).

Mai multe detalii vom discuta ulterior…

P.S. Prețul din audit nu include și rezolvarea problemelor, ci doar semnalarea lor. Mulțumesc!

Alte tipuri de SEO

Pot să-ți pun la dispoziție și alte tipuri de SEO!

Dacă ai o afacere locală, te pot ajuta cu SEO local… Cum vine asta? Păi la o simplă căutare pe Google, afacerea ta va fi în prim-plan la căutările făcute de persoanele aflate în aproprierea locației tale sau care sunt în județul respectiv.

De exemplu, dacă ești din Arad și ai o afacere în care produci canapele, toată lumea din județul Arad, care caută „canapele” sau „canapele Arad” pe Google, te va putea găsi cu ușurință. Bineînțeles, dacă ai „tras” tare și ai un SEO local.

Pentru SEO local este nevoie de o configurare pentru Google My Business, de postări lunare și neapărat de articole de blog pentru site. 

Dacă ai configurată pagina de Google My Business și ceva activitate, atunci pot să-ți fac un audit local pentru site și Google My Business. Preț: 99 de lei.

Apropo, te pot ajuta cu articole de blog optimizate SEO (de la A la Z + tehnoredactare direct pe site) cu mare plăcere! Îți recomand pagina „Articole de blog” pentru a vedea ce beneficii gratuite primești la acest serviciu.

În plus, îți pot oferi ca formă de SEO și oportunitatea de a primi articole promoționale pe blogul meu (horjarobert.ro). Cum? Pentru 100 de lei, îți redactez un articol publicitar pe blogul meu, pe care îl optimizez SEO, îi pun (minim) 2 linkuri către site-ul tău, îl indexez în Google, îl distribui pe rețelele personale de Social Media (vezi @horjarobert). 

Cât timp va fi online site-ul meu, atât timp va fi disponibil pe site și articolul publicitar (adică nelimitat). Pot să-ți fac 1 articol publicitar lunar pentru 1 singur site (dacă ai mai multe site-uri, îți scriu articole publicitare pentru fiecare, dar tot 1 pe lună).

Cu ce pot să te mai ajut?

Pe lângă partea de optimizare SEO, de SEO local și de creare articole pentru blog (fie al tău, fie al meu), te pot ajuta și cu servicii de creare conținut digital pe Social Media.

În secolul vitezei, într-o lume în care totul se consumă și se dorește a fi pe repede-nainte, rețelele de Social Media trebuie să fie exploatate la maxim.

Îți ofer pachete lunare pentru postări pe Facebook și pe Instagram. Prețurile pachetelor le găsești pe pagina „Creare conținut Social Media”.

Pentru a vedea toate serviciile pe care le ofer, îți recomand pagina de Servicii.

Contact

Te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul 075 041 7794 pentru a primi mai multe detalii. Mulțumesc!

P.S. Știai că efectuez audituri și pentru conturile de Social Media?

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”