„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Ai nevoie de un consultant pe partea de IT (site-uri web, aplicații de mobil, suport tehnic) și Marketing (SEO, Social Media)? Te rog să iei legătura cu mine. Mulțumesc!

Blog

Contact

Audit SEO

Salutare! Ai ajuns la concluzia că site-ul tău are nevoie de un audit pe partea de SEO? Îți ofer un audit SEO ca la carte! Dacă vrei un site vizibil în Google pe termen mediu și lung, SEO este unealta potrivită de care are nevoie site-ul afacerii tale!

Cât de bine este văzut site-ul tău pe Google? Dacă nu știi, atunci îți voi spune eu! Ba mai mult, îți voi oferi și sfaturi practice și relevante pentru ca site-ul să fie cât mai bine poziționat în căutări pe Google.

Nu doar că îți ofer soluții, ci le pot și implementa! Un medic bun face o consultație și îți eliberează o rețetă cu medicamentele potrivite pentru a te pune pe picioare, corect? 

Ei bine, eu voi face consultația site-ului tău de business și voi putea lua „medicamentele” în locul lui prin prisma faptului că pot să fac optimizarea SEO. Tare, nu? 

Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!

Ce site-uri au nevoie de audit SEO - Audit SEO

Nu ești sigur dacă site-ul tău are nevoie de un audit SEO? Orice site web are nevoie de audit! Dacă ești antreprenor și vrei ca site-ul să îți aducă beneficii, atunci e musai să-l „trimiți” la un audit!

Imaginează-ți auditul la fel precum analizele medicale anuale sau ITP-ul de la mașină. Apropo, fă bine și pune accent pe sănătatea ta dacă vrei să-ți fie bine!

De prea multe ori, noi, antreprenorii, ne „răstignim” sănătatea în mod voit, cu gândul că într-o zi vom avea timp și pentru odihnă, și pentru familie, și pentru sănătate, și pentru lucrurile care contează cel mai mult (Dumnezeu).

Din nefericire, chiar din păcate, vine momentul când tot noi spunem că e prea târziu. Nu cred că vrei să trăiești cu regrete! Nu cred că nu-ți pasă de sănătatea ta! Și nu cred că banii te mai pot salva când vine acel „prea târziu”!

Ador un verset din Biblie care arată cât de înțelept trebuie să fie omul dacă vrea să aibă succes în viață, mai ales în business. Citește versetul următor:

Încredințează-ți lucrările în mâna Domnului, și îți vor izbuti planurile. (Proverbe 16:3)

Am ajuns la concluzia că oricât de tare și mare m-aș crede, tot am nevoie de cineva mai tare și mare decât mine.

Din moment ce Dumnezeu a făcut cerurile și pământul, a creat omul și i-a construit un mediu favorabil pentru a trăi o viață bună, înseamnă că știe El mai bine decât mine de ce am nevoie, inclusiv în businessul pe care-l administrez. Smerenia întotdeauna te înalță!

Hai să-ți mai las un verset foarte fain:

Răsplata smereniei, a fricii de Domnul, este bogăția, slava și viața. (Proverbe 22:4)

Nu-i așa că Biblia are niște versete care te pun pe picioare la propriu și la figurat? Fix când ai nevoie, Dumnezeu te ajută cu ce ai nevoie!

Într-un dialog, cineva îi spunea celuilalt că într-o zi vor muri. Ce a răspuns celălalt? A dat un răspuns de nota zece și a zis: „Da, dar în toate celelalte zile trebuie să trăim”. Înțelept omul nostru, nu-i așa?

Ei bine, la fel de înțelepți trebuie să fim și noi cu site-urile noastre. Personal, dețin mai multe site-uri web, toate fiind conectate între ele pentru a-mi susține businessul.

Partea bună este că întrețin toate site-urile și le fac mentenanță periodic. Apropo, mentenanța e diferită față de audit.

Mentenanța are rolul de a întreține site-ul web, iar auditul de a analiza site-ul web. Practic și teoretic, după ce știi ce trebuie să faci ca site-ul să fie sănătos, urmează să faci acele lucruri în mod constant.

Dacă noi, ca oameni, avem o rutină bună de a ne întreține corpul, tot așa trebuie să avem și o rutină bună a site-ului web.

Bineînțeles, rutina poate să fie diferită în funcție de tipul de site. De exemplu, un blog trebuie întreținut altfel decât un site de prezentare, dar rutina întreținerii SEO a unui magazin online seamănă mult cu cea a unei platforme web.

Ce tip de site ai? Până îmi spui ce tip de site ai, merg mai departe și îți prezint tipurile de audit.

Tipuri de audit - Audit SEO

Putem discuta de tipuri de audit în funcție de preț, în funcție de interes și de scop.

Prețurile auditelor pot fi de la pământ până la cer sau până la lună. Există agenții sau freelanceri care fac audit SEO gratuit. Dacă vrei un audit SEO gratuit poți să cauți pe Google „audit seo gratuit” și găsești ce dorești.

Eu nu fac audituri gratuite. Orice muncă trebuie răsplătită, corect? Ei bine, auditurile mele costă.

Sunt antreprenori (nu vreau să-i jignesc și să le spun „pseudo-antreprenori”) care n-au niciun interes să le fie făcut auditul SEO, ci îți spun ei direct cum stă treaba, tu doar să le rezolvi problemele.

Încă nu știu care este cea mai bună metodă de abordare cu astfel de oameni: să-i trimit la plimbare sau să le rezolv doleanțele? Oricum, astfel de oameni sunt clienți unici, de tip „one-time”, rareori se întorc la tine pentru a le rezolva și alte probleme.

Treaba mea este să ofer soluții oricui îmi cere ajutorul. Dacă un client n-are chef de audit pentru că este scump sau zice că n-are timp, ci să-i rezolv două-trei pagini, atunci îi rezolv paginile respective.

Sunt trei tipuri de audituri pe care le pun la dispoziția clienților mei. Bine-bine, toate cele trei tipuri fac parte dintr-un întreg, dar îmi place să lucrez ordonat.

Fiecare tip de audit are un rol aparte care merită „atacat” din toate direcțiile.

Cele trei sunt: audit tehnic, audit on-page (de conținut), audit off-page (linkuri interne și externe).

Ca bonus, pot să fac și un audit local, util îndeosebi dacă ai o afacere locală, cum ar fi o pensiune în județul Cluj sau un magazin de antichități în Brașov.

Apropo, dacă lucrezi în domeniul HoReCa, te-aș putea ajuta la partea de articole de blog într-un mod destul de fain! Ți-aș scrie diverse articole de blog optimizate SEO, unele dintre ele cu privire la atracțiile turistice din zonă.

România are multe zone frumoase, dar din nefericire, lumea nu știe de ele. La fel de trist poate fi și site-ul tău: dacă lumea nu știe de el, nu îl vizitează. E logic, nu?

Orice business are nevoie de marketing. SEO este o unealtă de marketing, iar pentru a se face SEO, trebuie mai întâi să se facă o analiză a site-ului web, adică un audit.

Hai să vedem fiecare segment de audit pe care-l primești în produsul finit!

01
Audit tehnic
Prima regulă (nescrisă) în audit este analiza tehnică. Dacă un site nu funcționează din punct de vedere tehnic, e bai. Mare bai!
Vezi mai mult
02
Audit on-page
Orice pagină a site-ului web trebuie să fie optimizată din punct de vedere SEO, iar această optimizare are de-a face cu textul și imaginile.
Vezi mai mult
03
Audit off-page
Domnul Google ține cont foarte mult de cum este văzut site-ul tău de către alte site-uri. Backlinkurile nu trebuie neglijate!
Vezi mai mult
Audit tehnic - Audit SEO

Auditul tehnic este primul tip de audit de care mă apuc. De ce? Pentru că răspunde cu „Da!” la întrebarea „E viu?”. 

Dacă site-ul este online (adică viu), atunci pot să-mi fac treaba liniștit. Ce face doctorul fără pacient sau mecanicul fără mașină? Își caută de lucru…

Ei bine, dacă site-ul tău sau al afacerii tale este viu (online), atunci îl pot analiza, iar raportul final va cuprinde puncte esențiale ca să-ți faci o idee despre starea sa de sănătate.

Când vine ambulanța la persoana în cauză, ce face prima dată asistentul? Încearcă să stabilizeze pacientul. Ei bine, așa procedez și eu în cazul auditului tehnic.

Fiecare site web are niște puncte vitale care trebuie să fie în parametri optimi.

Apropo, ai antivirus instalat pe telefon sau pe desktop (PC, laptop)? Un antivirus recunoaște foarte rapid dacă un site este securizat sau nu.

Un lucru pe care-l poți verifica și tu este dacă site-ul are protocolul „https” la început. Dacă are „http”, atunci e bai. Dacă are „https”, atunci înseamnă că are instalat un certificat SSL (Secure Socket Layer).

Cine îți găzduiește site-ul web? Deseori, când achiziționezi domeniul (numele site-ului cu extensia .ro), primești gratuit un certificat SSL. Bineînțeles, depinde foarte mult și de cei la care îți găzduiești site-ul.

Îți las aici 5 firme bune la care să-ți găzduiești site-ul web (în ordinea crescătoare a numelor, nu a celor mai bune):

Clienților mei le recomand găzduirea la una dintre aceste firme, dar ofer și posibilitatea să găzduiesc site-urile la mine, pe serverele plătite de mine.

Cât de rapid se încarcă site-ul tău de business? Prefer serverele LiteSpeed în detrimentul serverelor Apache, datorită vitezei bune pe care o oferă.

Viteza de încărcare a site-ului web este un factor destul de relevant când vine vorba de SEO.

Ai un sitemap sau o hartă a site-ului? Pentru a verifica acest lucru, scrie numele site-ului tău, urmat de simbolul / și textul „sitemap.xml”. Dacă îți dă eroarea 404, nu e bine. În schimb, dacă te duce pe o pagină unde vezi linkurile site-ului, atunci este bine.

Ca să vezi adresa exactă a sitemap-ului, intră te rog în fișierul robots.txt. Ce este acest fișier? Este gardianul site-ului tău. Dacă intri pe consultant.horjarobert.ro/robots.txt, ai să vezi cât de bine este optimizat fișierul respectiv (poate prea optimizat). 

Practic (și teoretic), am blocat o grămadă de „roboți informatici” ca să nu-mi inspecteze site-ul aiurea. Nu vreau ca asistenții AI să-mi cotrobăie pe site și să-mi fure datele. Înțeleg că odată ce pun ceva în mediul online, totul devine public (și salvat în „memoria internetului”), dar ce ține de mine pe partea de securitate, fac să fie bine.

Ai un magazin online? Care este structura URL-ului? Structura URL-ului, indiferent că este site de prezentare sau magazin online, este un alt factor relevant pentru SEO.

Vrei să afli ce este un URL? Îți recomand să lecturezi articolul „Ce este un URL?”.

URL-ul principal al site-ului tău este acea adresă completă care include și numele domeniului. De exemplu, URL-ul principal al acestui site este https://consultant.horjarobert.ro/.

Un alt aspect foarte important este indexarea în Google. Ai indexat site-ul în Google prin platforma Google Search Console? S-ar putea ca unele pagini web să se indexeze singure (automat), dar de cele mai multe ori este nevoie să le indexezi manual prin Google Search Console.

Fii pe pace! Mă ocup personal să-ți indexez toate paginile site-ului!

Odată ce paginile sunt indexate, devin automat vizibile pe Google. Vizibilitatea se observă atunci când se caută după cuvintele cheie de pe pagina respectivă.

Să-ți mai scriu și un mic secret? Hai să-l scriu… Dacă vrei să ai o pagină bine indexată în Google pe anumite cuvinte cheie, pune acele cuvinte în titlu și subtitluri. Așa începe orice poveste de dragoste, pardon, de optimizare SEO.

Audit on-page - Audit SEO

După orice tip de audit sunt necesare acțiuni imediate, dar după un audit on-page (de conținut) e musai să acționezi cât ai clipi!

Auditul de on-page se referă îndeosebi la conținut, adică la text și la imagini.

Textul fiecărei pagini web trebuie să fie optimizat din punct de vedere SEO. Ce înseamnă asta? Pe scurt, trebuie să ai pagina împărțită pe subtitluri, iar numărul cuvintelor să fie generos. Cât de generos? Aici se împarte lumea în două…

Nu există un număr exact de cuvinte cheie pentru a intra în topul căutărilor pe Google. Întotdeauna trebuie să faci experimente pe propriul site.

De exemplu, pentru expresia „servicii seo oraș” (poți înlocui cuvântul „oraș” cu top 20 orașe din România), am scris pagini cu peste 2.000 de cuvinte. Care a fost rezultatul? Majoritatea paginilor ocupă un loc pe prima pagină din Google.

Sunt cazuri în care am scris peste 7.000 de cuvinte, cum ar fi pagina „Marketing Digital”. Din nefericire, pagina nu a prins un loc nici măcar în top 10 pagini din Google. De obicei, pe o pagină sunt 10 locuri (linkuri sau poziții). De ce n-am prins niciun loc? Cel mai probabil pentru că expresia „marketing digital” este foarte populară la nivel global, nu doar pentru publicul din România, iar site-ul meu nu are momentan o autoritate mai bună decât cele afișate.

Ce trebuie să fac pentru a depăși „eșecul” cu pagina de peste 7.000 de cuvinte cheie? Am trei variante:

  1. Lucrez intens la partea de SEO off-page (#backlinkuri).
  2. Aștept în tăcere… E o șansă ca„inspectorii informatici” de la Google să se autosesizeze și să „spună” că pagina mea este destul de stufoasă, fapt pentru care vor decide să o propulseze puțin câte puțin. Așa s-a întâmplat cu pagina „Servicii SEO București”. Paginile web optimizate local pentru București au nevoie de timp pentru a prinde o poziție bună.
  3. Adaug conținut nou după o anumită perioadă și trimit pagina la reindexare. Așa am procedat cu pagina „Servicii SEO”, iar la momentul actual, am un loc pe pagina a 3-a. E bine? Și da, și nu. Da, pentru că este o pagină de tip ciorchin, adică o pagină unde am linkuri către serviciile locale (pe orașe), iar datorită acestui fapt, crește autoritatea tuturor paginilor. Nu, pentru că e foarte puțin probabil ca persoana care caută „servicii seo” să dea click pe un site aflat pe pagina a 3-a. În general, lumea dă click pe paginile aflate în top 10, adică pe prima pagină din Google.

Hai să-ți mai dau un exemplu tip „eșec”. Pagina „Rezultate SEO” are 22.603 cuvinte. Uite aici dovada:

Rezultate SEO - Audit SEO

Pe ce loc crezi că este la căutarea „rezultate seo”? Este doar pe pagina a 2-a, deci pe un loc de la 11 la 20. Trist? Mă gândeam că prind locul 1 fără nicio problemă, la fel cum am locul 1 la căutarea „primul loc pe Google” (deși uneori fluctuează, dar se ține bine și nu iese din prima pagină). De ce? Am supraoptimizat pagina? Nu e vorba de supraoptimizare, ci de backlink și autoritate.

Optimizarea on-page, atât la nivel de conținut (generos), cât și la nivel de imagini (îți spun mai multe despre optimizarea imaginilor când iei legătura cu mine), nu este suficientă.

Cum stai cu răbdarea? SEO este un proces care se face pe termen mediu și lung.

Înainte să trec la următorul capitol, îți mai scriu ceva foarte important: paginile web sunt ca monedele sau ca obiectele vechi. Cu cât trece timpul, cu atât devin mai valoroase. Evident, trebuie să fie îngrijite, să arate bine și să ofere informații de calitate vizitatorilor.

Și încă ceva: este foarte bine să ai cât mai multe pagini web, inclusiv articole de blog, pentru că ele sunt de obicei folosite pe post de consum, exact cum ai mânca o felie de pizza. Lucrul cel mai important nu este să-i dai vizitatorului o felie de pizza și să-i spui „La revedere!”, ci să-l faci să revină încă o dată pentru a mânca o pizza gustoasă și delicioasă.

Site-ul tău trebuie să fidelizeze vizitatorii atât prin serviciile sau produsele pe care le oferi, cât și prin calitatea conținutului prezentat (aici mă refer în mod special la articolele de blog).

Dacă n-ai răbdare cu SEO, spune-mi mie și te ajut cu plăcere. Poate zici că mai bine investești în Google Ads. Este bine, nu „mai” bine. Mai bine este doar dacă te folosești de ambele în felul următor:

  • SEO: strategie pe termen mediu și lung
  • Google Ads: strategie pe termen scurt și mediu

Îți recomand ambele strategii, iar dacă vrei să alegi doar una, spune-mi și te ajut să iei cea mai bună decizie.

Audit off-page - Audit SEO

Dacă auditul tehnic ține de sănătatea site-ului, iar auditul on-page de cerințele domnului Google (și a potențialului vizitator), să știi că la auditul off-page se are în vedere partea exterioară și se raportează la cum este privit site-ul tău de către ceilalți.

Partea de off-page ține foarte mult de scorul final pe care site-ul tău îl primește de la domnul Google.

Punctele importante în cadrul analizei off-page țin de puterea backlinkurilor, strategia cuvintelor cheie, SEO local, autoritatea domeniului (care este dată și de puterea backlinkurilor) și de vizibilitatea pe Social Media.

Legat de Social Media, ai pe cineva care să se ocupe de conturile tale de Social Media? SEO se integrează foarte bine cu platformele de Social Media, mai ales dacă numele conturilor sau paginilor includ cuvintele cheie specifice produselor sau serviciilor tale.

Îmi place să am o abordare holistică a lucrurilor, adică să „atac” un subiect din toate unghiurile pentru a câștiga cât mai multe puncte. 

Îți plac cireșele? Dacă mergi cu mâinile goale, cât de multe cireșe vei culege? Dar dacă mergi cu o plasă sau cu o găleată sau cu mai multe plase și găleți, plus un sistem prin care să culegi cireșele care cad pe jos? 

Nu-i așa că dacă mergi pregătit, câștigi mai mult? Așa este și în SEO, și în marketing, și în orice alt domeniu.

Prima pregătire pe care trebuie să o ai când vine vorba de SEO off-page (adică SEO în afara paginii sau a site-ului), are legătură cu backlinkurile.

Ce este un backlink? Este pur și simplu o trimitere către site-ul tău de pe un alt site. De exemplu, unul dintre site-urile mele pentru backlinkuri este lightnews.ro. Când scriu un articol publicitar și pun un link către site-ul consultant.horjarobert.ro, se consideră că am creat un backlink de calitate.

Ideea de backlink se bazează pe recunoaștere și autoritate. În ce sens? În sensul că dacă un site face trimitere la un alt site, se consideră automat că îl apreciază, exact pe considerentul după care se scrie bibliografia unei cărți (nu pui acolo orice, ci doar acele cărți din care ai citat sau te-ai documentat pentru cizelarea unor idei).

Vei avea nevoie de multe backlinkuri pentru a dobândi o autoritate în fața motoarelor de căutare, mai ales dacă ai un site nou (de maxim 1 an vechime). Cu cât sunt mai multe site-uri care fac trimitere la site-ul tău, cu atât mai mult îi va crește autoritatea.

Poți liniștit să te gândești că această autoritate are de-a face cu popularitatea. Google și alte motoare de căutare se uită la modul în care este privit site-ul tău pe alte site-uri, adică dacă este popular sau nu. Oare contează acest lucru? Absolut! Poziția în topul afișărilor este influențată și de calitatea backlinkurilor, nu doar de partea tehnică a site-ului, respectiv de optimizarea SEO on-page.

Referitor la calitatea backlinkurilor, trebuie să știi că este important și ce site face trimitere către site-ul tău. Raportat la cifre, dacă un site de nota 2 face trimitere la site-ul afacerii tale, nu primești atât de multă autoritate precum ai primi de la un site de nota 8. Notele respective se referă la autoritatea SEO.

Bineînțeles, este foarte încurajator că ai primit un backlink chiar și de la un site de nota 2, dar nu este suficient. 

Unii „SEOmani” se ocupă doar de SEO off-page pentru că au în administrare o grămadă de site-uri de știri și vând linkuri pe site-urile respective. E bine sau nu e bine? Și da, și nu. SEO nu înseamnă doar backlinkuri, dar fără backlinkuri nu poți să ai o autoritate demnă de luat în calcul.

Sunt unele site-uri vai de ele la capitolul tehnic, UI/UX și de conținut (on-page), dar au backlinkuri pe site-uri foarte populare la nivel național (site-uri de știri, cancan, sport etc.). Spre surprinderea celor care așteptau „marea cu sarea”, rezultatele nu sunt pe măsură. Degeaba vrei să alergi mult și repede dacă un picior este bine antrenat, iar celălalt șchioapătă.

Prefer să te ajut la modul general, iar prima dată să-i ofer site-ului tău de business o stabilitate la nivel tehnic, apoi să creez conținut bogat în text, cu imagini bine optimizate din punct de vedere SEO, iar mai apoi să trec la partea de backlinkuri. 

Prima dată aranjezi restaurantul, pregătești curtea exterioară (neapărat și parcările), te pui la punct cu meniul, iar după aceea deschizi și inviți lumea să se relaxeze și să se delecteze cu preparatele tale, corect? Așa se face și în SEO.

Prețurile pentru auditul SEO diferă în funcție de tipul de site. Ce tip de site ai pentru afacerea ta?

Prețuri audit SEO:

  • Preț audit SEO site de prezentare: 699 RON
  • Preț audit SEO magazin online: 1099 RON
  • Preț audit SEO platformă web: 1499 RON
  • Preț audit SEO blog: 499 RON
  • Preț audit SEO landing page (pagină de vânzări): 299 RON

Doar după ce efectuez auditul SEO trec la partea de optimizare SEO.

Dacă vrei numai o strategie SEO, atunci prețurile sunt următoarele în funcție de numărul de luni:

  • Strategie SEO 3 luni: 899 RON
  • Strategie SEO 6 luni: 1599 RON
  • Strategie SEO 9 luni: 2099 RON
  • Strategie SEO 12 luni: 2499 RON

Când vine vorba de optimizarea SEO, aceasta se ramifică în 2 părți: optimizare SEO de la A la Z (în urma auditului SEO) și optimizare SEO tip abonament în care se lucrează pentru indexarea anumitor pagini în funcție de cuvintele cheie alese.

Prețuri optimizare SEO de la A la Z (#SiteWeb):

  • 2-6 pagini: 899 RON
  • 7-14 pagini: 1299 RON
  • 15-19 pagini: 1999 RON
  • 20+ pagini: preț personalizat

Prețuri optimizare SEO de la A la Z (#MagazinOnline):

  • 2-3 produse: 599 RON
  • 4-8 produse: 899 RON
  • 9-12 produse: 1099 RON
  • 13-19 produse: 1559 RON
  • 20+ produse: preț personalizat

Abonament SEO Boost (site web de prezentare sau magazin online):

  • SEO Boost 3 luni: 3600 RON (1200 RON/lună)
  • SEO Boost 6 luni: 6000 RON (1000 RON/lună)
  • SEO Boost 9 luni: 8100 RON (900 RON/lună)
  • SEO Boost 12 luni: 9600 RON (800 RON/lună)

Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!

De cât timp ai site-ul web? Spune-mi doar numele site-ului și îți spun de cât timp ai domeniul.

Un site de prezentare este soluția cea mai uzuală pentru a porni construirea unui brand în mediul online.

Poate zici că ți-e mai la-ndemână un cont de Facebook, Instagram sau TikTok și te cred, dar un cont pe o platformă de Social Media nu îți aparține nici măcar în proporție de 50%, chiar dacă e creat de tine și te caută lumea mai ceva ca pe o comoară.

Site-ul este considerat un bun personal, mai ales că domeniul este achiziționat fie pe numele tău, fie pe firmă (la fel și găzduirea).

La achiziționarea unui domeniu (nume de site) cu extensia .ro (de la România), trebuie să-ți dai CNP-ul, în caz că nu-l iei pe firmă. De ce să dai CNP-ul? Așa este legislația din România. În felul acesta, ești responsabil în mod direct de informațiile prezentate pe internet.

Fii pe pace! Nu trebuie să te sperie gândul acesta, ci doar să te responsabilizeze!

Dacă site-ul tău de prezentare arată bine, funcționează bine și mai este și bine văzut de către motoarele de căutare, te felicit! Dacă nu, atunci putem să începem o colaborare pentru soluționarea problemelor.

Preț audit SEO site de prezentare: 699 RON

Un magazin online trebuie neapărat să fie pus la punct la capitolul SEO! De ce? Pentru că e musai ca produsele respective să apară în poziții cât mai bune pe Google!

Pe lângă optimizarea textului la fiecare pagină de produs, categorie și subcategorie, este imperios necesar ca toate imaginile să fie 100% optimizate SEO!

La o simplă căutare pe Google, observi că există câteva secțiuni imediat sub bara unde introduci textul? În limba română, la căutarea unui produs, secțiunile sunt în felul următor: Toate, Produse, Site-uri cu produse, Imagini, Videoclipuri, Videoclipuri scurte, Știri, Mai multe▾

Pentru alte tipuri de căutări, se schimbă puțin secțiunile, dar la toate găsește secțiunea „Imagini”. Unele persoane caută produsele direct după imagini. E clar că o imagine are rolul de a vinde, nu? Ce-ar fi ca produsele tale să apară la secțiunea „Imagine” în prima pagină din Google?

Primul lucru la care mă uit când cineva îmi spune de un site tip magazin online este să văd dacă imaginile sunt optimizate. Dacă observ că imaginile au denumirea „WhatsAp Image 2025-06-11 at 16.39.39.jpeg”, atunci știu că imaginile trebuie neapărat optimizate SEO. În acest caz, neapărat înseamnă urgent…

Mai multe detalii despre optimizarea imaginilor, dar și despre optimizarea completă a magazinului online îți voi arăta la momentul colaborării. Să ne-auzim cu bine!

Preț audit SEO pentru magazine online: 1099 RON

Platformele web sunt de obicei foarte pretențioase atât la partea de dezvoltare (îndeosebi la arhitectură), cât și la partea de întreținere.

Dacă te-apuci să dezvolți o platformă web (fie că ești omul cu ideea, fie că ești omul care programează), te sfătuiesc și chiar te rog să-ți pui la punct o documentație solidă înainte de a începe. De ce? Pentru că vor apărea tot felul de probleme și idei pe parcurs, iar dacă n-ai ceva „bătut în cuie”, o lălăi de numa-numa.

Auditul SEO pentru o platformă web poate să scoată în evidență minusuri sau plusuri suficiente. Îți spun (scriu) din start că dacă arhitectura platformei nu e sănătoasă, va fi foarte complicat de optimizat SEO.

Ai o idee de platformă web? Dacă ai una și cauți pe cineva pentru partea de dezvoltare, spune-mi și încerc să te ajut. Mulțumesc!

Preț audit SEO pentru platforme web: 1499 RON

Deții un blog personal și îți place să scrii des articole de blog? Așa am început și eu în mediul online. La momentul actual dețin 3 bloguri: 1 personal, 1 cu tutoriale, 1 de știri (adiacent pe partea de business), plus acest site de business la care am atașat partea de blog.

Mulți bloggeri uită, evită sau nu știu să optimizeze articolele din punct de vedere SEO. Poate și tu zici că nu te interesează partea de SEO și că scrii doar de plăcere, dar n-ai vrea cumva ca lumea să îți descopere blogul pe Google?

Dacă blogul nu este optimizat SEO, atunci nu are vizibilitate pe Google, respectiv alte motoare de căutare, iar tu rămâi cu vizitatorii consacrați, cu cei care te cunosc și sunt curioși de ceea ce faci și scrii, fără a ajunge la alte persoane.

E drept că nici eu n-am început să scriu pentru alții, ci am pornit cu ideea că scrisul mă ajută să-mi pun ordine în gânduri, plus că îmi pot cizela ideile mai ușor în acest proces.

Când am auzit de SEO, că prin SEO pot să-mi clasez articolele în poziții bune din Google și să atrag trafic pe site, atunci n-am stat pe gânduri și m-am pus pe treabă. 

S-ar putea ca unele articole să le rescrii pentru a fi indexate bine în Google sau s-ar putea să ai nevoie doar de câteva sfaturi despre cum se scrie un articol din punct de vedere SEO. Ce zici?

Care este blogul tău? Dacă ai un blog pe site-ul de business, atunci auditul se încadrează la site-ul web de prezentare.

Preț audit SEO pentru blog: 499 RON

Un landing page sau o pagină de vânzări este pur și simplu (sau nu chiar atât de „simplu”) o pagină web care are rolul de a converti. Ce să convertească? Un vizitator în potențial client, iar mai apoi în client.

E limpede că din moment ce omul intră pe site-ul tău cu produse sau servicii este deja interesat, deci putem să-l numim potențial client. Ce trebuie făcut ulterior? Să fie convertit în client și în final într-un client fidel. Cum se poate realiza acest lucru? Pornind de la informațiile prezentate pe pagina de vânzări.

Dacă un regizor sau un DOP are la dispoziție aproximativ 2 ore pentru a-i „plimba” pe cei care vizionează filmul în toate stările posibile și imposibile (uneori reușește, alteori nu), captarea atenției pe o pagină de vânzări nu durează mult.

Avantajul paginii de vânzări (sau a landing page-ului) este acela că odată ce potențialul client se hotărăște să cumpere de la tine, o va face, iar dacă este mulțumit de ceea ce i-ai oferit, te va recomanda și la alții.

Partea mai puțin plăcută la un film este aceea că dacă nu-ți place sau te-a făcut să nu te simți bine, nu-l vei recomanda nimănui.

Recomandările de la om la om reprezintă cea mai bună publicitate!

Cum arată pagina ta de vânzări? Ai mai multe astfel de pagini web pe care te bazezi să vinzi?

Preț audit SEO pentru landing page (pagină de vânzări): 299 RON

Optimizarea SEO vine în urma auditului SEO.

Care sunt cuvintele cheie sau expresiile pentru care dorești ca site-ul afacerii tale să fie în topul afișărilor pe Google?

În cadrul optimizării SEO, mă voi ocupa amănunțit de fiecare pagină a site-ului web. Ce înseamnă acest lucru? Îndeosebi, optimizarea textelor și a imaginilor din punct de vedere SEO.

Pot să-ți ofer o strategie de SEO pe un anumit număr de luni (minim 3, maxim 12) dacă vrei să implementezi personal partea de SEO.

De asemenea, am două tipuri de optimizări SEO: una de la A la Z (fără să adaug nicio pagină nouă) și una de tip abonament (în care adaug pagini noi, plus articole de blog).

Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine la numărul de telefon 075 041 7794.

Sunt consultant IT & Marketing la bază, astfel că te pot ajuta atât pe partea de IT cu site-ul web (creare, optimizare, mentenanță), cât și cu o aplicație de mobil (#Android), dar și cu partea de marketing general, cum ar fi Social Media Manager (pentru platforme precum Facebook, Instagram, TikTok) sau doar crearea de conținut digital.

Ai nevoie de serviciile mele? Contactează-mă!

Oricând ai nevoie de ajutorul meu fie cu privire la un audit SEO, fie pentru un audit complet sau pentru alte servicii ce țin de digitalizarea afacerii tale, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul 075 041 7794. Mulțumesc!

Notă: Imagini generate cu Midjourney (AI)

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
Consultant IT & Marketing
WhatsApp 075 041 7794