„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
Cum să ai un website sănătos?

Ai un site web sănătos? Oare știi cumva dacă e sănătos sau nu? În primul și-n primul rând, sănătatea site-ului web ține de SEO. Ce face SEO pentru ca site-ul să fie sănătos? Hai să-ți zic…

Dacă ai un site sănătos, atunci cu siguranță nu ai nevoie de ajutor, ci doar trebuie să continui ceea ce faci acum. Orice lucru bun și frumos trebuie întreținut, corect?

Cum știi dacă site-ul web al afacerii tale este sănătos sau nu? Când ai un număr drăguț de vizitatori și când acesta este afișat în topul căutărilor pe Google (sau pe alte motoare de căutare) pentru cuvintele cheie specifice afacerii tale.

Ce face SEO pentru ca site-ul să fie sănătos? Îl vindecă și îți aduce beneficii precum creșterea numărului de vizitatori, acumularea de „leaduri” (sau potențiali clienți) și nu în ultimul rând creșterea vânzărilor (și a clienților).

Cum să ai un website sănătos? Îți scriu câteva pretenții… Te pot ajuta să le îndeplinești pe toate!


Pretențiile domnului Google

Pretențiile domnului Google

Nu-i așa că e ceva normal să îndeplinești anumite criterii (sau pretenții) pentru a obține ceva pe considerentul „win-win”?

Oare ce câștigă domnul Google de vrea să colaboreze cu tine? Chiar vrea să colaboreze domnul Google cu tine?

Pe ce platformă se fac cele mai multe căutări când vine vorba de internet (sau mediul online)? Pe Google, adică pe un motor de căutare.

Domnul Google știe că motorul de căutare este cea mai bună unealtă pentru căutări diverse, astfel că te ajută sau îți oferă posibilitatea să ai vizibilitate pe platforma dumnealui (Google) dacă îi îndeplinești pretențiile.

Care sunt pretențiile? În primul rând, domnul Google vrea ca site-ul tău să aibă conținut de calitate. Ce înseamnă asta? Să nu fentezi! Adică să nu scrii în titlu că vinzi avioane, iar în interiorul articolului să oferi detalii despre cum știi să pescuiești… „Clickbaitul” este o minciună!

În al doilea rând, domnul Google vrea ca site-ul tău să aibă un conținut relevant și captivant pentru a-l ține pe vizitator cât mai mult pe pagina respectivă (sau pe site). Dacă un vizitator iese în primele 3 secunde de pe pagină (sau de pe site), atunci înseamnă că nu i-ai oferit conținut de calitate.

Ce înseamnă „conținut de calitate”? Text. O să scriu mai multe când ajung la capitolul „Pretențiile SEO”.

În al treilea rând, domnul Google dorește ca paginile site-ului tău să fie indexate. Ai nevoie de ajutor? Spune cu voce tare! Domnul Google nu știe ce gândești, dar dacă-i spui, te poate ajuta.

Dacă paginile site-ului tău nu sunt indexate în Google, acestea nu pot fi afișate și ulterior găsite în căutări. De exemplu, dacă ai un site web pentru o pensiune și tocmai ce ai un serviciu nou pe listă, cum ar fi „datul pe tiroliană”, atunci pagina cu acest nou tip de serviciu trebuie să fie bine optimizată din punct de vedere SEO și apoi indexată.

Ar fi aiurea ca pensiunea ta să fie singura din localitate care oferă „datul pe tiroliană” și să nu știe lumea că se poate distra în acest sens. Site-ul web trebuie să fie o unealtă de marketing, nu un breloc. Îți recomand să citești articolul „Site-ul web nu este un breloc!”.

Hai să trecem la următoarele pretenții… Fii pe pace! Pretențiile astea se pot îndeplini și rezolva. Te ajut eu!


Pretențiile vizitatorului

Pretențiile vizitatorului

Ce pretenții are un vizitator? Are voie să aibă pretenții? Păi e normal să fie pretențios și atent cu timpul lui, corect? Treaba ta, ca antreprenor, este să faci un bine. Binele poate fi făcut cu ajutorul site-ului web.

Vizitatorul site-ului tău are pretenția să găsească informații utile. Dacă am scris anterior că trebuie să eviți „clickbaitul” („inspectorii informatici” trimiși de domnul Google știu imediat dacă abordezi subiectul din titlu sau nu), acum scriu că trebuie să oferi informații relevante.

Domnul Google nu poate judeca ceea ce scrii și nu știe dacă informația prezentată este de folos sau nu (cel puțin nu poate garanta), dar un om știe. Vizitatorul site-ului tău sau paginii respective știe imediat dacă ceea ce a citit sau a văzut îl ajută sau nu.

Ce se întâmplă dacă nu îi sunt satisfăcute pretențiile vizitatorului? Pleacă pe alt site…

Nu sunt de-acord cu proverbul „Clientul nostru, stăpânul nostru”, dar sunt de-acord că odată ce vrei să fii de folos altora și oferi servicii sau produse de calitate, atunci te poți zbate să îndeplinești cerințele potențialului client.

În domeniul marketingului se folosește foarte mult cuvântul „lead”. Eu folosesc cuvintele „potențial client”. Un potențial client se poate transforma foarte ușor în client, mai ales dacă acesta îți vizitează site-ul.

Dacă o luăm un pic la pas și intrăm în profunzimea domeniului de marketing, ai să observi că omul care intră la tine pe site după ce face o căutare pe Google, poate deveni mai rapid clientul tău decât omul care îți vede serviciul sau produsul pe o platformă de Social Media.

E-adevărat că impactul contează, dar pe Social Media ești „bombardat” cu tot felul de postări care se schimbă la secundă. În schimb, pe un site web găsești tot ceea ce te interesează cu privire la un subiect anume.

Personal, îmi promovez afacerea și pe platformele de Social Media, și cu ajutorul site-urilor web (pe Google). Încerc să nu investesc totul într-o singură direcție, ci totdeauna să am ceva de rezervă.

Probabil și tu vei face astfel pe viitor dacă nu o faci deja.

De ce să nu investești tot într-o singură platformă pentru marketing? Cred că știi ce s-a întâmplat cu Facebook, Instagram și Threads în data de 5 martie (2024). Toate 3 au luat „somn”. Îți recomand să citești articolul „De ce a căzut ‘Triunghiul Bermudelor’ din era digitală?”.

Când nu mai ai acces la rețelele de socializare, atunci axează-te pe site-ul web. Cum se promovează un site web? Cu ajutorul serviciilor SEO.


Pretențiile SEO

Pretențiile SEO

SEO este unealta de legătură între domnul Google și vizitator. Cum? Păi optimizarea unui site web din punct de vedere SEO este făcută în primul rând pentru ca site-ul tău să fie afișat în topul căutărilor.

Din moment ce site-ul este optimizat pe cuvintele cheie specifice afacerii tale, domnul Google începe să „îndrăgească” site-ul tău și să-l propulseze în top.

Vizitatorul, înainte să intre la tine pe site, are de ales între alte site-uri. De ce ar da click pe site-ul tău? Păi un motiv ar fi titlul și locul în clasamentul afișărilor. Totul ține de decizia potențialului vizitator.

Cum poți avea un site web sănătos care să fie plăcut din punct de vedere SEO? Înainte de a da o rețetă, medicul face o consultație, nu-i așa?

Ei bine, tot așa, înainte să se optimizeze site-ul web, trebuie mai întâi să se facă un audit SEO. Îți recomand să citești informațiile de pe pagina „Audit SEO”.

După ce se face auditul SEO, se trece la optimizarea propriu-zisă.

Care este factorul de bază în SEO? Textul. Mai exact? Conținutul de pe paginile sau de pe articolele de blog.

Cum arată un om sănătos? Activ, plin de viață. Tot așa trebuie să arate și site-ul web al afacerii tale. Cum se poate acest lucru? Fie că ai un site de prezentare, fie că ai un magazin online, trebuie neapărat sau ai un blog.

La ce ajută blogul? La activitate pe site!

Fiecare articol de blog reprezintă o pagină web. Pagina web are un URL. URL-ul este trecut în sitemapul site-ului web, iar „ofițerii informatici” (sau „inspectorii informatici”) ai domnului Google vor observa că site-ul tău are activitate, că este în formă și că „muncește”, astfel că îi va acorda prioritate când vine vorba de poziția afișărilor în căutări.

Prefer să mă rezum aici și să nu mai intru în detalii. Îți recomand să dai o „geană” pe articolul „Articolele de blog: mană cerească pentru site-ul web!”.

Personal, la ora actuală, dețin 4 site-uri de tip blog. De ce? Pentru că îmi place să scriu și pentru că face parte din activitatea mea profesională.

Oare tu ce pretenții ai?


Pretențiile tale

Pretențiile tale

Ce pretenții ai în calitate de antreprenor? Vrei ca site-ul tău să fie sănătos pentru a-ți aduce cât mai mult profit, corect?

Dacă gândești astfel, este foarte bine. Sunt de-acord că site-ul web trebuie să fie o unealtă de bază când vine vorba de prezența în online pentru a-ți crește profitul.

De ce își deschide antreprenorul o afacere? De plictiseală? Nicidecum! Antreprenorul vrea să facă profit și sunt total de-acord cu un astfel de antreprenor.

Antreprenorul este un om care se descurcă, un om care caută (și găsește) soluții, un om care este deschis la nou și la inovație, un om de la care ai foarte multe de învățat. Bineînțeles, nu e ușor să fii antreprenor, dar nici imposibil.

Dacă ai un site web sănătos și dacă investești în menținerea sănătății lui (prevenția e cel mai bun medicament…), atunci nu pot să zic decât „Respect!”.


Vrei un site web sănătos?

Dacă vrei ca site-ul tău să fie sănătos, atunci te pot ajuta cu îndeplinirea pretențiilor enunțate!

Pentru mai multe detalii, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 779 701.

În caz că ai nevoie și de alte servicii pentru digitalizarea afacerii tale, te invit pe pagina „Servicii”. Alege cu ce anume vrei să ajut!

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile