fbpx

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (Horja Robert Emanuel)

Îmi place să creez, să am idei, să inventez, dar cel mai mult îmi place să mă joc cu ceea ce creez și să pun punctul pe „i” prin idee, invenție și inovație. Aici cred că se găsește succesul binecuvântării mele profesionale și personale.

Blog

Contact

SEO
100 de articole de blog

Salutare! Ai nevoie de cineva care să se ocupe de blogul site-ului tău de business? Te pot ajuta! În aproximativ 3 ani de zile am publicat 1.196 de articole de blog doar pe site-urile proprii.

E mult? E puțin? Cert e că am ajuns, oarecum, să fac din asta mai mult decât un hobby.

Scrierea de articole de blog face parte din serviciile pe care le ofer clienților mei.

Cât te costă un articol de blog dacă alegi să colaborezi cu mine?

Prețul unui articol de blog, în funcție de numărul de cuvinte, este următorul:

  • 59 RON: 500 – 600 cuvinte
  • 79 RON: 700 – 800 cuvinte
  • 99 RON: 900 – 1000 cuvinte
  • 139 RON: 1.500+ cuvinte
  • 179 RON: 2.000+ cuvinte

Contează numărul de cuvinte? Depinde… Dacă vrei să fii sigur că articolul respectiv va fi bine indexat în Google, atunci merită să investești într-un articol mare.

Îți recomand articole lungi (de peste 1.000 de cuvinte), în mod special dacă există concurență pe expresia respectivă pentru care vrei să ai site-ul afișat în top pe Google.

Dacă nu există concurență pe expresia pentru care vrei ca site-ul să fie pe prima pagină în Google, atunci un articol de 500 – 600 cuvinte poate fi suficient. Important este ca întregul site să fie optimizat 100% din punct de vedere SEO.

În cadrul pachetelor de SEO (vezi pagina „Pachete servicii SEO”) primești și acest beneficiu al articolelor de blog. De altfel, în mare parte, SEO se bazează pe text (text optimizat), nu doar pe linkuri (și backlinkuri).

Îți prezint un pic cum stă situația acestui blog de business, ce am învățat după 100 de articole de business (chiar dacă am scris peste 1.000 de articole, cumulat, pe alte site-uri) și care sunt categoriile blogului.

Pot să scriu încă de pe-acum că scopul principal al acestui site, respectiv al acestui blog de business, este acela de a avea o vizibilitate cât mai mare.

Principalul motor de promovare al acestui site este blogul. Articolele de blog sunt mană cerească pentru orice site!

Precizare: nu orice articole, ci acele articole optimizate din punct de vedere SEO.

Apropo, știi cumva ce este SEO? Hai să scriu mai întâi cuprinsul subiectelor pe care le abordez, iar apoi răspund la întrebarea „Ce este SEO?”.

Acest articol nu va fi unul obișnuit, ci va fi unul destul (sau suficient?!) de lung, în care prezint cât mai multe idei și detalii cu privire la SEO, marketing și business. Spor la citit!


Cuprins


Ce este SEO?

Dacă ai un site web, cu siguranță ai dorit (sau dorești) ca acesta să fie cât mai vizibil pe motoarele de căutare.

Apropo, știi cumva ce este un motor de căutare? Este pur și simplu o platformă pe care faci orice căutare dorești, astfel încât să primești rezultatele dorite.

De exemplu, dacă intri pe Google, care este un motor de căutare, și scrii „algoritmul rețelelor de social media”, primul rezultat afișat va fi site-ul meu (un articol de pe site-ul meu de business).

Algoritmul rețelelor de social media - 100 de articole de blog

Pe Google sau pe orice alt motor de căutare, cum ar fi Baidu, Bing, Qwant, Yahoo, Yandex etc., se fac tot felul de interogări (sau căutări).

Pentru ca site-ul tău să fie afișat, trebuie ca acesta să fie optimizat pe cuvintele sau expresiile respective.

Hai să-ți dau alt exemplu…

Dacă ai un magazin de piese auto și ești din Brașov, la căutarea „piese auto brașov” sau „magazin piese auto brașov”, site-ul tău ar trebui în mod normal să fie în prima pagină pe Google.

Bineînțeles, „în mod normal” fiind situația în care acesta este optimizat 100% din punct de vedere SEO atât local (pentru orașul Brașov), cât și pentru expresia „piese auto”.

Este foarte important să acorzi importanță maximă expresiilor pentru care dorești ca site-ul afacerii tale să fie indexat în Google sau în orice alt motor de căutare!

Conform celor de la Clicta Digital, estimativ, pe Google se fac 378 de milioane de căutări pe oră, 6.3 milioane pe minut și 105.000 pe secundă. Ce zici?

Afacerea ta trebuie să fie vizibilă pe Google! Ca acest lucru să se-ntâmple într-un mod organic, natural (fără reclame), ai nevoie de SEO.

SEO este unealta principală de marketing pentru promovarea site-ului web. Odată ce ajungi pe o poziție de top în clasamentul Google și faci mentenanță SEO la site, poziția respectivă o vei menține mult timp dacă nu apare un competitor care să te detroneze.

Personal, îmi optimizez toate site-urile în așa fel încât să am reclamă 24/7. Fie noapte, fie zi, am vizite pe site-urile mele datorită articolelor de blog optimizate SEO.

Cu cât un site este mai vizitat, cu atât mai mult crește șansa de a avea mai mulți clienți!

Care este rolul articolelor de blog în SEO?


Rolul articolelor de blog în SEO

Rolul articolelor de blog în SEO

Rolul articolelor de blog este acela de a veni în întâmpinarea potențialului client. De ce are nevoie clientul tău? De informații cu privire la serviciile sau produsele pe care le oferi. Atât? Nu.

Un potențial client are nevoie să te cunoască un pic înainte de a cumpăra de la tine.

Dacă la piață sau la magazin, omul cumpără de la tine în funcție de modul în care interacționează cu tine, în mediul online va cumpăra de la tine în funcție de modul în care interacționezi cu el sau te prezinți în fața lui prin intermediul site-ului.

Ai auzit expresia „O poză face cât o mie de cuvinte”? O folosești? Am demontat mitul ăsta în articolul „O poză face cât o mie de cuvinte”.

În SEO, dar și în fața unui om, textul contează mai mult decât o poză.

E-adevărat că o imagine poate fi indexată și poți face căutări pe Google la secțiunea „Imagini”, dar „inspectorii informatici” ai motoarelor de căutare afișează site-ul tău în funcție de text, inclusiv în funcție de textul imaginilor.

Apropo, știi să-ți optimizezi imaginile de pe site? Dacă nu, te ajut eu!

În SEO, trebuie să iei în considerare atât pretențiile motoarelor de căutare pentru a optimiza o pagină web la cerințele respective, cât și dorințele oamenilor care au nevoie fie de informații cu privire la serviciile sau produsele pe care le oferi, fie au nevoie să cunoască modul în care gândești.

Cum îți dai seama de modul în care gândește? Interacționând cu el, corect? Dar în mediul online, când vine vorba de un site web? Prin ceea ce scrie.

Site-ul web este cartea de vizită a afacerii tale!


Avantajul unui blog

Blogul îți oferă un avantaj extrem de important, mai ales în marketing, și anume acela de a fi vizibil.

Din moment ce ai un site web, atunci trebuie să fie cât mai vizibil, corect? De ce? Pentru ca lumea să dea năvală, să-l viziteze și să cumpere de la tine.

Poți să creezi diverse articole de blog, pe diferite teme, pentru a acoperi o gamă largă de domenii, nu neapărat specifice afacerii tale.

Evident, trebuie să oferi informații relevante cu privire la domeniul tău activitate, dar te poți îndrepta și spre alte zone generale.

De exemplu, dacă oferi servicii, poți să te folosești de un proverb. Lumea adoră proverbele. În felul acesta, cine caută proverbul respectiv, va avea posibilitatea să intre pe articolul tău dacă este bine optimizat.

Poate zici că oamenii care intră pe articolul respectiv nu sunt clienții tăi. Ei bine, în SEO contează prima dată vizibiltatea, nu vânzarea. De vânzare se ocupă site-ul tău sau omul de la vânzări.

Într-un articol poți aborda teme de interes național sau internațional. De exemplu, imediat după ce Argentina lui Lionel Messi a câștigat campionatul mondial, am făcut un articol despre perseverență.

M-am folosit de caracterul lui Messi pentru a îndemna lumea la perseverență, iar articolul a fost unul reușit.

Nu trebuie să fii agresiv când îți prezinți oferta! Oamenii sunt „bombardați” zilnic cu sute și mii de reclame. Dacă vrei succes în vânzări, fii original!

Și încă ceva: cu cât ai mai multe articole de blog care sunt afișate zilnic în topul căutărilor, cu atât mai mult va crește scorul SEO al site-ului tău.

Ai configurat site-ul în Google Search Console? Acolo găsești tot felul de informații care mai de care mai importante cu privire la comportamentul site-ului tău pe Google.

Este foarte important ca articolele de blog să fie optimizate din punct de vedere SEO și să fie afișate în prima pagină pe Google!


Articole din categoria ANDROID

Articole din categoria ANDROID

Ai nevoie de o aplicație de Android? Spune-mi și îți creez o aplicație personalizată pentru tine și pentru afacerea ta (WhatsApp: 075 041 7794)!

În această categorie voi aborda noutăți din „Universul Android”, dar nu voi face tutoriale.

Pentru tutoriale, îți recomand să vizitezi site-ul projava.ro. Momentan am acolo o serie de articole despre limbajul Java.

Dacă vrei să înveți să faci aplicații în Android, trebuie să știi neapărat Java.

Îți recomand să dai o „geană” pe articolul „Cele mai bune limbaje de programare”. Spor la citit și nu uita că te pot ajuta cu o aplicație de Android!


Articole din categoria CONSULTANT

Ai nevoie de un consultant? Te pot ajuta oricând pe următoarele domenii, în calitate de:

  • Consultant IT: partea de dezvoltare aplicații (site-uri web și aplicații de mobil) și partea de suport tehnic.
  • Consultant Marketing: partea de SEO (optimizare site web) și partea de Social Media (creare conținut digital, administrare conturi de socializare).

Cu ce vrei să te ajut? Dacă ai nevoie de un consultant la nivel de business, spune-mi, și încerc să văd dacă te pot ajuta.

La categoria CONSULTANT am scris câteva articole cu privire la rolul unui consultant, ce poate și ce trebuie să facă, dar și câteva articole tip publicitate pentru serviciile pe care le ofer.

Odată ce intri în mediul online și îți digitalizezi afacerea, vei avea musai nevoie de un consultant. Eu sunt mai mult decât un consultant, în sensul că pot să-ți și implementez soluțiile pe care ți le dau ca sfaturi.

Tu alegi, eu te-ajut!


Articole din categoria HRE

Articole din categoria HRE

De la ce vine HRE? HRE este acronimul de la Horja Robert Emanuel. Și mie îmi pare bine să te cunosc.

În această categorie abordez tot felul de subiecte ce țin de stilul de viață, de caracter, în mod special cu accent pe speranță (#motivațional).

Un antreprenor trebuie să fie disciplinat în toate aspectele vieții. De ce? Pentru că întreaga afacere este după chipul și asemănarea celui care o conduce.

Dacă ești dezorganizat, lucrezi cu minciuna și ești neserios, nu te aștepta ca businessul tău să meargă bine.

În schimb, dacă ești organizat, orientat spre performanță, îți place să spui adevărul franc (fără ocolișuri) și oferi clientului ceea ce i-ai spus, atunci dai dovadă de caracter.

Vrei să lucrezi cu oameni fără principii?

E-adevărat că există o atracție nebună după bani în zona asta de business, dar nu trebuie să închizi ochii și mergi nebunește înainte doar pentru a câștiga o sumă mai mare de bani decât de obicei.

Fii echilibrat! Fii înțelept! Fii bun!


Articole din categoria MARKETING

Articole din categoria MARKETING

Ce înseamnă marketingul? Un set de strategii care au ca scop promovarea unei idei sau a unor servicii sau produse.

Cum se face marketing? Fie în mediul online, fie la radio, fie în presa scrisă, fie prin OOH (Out Of Home – panouri publicitare).

Eu sunt consultant pe partea de marketing online, astfel că te pot ajuta cu promovarea afacerii prin intermediul serviciilor de SEO (pentru optimizare și indexarea site-ului în Google), dar și cu partea de administrare și creare de conținut digital pentru conturile de Social Media.

La această rubrică de marketing vei găsi articole interesante despre rolul unei reclame, despre cum se face o reclamă și câteva sfaturi pe care să le pui și tu în practică.

Dacă ai nevoie de un om de marketing, scrie-mi te rog pe WhatsApp (075 041 7794). Mulțumesc!


Articole din categoria SEO

Articole din categoria SEO

La momentul actual, cele mai multe articole din cele 100 scrise până acum, sunt din categoria SEO. Câte? 36.

Ce categorie urmează ca număr de articole scrise? Social Media, cu 22 de articole.

Asta înseamnă un singur lucru: promovarea trebuie să înceapă cu mine. E ca și cum aș spune „Schimbarea trebuie să înceapă cu mine” (sau cu tine).

Vrei o schimbare? Fii primul care acționează!

Acțiunea este cel mai nobil act pe care-l poate face omul. Bineînțeles, să acționeze la lucruri bune, nu la chestii inutile sau dăunătoare.

Ce ar face omul dacă nu acționează? S-ar plânge „toată ziua, bună ziua”? Nu cred… Plânsul este el însuși o acțiune.

SEO este unealta de bază pentru promovarea site-ului pe motoarele de căutare precum Google, Baidu, Bing, Yahoo, Yandex, Qwant etc.

Vrei ca site-ul afacerii tale să fie vizibil pe Google?

Pentru ce cuvinte cheie dorești ca site-ul tău să fie afișat? Pe pagina „Pachete servicii SEO” găsești pachetele pe care le pun la dispoziția clienților mei cu privire la SEO.

Orice site are nevoie de SEO, mai devreme sau mai tărziu. Cum stă concurența ta la capitolul SEO?

SEO se face pe termen lung. Când apar rezultatele? În timp, la fel cum dacă mergi la sală nu faci „six pack” în 2 săptămâni, ci în 3 luni (minim).

Dacă ar fi să fac un top 3 cu articolele pe care le-am scris la categoria SEO (până acum), clasamentul ar arăta în felul următor:

  1. Ce este SEO?
  2. Primul loc pe Google
  3. 8 idei pentru articole de blog

Nu uita să le citești când ai timp! Mulțumesc.


Articole din categoria SOCIAL MEDIA

Articole din categoria SOCIAL MEDIA

Referitor la marketing, zona de Social Media este prima zonă pe care am abordat-o din punct de vedere profesional, deși eram blogger înainte de a fi Social Media Manager.

Cu ce se ocupă un Social Media Manager? Cu tot ce ține cu privire la rețelele de socializare.

Personal, mă axez pe două platforme de Social Media, și anume Facebook, respectiv Instagram.

Dacă nu ai resursele necesare (buget de reclame, conținut digital și timp), nu-ți recomand să te înhami la mai mult.

E-adevărat că dacă ai un clip, îl poți pune peste tot, adică pe Facebook, Instagram, TikTok și YouTube, dar îți recomand să-ți canalizezi atenția pe maxim două platforme de socializare.

La aceasta categorie vei găsi o grămadă de articole care mai de care mai interesante despre noutăți, bune practici și sfaturi de care trebuie să ții cont dacă vrei să fii profesionist.

Un profesionist nu se naște, ci se face!

Vrei ca businessul tău să fie cât mai vizibil pe Social Media? Atunci investește!

Unii zic că bugetul de marketing ar trebui să fie între 10 și 20% din cifra de afaceri. Eu zic să aloci minim 10% din profitul lunar.

Dacă ai nevoie de un consultant pe partea de Social Media sau chiar de un Social Media Manager, nu ezita să mă contactezi!


Articole din categoria ȘTIRI

E plin internetul de știri, nu-i așa? Pe blogul personal (horjarobert.ro) am 4 rubrici de știri, plus altele unde analizez diferite subiecte. Cam mult, nu?

Ei bine, știrile de pe acest site de business sunt din zona digitală, deci merită să fii la curent cu știri interesante despre tehnologie și marketing.

Nu scriu des articole la această categorie, dar aproape zilnic aflu câte ceva nou și îmi iau notițe.

Cu siguranță nu ești la curent cu toate știrile din industria IT (nici eu nu sunt) sau ești?

Doresc ca articolele mele să fie cu esență, nu superficiale. Poate și de aceea îmi pun amprenta pe orice scriu. La urma urmei, sunt „formator de opinie”, nu jurnalist…


Articole din categoria WEB

Articole din categoria WEB

Ai un site web? Dacă nu ai, dar ai un business, atunci neapărat îți trebuie un site web!

Site-ul web este cartea ta de vizită în mediul online. Bineînțeles, pentru a fi util, trebuie să fie vizibil în căutări pe Google.

Hai să-ți dau un exemplu de optimizare.

Dacă vrei să cauți pe Google după numele meu, „horja robert”, vei primi în top ca rezultat site-urile mele.

Atenție: numele site-urilor mele include expresia „horja robert”, deci nu înseamnă că este optimizat pentru expresiile respective, fiind ceva natural.

În schimb, dacă vrei să cauți „seo horja robert” sau „algoritmul rețelelor de social media”, atunci, cel puțin la a 2-a expresie vei observa că site-ul este optimizat 100% din punct de vedere SEO.

Nu doar că mă ocup de crearea site-ului tău, ci mă pot ocupa și de promovarea acestuia cu ajutorul serviciilor SEO.

Un site fără SEO este ca o mașină fără motor. La fel, un business fără un site este ca o casă fără oameni…


Rezultate?!

Toată lumea vrea rezultate, corect? De-a lungul timpului, mi s-a propus să lucrez pe partea de marketing și să fiu plătit cu un procent din vânzări.

Ce zici? Când mergi la doctor și te consultă, plătești la final sau plătești doar dacă tratamentul pe care ți-l dă îți rezolvă problema?

„Vrednic este lucrătorul de plata sa” este o expresia tare faină din Biblie (Luca 10:7).

Înțeleg că poți să faci anumite lucruri ca bonus gratuit pentru clienți, ca mici atenții, mai ales dacă nu-ți ia mult timp (fie că faci o postare pe Instagram sau o reclamă pe Facebook), dar colaborarea ta, ca om de business, se bazează pe bani.

Sunt total de acord că trebuie să fii integru și mai ales să facturezi exact cât ai cerut înainte (nimic în plus), dar nu sunt de acord cu plata la rezultate.

În fine, una e o firma și alta e un ONG, nu?

În ceea ce privește rezultatele, te invit să intri pe pagina „Rezultate SEO”, o pagină în care vei găsi o grămadă de informații valoroase cu privire la SEO și cum se comportă 3 dintre site-urile mele pe Google.

Articolele de blog au un rol aparte când vine vorba de SEO. Fie că ai un magazin online, fie că ai un site de prezentare, blogul trebuie să fie prezent în mod obligatoriu!


Ce fac după ce am scris 100 de articole de blog?

Ce fac după ce am scris 100 de articole de blog

Orice, dar nu mă opresc!

Albert Einstein făcea, la un moment dat, următoarea declarație: „Viața este ca mersul pe bicicletă: pentru a-ți menține echilibrul, trebuie să mergi înainte.”

Așa este și în SEO. Ai rezultate? Felicitări! Ce trebuie să faci? Să continui!

Ar fi absurd să te oprești în mijlocul cursei când vezi că ești primul! Continuă! Cât timp? Până la final! Care este finalul?

Când nu mai ai niciun business, atunci poți să nu mai investești în SEO. Dar cât timp îți fucționează mecanismele afacerii, chiar dacă nu ești tu la cârmă, pune pe cineva să se ocupe cu partea de marketing, inclusiv de SEO!

Eu sunt și scriitor, și IT-ist (#inginer), deci nu mi-aș externaliza partea de SEO. E drept că durează uneori foarte mult timp până scriu un articol de 2.000 – 3.000 de cuvinte, dar măcar știu că l-am indexat 100% și mă pot baza pe viitor pe un astfel de articol.

Cu cât ai mai multe articole de blog, cu atât poți să-ți consolidezi o structură sănătoasă de linkuri interne.

Partea bună pentru mine este că nu am doar acest site de business, ci mai multe. Încerc să nu investesc mai mult de 30% din timpul meu pe partea asta de marketing și de optimizare a site-urilor personale.

Ai nevoie de cineva care să se ocupe de blogul site-ului tău? Dar de SEO? Contactează-mă!


Contact

Odată ce te-ai apucat de treabă, nu te mai uita înapoi, chiar dacă ți se pare greu!

E greu să fii antreprenor, dar nu imposibil! Tot la fel de greu (sau un pic mai greu) este să ai succes, dar dacă muncești, ești perseverent și răbdător, și continui cu munca, atunci în mod inevitabil vei ajunge unde ți-ai propus!

Fii binecuvântat, oriunde te-ai afla!

Pentru mai multe detalii cu privire la o colaborare, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794.

P.S. Acesta este articolul cu numărul 101! 🥳


„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

✍ Horja Robert Emanuel
CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.
WhatsApp 075 041 7794

Distribuie:
Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Cele mai vechi
Cele mai proaspete Cele mai votate
Impresii
Vezi toate comentariile