Salutare! Cauți pe cineva care să facă un audit profesional la site-ul web al afacerii tale? Îți ofer un audit complet de la A la Z, cu privire la arhitectura, designul și funcționalitatea site-ului!
Ca treaba să fie excelentă până la capăt (și dincolo de ea, cum este imnul dinamoviștilor), includ și partea de audit SEO pentru a vedea cât de bine (sau nu) este optimizat și indexat site-ul web în Google.
Mai întâi îți prezint cuprinsul acestei pagini informative, iar apoi trecem prin fiecare capitol în parte. Recunosc, îți trebuie un pic de timp ca să citești tot și mai ales să pui informațiile în balanță, dar merită la fel cum merită un audit bine făcut.
Lucrurile de „mântuială” trebuie evitate, iar pentru a fi evitate, trebuie în primul rând să știm că ceea ce facem este bine.
Sloganul meu este următorul: „Binele-i bun atunci când e bine făcut.” (H. R. E.)
Vrei o treabă bine făcută? Contactează-mă!
Pentru mai multe detalii, te rog să iei legătura cu mine pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!
Consider ca fiind imperios necesar să răspund mai întâi la o întrebare banală, dar care ascunde multe lucruri interesante: ce este un site web? Hai să merg pe ideea lui „NU”, de la necesitate și urgență.
În primul rând, un site web este o necesitate. Poate ți se pare un răspuns orientat spre marketing, dar consider că un site web este la fel de important precum este o mașină. Ai nevoie de mașină? La cât de precar este pus la punct sistemul de transport în comun din România, o mașină personală este mană cerească.
Nu vreau să idolatrizez nevoia de site web, mai ales dacă e pentru business. Nu-i așa că ai face (aproape) orice ca businessul tău să fie cât mai stabil din toate punctele de vedere?
Un site web este un pilon principal pentru stabilitatea unei afaceri. Cum și de ce? Prin simplul fapt că site-ul web oferă autoritate la nivel de branding, plus partea de vizibilitate. Nu mai zic (scriu) nimic despre magazinul online care este eminamente esențial…
Bineînțeles, la început, antreprenorii sau cei care țin pârghiile companiei nu se gândesc la site ca piesă de rezistență pentru branding. Termenul de „branding” este amintit destul de vag și slab vociferat în spațiul public.
Ai un site web? Te-ai gândit la partea de vizibilitate? Dar cei care l-au construit? Cu părere de rău, dar spre binele tău, îți spun că dacă un site n-a fost gândit de la bun început pentru a fi vizibil în căutări pe Google, adică nu s-a luat în calcul optimizarea SEO, te confrunți cu o problemă.
Partea bună este că această problemă numită vizibilitate se poate rezolva. Cum? Apelând la cineva care să optimizeze site-ul din punct de vedere SEO. În cadrul acestui audit complet pe care ți-l pun la dispoziție am inclus și auditul SEO, astfel că în urma analizei te pot ajuta și la optimizarea SEO.
Trebuie să știi că tot ce-ți spun ca sfat sau ca soluție, pot să și implementez. Deci nu sunt doar doctorul care face consultația și îți eliberează rețeta cu medicamente, ci pot să iau chiar eu medicamentele pentru tine, medicamentele fiind soluțiile tehnice.
Putem să ne oprim un pic și la partea de urgențe după ce am văzut „n-ul” de la „NU”.
Când apar urgențele? De obicei, când suntem conștienți că ceva „arde”. A fi conștient înseamnă a fi informat. Uite un alt motiv pentru care merită să ai un audit complet pentru site-ul afacerii tale.
E bine să nu ne pripim și să nu facem din țânțar armăsar! Trebuie să ai discernământ când pui o etichetă de urgență. Dacă spui că totul este urgent, nu doar tu ajungi la burnout, ci și colegii tăi sau echipa care lucrează pentru tine.
Personal, consider că un site web este o urgență prin prisma utilității pe care o oferă. Îmi place că dețin mai multe site-uri, site-uri bine optimizate din punct de vedere SEO, iar în felul acesta am un mecanism de marketing reușit, dar este destul de solicitant, fapt pentru care nu mă arunc de fiecare dată să rezolv așa-zisele „urgențe”.
Ce înseamnă marketing? Să zicem că înseamnă arta de a promova un serviciu. Prin SEO, un site web este vizibil în căutările motoarelor de căutare (Google, Qwant, Yandex, Baidu, Yahoo etc.), iar astfel primești vizite după vizite.
E bine să fii primitor de oaspeți, mai ales dacă ai un business, nu-i așa? SEO este doar o unealtă de marketing, o pârghie prin care poți să primești vizitatori pe site, iar apoi să devină clienții tăi.
Așadar, site-ul poate fi atât o necesitate, cât și o urgență. Contează foarte mult și perspectiva de viitor a businessului tău, modelul de business, în special pe partea de marketing.
Apropo, ce buget de marketing aloci lunar pentru promovarea afacerii? Te las să te gândești cât crezi că merită să investești în marketing, mai ales acum când suntem într-o eră digitală.
Mă ocup și cu partea de Social Media, iar dacă ai nevoie de consultanță, aștept să-mi scrii pe WhatsApp.
Auditul este o analiză asupra unei situații prin care se evaluează în mod amănunțit situațiile în cauză. Raportat la auditul unui site web, acesta presupune analiza pilonilor principali a unui site web.
În cazul meu, în cadrul auditului complet, evidențiez arhitectura, designul și funcționalitatea (UI/UX), plus partea de SEO a site-ului web.
Pot să zic (sau să scriu) că auditul este asemănător cu o analiză medicală. Ce faci în urma unei analize medicale? Iei un tratament dacă ai probleme, iar dacă nu ai nimic, înseamnă că îți poți continua stilul de viață. Din moment ce ai rezultate bune, înseamnă că ești sănătos.
Ei bine, așa se întâmplă și aici. Dacă site-ul web al afacerii tale este țiplă și nu are nevoie de nicio intervenție, te felicit!
Ce se-ntâmplă dacă apar probleme? Mă duc pe fir, ca un electrician sau sap adânc până văd care-i problema. Întotdeauna, problemele pornesc de la rădăcină, nu-i așa?
Îmi place să fac un audit cât mai complex pornind de la baza pilonilor pe care-i analizez. Practic, analizez tot site-ul și voi identifica exact lucrurile dăunătoare, plus riscurile care sunt dacă se continuă pe modul de autodistrugere.
Apropo de autodistrugere, îți recomand neapărat să faci mentenanță la site-ul web. De ce neapărat? Pentru că orice lucru bun trebuie întreținut. Dacă nu se mai întreține site-ul web, pot să apară tot felul de erori din cauza vulnerabilităților pe care le dezvoltă.
Aceste vulnerabilități se dezvoltă precum mucegaiul sau ciupercile după ploaie. Este foarte important să ai pe cineva care să se ocupe de mentenanță!
Soluțiile practice pe care ți le propun la final sunt eligibile și datorită faptului că în urma auditului am văzut tot site-ul, din măduva oaselor până-n fiecare celulă. Auditul complet e ca un RMN (Rezonanță Magnetică Nucleară) și partea bună este că durează mai puțin decât o programare la un RMN.
Ai văzut cât de mult durează până să fii programat la un RMN? În Arad, București, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara, poți să aștepți și 6 luni pentru a fi programat. Trist, chiar tragic…
De ce este atât de important un audit? Gândește-te că nu este „un audit”, adică unul din mai multe, ci este „auditul”, adică „acela”, „unicul”, pentru că este complet.
Cât de important este un audit pentru un site web? Atât de important pe cât de mult îți pasă de businessul tău.
Din moment ce îți dorești o analiză imparțială, reală și categorică asupra site-ului web, fie că este site de prezentare, fie că este magazin online sau platformă web, înseamnă că îți pasă. Ba mai mult, consideri că există ceva nereguli și vrei să afli care sunt și cum se pot rezolva. Felicitări, ești pe drumul cel bun!
De câte ori ai fost bolnav și ai făcut tot ce ai putut să faci pentru a te vindeca? O boală, oricât de mică ar fi, ne produce un disconfort de care vrem să scăpăm cât mai repede, nu-i așa? La fel procedăm și în business: observăm neregulile și încercăm să aplicăm tot felul de soluții, unele mai ușoare, altele mai grele, unele mai ieftine, altele mai scumpe.
Ce este cel mai important? Rezultatul final, adică rezolvarea problemelor. Slavă Domnului că există speranță pentru soluționarea oricărei probleme!
Treaba mea este să-ți prezint o analiză care să evidențieze punctele slabe, chiar și cele forte ale site-ului web, ca mai apoi să se treacă la partea de rezolvare.
Nu vreau să acuz pe nimeni, nici măcar pe cel care ți-a creat site-ul. În orice lucru, în absolut orice lucru, experiența își spune cuvântul.
Orice tip de site ai avea, îți pot oferi un audit care să-ți prezinte în lumina adevărului cât de bine este structurat, cât de bine se comportă la nivel de funcționalitate, cum stă cu designul (îndeosebi pe mobil) și cum se manifestă din punct de vedere SEO.
Un site web fără SEO este ca o mașină fără motor. Un site web nefuncțional și cu un design ostil alungă vizitatorii. Un site web fără o arhitectură beton este ca o casă de paie lângă malul unui ocean. Afirmații triste? Triste, dar adevărate!
Auditul pentru site-ul web îl împart în 3 mari piloni, și anume:
- audit arhitectură;
- audit UI/UX;
- audit SEO.
Hai să le luăm pe rând.
Arhitectura site-ului este deosebit de importantă! De ce? Hai să-ncepem de la zero. Nu se poate construi nimic fără un proiect, nu-i așa?
Poate spui că „merge și-așa”, că nu este nevoie de vreun proiect pentru a face un site. Ei bine, nu trebuie să ne „culcăm pe-o ureche” și să adaptăm expresii leneșe doar pentru că nu ne pricepem la ceva sau n-avem chef să ne documentăm!
Presupun că îți pasă de businessul tău, prin urmare ești conștient că ai nevoie de un site bine pus la punct din toate punctele de vedere.
Cât de importantă este fundația unei case? Tot atât de importantă pe cât este temelia unui site web.
Nu e totuna să faci o fundație de garaj (sau grajd) și una de casă cu etaj!
Vrei un bloc cu 10 etaje? Baza acestuia trebuie să fie una potrivită pentru a susține 10 etaje, nu una pentru un bloc normal de 4 etaje. Totul trebuie calculat cu precizie.
Resursele necesare pentru a construi un site simplu de prezentare sunt diferite față de cele pentru construirea unui magazin online sau a unei platforme web.
Pe ce tehnologie este construit site-ul afacerii tale? Dacă este un site ce folosește un anumit tip de CMS (Content Management System), poți să-l verifici pe site-ul whatcms.org.
Când ai ocazia să mergi în Budapesta (Ungaria), îți recomand să faci o vizită la Bazilica „Sfântul Ștefan” (Szent István-bazilika). Această biserică a fost construită timp de 54 de ani (1851 – 1905).
Când mergi la Brașov, ai putea să-ți faci timp să vizitezi Biserica Neagră (Die Schwarze Kirche). Construcția la clădirea actuală a început în anul 1383 și a fost finalizată (cât de cât) în anul 1477. Bineînțeles, pe parcurs s-au mai făcut lucrări de restaurare.
Când treci prin Lipova (județul Arad), poți să faci un popas la Mănăstirea Maria Radna. Biserica actuală în stil baroc a fost construită între anii 1756 și 1775.
De ce am enumerat aceste clădiri religioase? Pentru că au o arhitectură sănătoasă și impunătoare, iar rezistența lor este incredibil de puternică.
Îți recomand să ai credință în Dumnezeu, nu te îndemn să fii religios, ci mai degrabă să fii sfânt. Se poate să fii sfânt? Da, cu ajutorul lui Dumnezeu!
Ei bine, dacă arhitectura site-ului tău nu este bună, vei întâmpina probleme pe parcurs.
Poate spui că n-ai nevoie de o arhitectură bună a site-ului de business și că te mulțumești cu un simplu site de prezentare.
Am clienți la care fie le repar site-ul, fie le configurez campanii Google Ads, iar site-urile lor sunt create în tot felul de CMS-uri limitate, precum Squarespace sau Webnode.
Deși au un CMS în spate, adică un Content Management System, care are rolul de a gestiona într-un mod eficient conținutul unui site web, sunt slabe din punct de vedere arhitectural. De ce? Pentru că CMS-urile respective sunt slabe. La fel de slabe sau slăbuțe sunt și CMS-urile Wix, Webflow, Tilda și Carrd,
Nu te sfătuiesc să-ți schimbi site-ul, e departe de mine acest gând, dar dacă vrei ceva profesional, atunci tu singur te vei gândi dacă merită sau nu să ai un site construit pe o arhitectură babană.
Mie îmi place să lucrez cu WordPress pentru crearea site-urilor web, fie că este site de prezentare, fie că este magazin online (WooCommerce). Dacă ai nevoie de o platformă web, atunci iese din calcul folosirea unui CMS și trec direct la ceva personalizat.
Prefer să construiesc ceva pe o bază solidă de la bun început, decât să revin după prima ploaie sau prima adiere de vânt și să fiu nevoit să fac totul din nou.
Ce preferi să cumperi: o casă construită pe nisip, la malul mării sau o casă construită pe stâncă, tot la malul mării (ca să ai o priveliște de vis)?
În funcție de tipul de site pe care-l ai, voi realiza auditul în așa fel încât să-ți expun cât este de rezistent și cât de mult se poate extinde sau cât de mult duce.
După ce finalizez analiza arhitecturii, trec la partea de funcționalitate (UX = User eXperience).
Cum se „mișcă” site-ul tău? Modul în care funcționează, de la viteză până la logică, ține de UX.
Termenul UX este un termen des folosit în tehnologie și reprezintă abrevierea de la „User Experience” sau „User eXperience”. Ce înseamnă asta? În cazul de față, experiența utilizatorului în timp ce folosește site-ul afacerii tale.
Fiecare element de pe site trebuie să aibă un rol specific, la fel cum fiecare element de pe bordul unei mașini are o funcție anume.
Toate au un scop pe lumea asta, corect? Apreciază fiecare zi, fiecare oră, fiecare minut, fiecare secundă, fiecare clipă și ai să conștientizezi că viața este un dar de la Dumnezeu. Bineînțeles, este o artă să știi cum să trăiești, dar cu ajutorul lui Dumnezeu se poate trăi bine și frumos.
Auditul UX va fi un pic mai detaliat pentru că voi lua la „puricat” paginile.
Site-ul trebuie să fie intuitiv, adică utilizatorul (vizitatorul) să știe ce are de făcut când intră pe el. De exemplu, dacă intră pe o pagină de produs, acesta trebuie să aibă cale liberă spre procesul de achiziționare. Cu cât folosește mai puține clickuri, cu atât se va simți mai bine.
E ca la jocuri: dacă jocul este ușor, mai ales primele 10 sau 100 de nivele, omul va sta să se joace cu plăcere. De ce? Pentru că este ușor, iar dacă facem lucruri ușoare ne hrănim cu o stare de satisfacție, stare ce aduce cu sine relaxarea. Tare, nu?
Hai să-ți zic una (bună) de la mine… Cred că eram pe clasa a 11-a. Am avut de creat un site la Informatică (am fost la profil Mate-Info). Toate bune și frumoase, l-am predat doamnelor profesoare, iar la un moment dat, când mi-au verificat site-ul, o doamnă (dragă) mi-a adresat următoarea întrebare: „Și cum ies de pe site?”
Chiar așa, cum ieși de pe un site? N-am făcut avioane sau vreun joc, ci un site. Când vrei să ieși de pe un site și nu vezi butonul „Back” din browser, ar fi bine să apeși pe simbolul „X” din partea dreaptă-sus a ecranului, corect? Dacă era joc, înțelegeam că trebuia să-i spun de combinația Alt + F4 (în caz că se bloca ceva).
Tu ce răspuns i-ai fi dat? Eu n-am zis nimic, am preferat să tac. Tăcerea e de aur în multe momente…
Sfat: dacă un site nu include butonul „Acasă/Home” în meniu, apasă pe logo. Este o lege nescrisă ca logoul să aibă URL-ul către pagina principală. Dacă nici așa nu poți să ajungi pe prima pagină, contactează-mă pentru un audit și implementez soluțiile necesare pentru un UX de nota 10.
Site-ul trebuie să fie simplu, frumos și intuitiv. Că tot veni vorba de frumusețe, cum stă site-ul tău la capitolul design?
UI reprezintă abrevierea de la „User Interface” și se referă la design. Ce este inclus în design? Tot ce se vede cu ochii.
Poate că unele chestii din analiză vor fi înlănțuite, în sensul că voi face aluzie și la funcționalitate (UX) când scriu despre arhitectură sau design (UI), dar toate lucrează spre binele final.
Ce paletă de culori are site-ul tău? Folosește cât mai puține culori! Nu trebuie să ai culorile curcubeului (ROGVAIV) pe tot site-ul!
Cu cât folosești mai multe culori, cu atât mai mult îl vei încurca pe vizitator. Ochii nu trebuie obosiți, ci folosiți cu rost!
Îți recomand să ai maxim 3 culori de bază, iar dacă este necesar, folosește culori asemănătoare (mai deschise, mai închise) la nevoie.
Știu că gusturile nu se discută, dar poți să iei sfatul meu ca fiind neutru. Am rolul de a-ți prezenta o analiză imparțială prin prisma experienței mele atât ca programator, cât și ca utilizator.
Cum se comportă site-ul tău de business în varianta mobilă? Telefonul este un dispozitiv care ne ține cu capul în el mai mult decât ar trebui și cel mai probabil, potențialii tăi clienți intră pe site de pe telefon, nu de pe desktop (PC, laptop) sau tabletă.
Un site perfect compatibil pentru telefon este obligatoriu, nicidecum opțional!
Sunt anumite site-uri vechi construite în urmă cu 10 – 15 ani, care n-au un design potrivit pentru telefoane (indiferent de dimensiunea acestora). Ce trebuie făcut? Un site de la zero la hero! Dacă cei care dețin site-urile nu vor să investească într-un site nou-nouț, este în regulă, fiecare știe bugetul pe care-l are la dispoziție pentru partea de digitalizare, dar măcar să nu aibă pretenția de a avea mulți viziatori.
Site-ul web trebuie văzut în mod holistic, în ansamblu, pe de-a-ntregul. De ce? Pentru că toate elementele trebuie să fie în armonie.
Nu ți-a spus doctorul stomatolog că durerea pe care o simți la măseaua X provine de la măseaua Y, măsea a cărui nerv a putrezit? Sau nu ți-a spus domnul doctor că durerea de cap pe care o ai este de la gât, iar durerea vine de la mijlocul spatelui?
Treaba mea este să-ți spun tot ce trebuie spus și bineînțeles, să-ți ofer soluții pe care le pot implementa pentru site-ul afacerii tale.
Următorul pas este analiza SEO. Dacă site-ul web are o arhitectură sănătoasă și un UI/UX de vis, dar nu este optimizat din punct de vedere SEO, e la fel de util ca un stadion de fotbal cu o capacitate de 100.000 de locuri în mijlocul nimănui despre care nu știe nimeni că există… Cine merge la „Nimea”? Nimeni.
Cum stă site-ul tău la capitolul SEO? Știi ce este SEO? SEO este abrevierea de la „Search Engine Optimization” (Optimizarea Motoarelor de Căutare) și are rolul de a promova site-ul pe motoarele de căutare.
Dacă vrei o definiție ca la carte, o găsești în articolul „Ce este SEO?”. Hai să o scriu și aici:
În urma auditului, te pot ajuta și cu partea de rezolvare a problemelor izvorâte, plus partea de optimizare SEO a întregului site.
Nu-i așa că vrei ca site-ul afacerii tale să fie vizibil pe Google? Pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie neapărat să fie optimizat din punct de vedere SEO.
Care sunt expresiile sau cuvintele cheie pentru care dorești ca site-ul tău să fie indexat în Google?
De exemplu, dacă ești din Constanța și ai o pensiune pe care o pui la dispoziție pentru cazare în luna iulie, putem lucra la indexarea site-ului tău pentru expresia „cazare constanța iulie” sau „cazare pensiune constanța” sau „pensiune constanța”.
Hai să-ți mai las un exemplu.
Dacă ești din Brașov și ai un magazin online cu ajutorul căruia vinzi calorifere, atunci la căutările „calorifer brașov”, „calorifer din aluminiu brașov”, „convector electric de perete brașov”, ar trebui să apară site-ul tău în topul căutărilor. E posibil? Numai dacă este optimizat 100% din punct de vedere SEO.
Ai observat că am pus numele orașului în căutări? În acest caz este vorba de SEO local. Dacă nu pui numele orașului, atunci afișările de pe Google vor fi la nivel național, nu local.
E chiar indicat să ai optimizarea site-ului atât la nivel local (în funcție de oraș), cât și la nivel național, mai ales dacă ai un magazin online.
Auditul SEO este compus din trei părți și anume:
- auditul tehnic
- auditul on-page
- auditul off-page
Auditul local, prin care se analizează și contul Google Business Profile, este bonus.
Auditul tehnic este cel care scoate în evidență sănătatea site-ului web. Apropo, îți recomand și chiar te sfătuiesc să ai grijă în primul rând de sănătatea ta, apoi de sănătatea familiei tale și mai apoi de sănătatea businessului! De site-ul tău mă ocup eu, mai ales că orice soluție propusă o pot implementa.
Auditul on-page ține de analiza conținutului de pe site. În lumea oamenilor de SEO („SEOmani”), sloganul „Content is King” se referă la crearea de conținut digital. Nu orice tip de conținut digital, ci acela care atrage trafic (vizitatori pe site), creează încredere (prin informațiile prezentate), convertește vizitatorii în clienți (datorită serviciilor sau produselor) și te diferențiază față de concurență.
Bill Gates a scris un eseu motivațional cu titlul „Content is King”, iar de acolo lucrurile au luat o direcție mai clară cu privire la crearea de conținut. Pe vremuri, Bill Gates era la fel de influent precum este Elon Musk în zilele noastre. Nu că n-ar mai fi și-acum Bill Gates influent, dar a luat-o pe arătură cu ideologiile lui.
În fine, trebuie să știi că partea de conținut este formată din text, imagini și videoclipuri. Orice pagină web trebuie să aibă în mod obligatoriu texte și imagini optimizate din punct de vedere SEO!
De ce obligatoriu și nu opțional? Nu-i totuna să te lupți cu 100 de site-uri pe expresiile „tractari auto”, „vulcanizare auto mobila”, „tratamente îngrijire păr”, „servicii optimizare seo” sau „preț creare site web”.
Și nu în ultimul rând, pentru a avea un site cât mai bine poziționat în topul afișărilor pe Google, trebuie să ai backlinkuri. Ce sunt backlinkurile? Linkuri către site-ul tău puse pe alte site-uri. Un pic de atenție: linkurile nu trebuie să aibă activat atributul „nofollow”.
Dacă alegi colaborarea cu mine, fie doar și pentru crearea articolelor de blog, îți propun articole publicitare optimizate SEO 100% pe site-ul lightnews.ro. În felul acesta, vei avea mai multă vizibilitate. E ca și cum echipa ta atacă poarta adversă și fiecare jucător are o minge și dreptul de a șuta. Din 11 șuturi, măcar 1 gol să fie.
Vrei doar un audit SEO, nu un audit complet al site-ului web? Intră te rog pe articolul „Cât costă un audit SEO?”, iar apoi spune-mi care este site-ul afacerii tale și trec direct la auditul SEO. Mulțumesc!
Auditul pe care ți-l pun la dispoziție este integru din toate punctele de vedere! La urma urmei, cu ce te-ar ajuta să-ți laud site-ul dacă acesta nu este util?
Site-ul trebuie să fie neapărat util! Aici intră în joc partea de audit UX.
Utilitatea ține foarte mult de arhitectura site-ului, de modul în care a fost gândit și mai ales de modul în care se dorește a fi folosit.
Cele mai mari bătăi de cap le au posesorii de platforme. Atenție! Posesorii de platforme, nu neapărat dezvoltatorii de platforme.
Dacă ai nevoie de o platformă web și ai nevoie de cineva pe post de consultant sau de un project manager, te rog să mă contactezi (WhatsApp 075 041 7794).
Expertiza pe care ți-o pun la dispoziție va reliefa capacitatea mea de înțelegere a unui site web (site de prezentare, magazin online sau platformă web), într-un mod etic și neutru, raportat la cerințele moderne de dezvoltare.
Interesul meu principal este să-ți ofer o analiză curată, ca la carte.
Principalul scop al auditului este acela de a evidenția tot ce este bine și tot ce se poate îmbunătăți. Fii pe pace! Orice problemă se poate rezolva! Domnul să fie lăudat în toate!
Îți las aici prețurile pentru audit în funcție de tipul de site: site de prezentare, magazin online, platformă web, blog și landing page (pagină de vânzări).
Prețuri audit complet site web:
- Preț audit complet site de prezentare: 899 RON
- Preț audit complet magazin online: 1299 RON
- Preț audit complet platformă web: 1699 RON
- Preț audit complet blog: 599 RON
- Preț audit complet landing page: 399 RON
Să intrăm puțin în câteva detalii cu privire la tipul de site web? Hai să facem o treabă bună până la capăt!
A fi constant face mai mult decât a fi rapid. De ce te grăbești când știi că așa apar cele mai mari și mai dese probleme? Nu mai bine îți iei timp și faci o treabă bună și trainică din prima?
Avem mare nevoie de înțelepciune în orice domeniu al vieții, în mod special atunci când muncim. Mare, mare, mare nevoie de înțelepciune!
Ai investit într-un site web, dar ești nemulțumit de modul în care se comportă? Un site de prezentare este oglinda afacerii tale în mediul online.
Cât de bine este optimizat din punct de vedere SEO? Cât de rapid se încarcă? Dar ce performanțe ai obținut prin intermediul site-ului web?
Dacă site-ul este mai mult pe post de bibelou și nici nu arată bine în varianta de mobil (adică nu este adaptat), atunci îți înțeleg nemulțumirea.
În caz că site-ul este total compromis, fie din cauza arhitecturii, fie din cauza virușilor, te pot ajuta cu dezvoltarea unui site web modern, securizat, orientat spre client (cu optimizare SEO inclusă). Pe pagina „Servicii” găsești prețurile pentru crearea unui site web, ba chiar prețurile pentru toate serviciile mele.
Cum arată magazinul tău online? E drept că partea de design este discutabilă, dar un lucru frumos ar trebui să fie frumos pentru toată lumea. Sau nu-i așa?
De altfel, un lucru funcțional ar trebui să fie funcțional pentru toată lumea. Dacă ai un buton pentru adăugarea produsului în coș, dar este nefuncțional, atunci această nefuncționalitate este întâlnită de către orice vizitator interesat de produsele tale.
Nu doar că îți fac un audit complet al site-ului web, dar îți și propun soluții pentru rezolvarea problemelor.
Magazinul online este principalul motor de funcționare al afacerii tale, astfel că merită să fie funcțional la standarde înalte și să arate bine din punct de vedere estetic!
Investiția într-o platformă web nu este de loc neglijabilă!
Cât de funcțională este platforma web? Total sau parțial?
Ai un caiet de sarcini sau o documentație la „punct și virgulă” pentru dezvoltarea platformei? Dacă nu, atunci e clar de ce sunt atâtea probleme. Dacă da, atunci trebuie doar să se respecte documentația.
Din moment ce lucrurile sunt funcționale, elementele de desing reprezintă doar crema. Să nu uităm că blatul este adesea fără gust.
Detaliile fac diferența! O platformă web fără detalii bine puse la punct este precum o cremă fără gust…
Orice site, fie că este un site de prezentare, fie că este un magazin online, fie că este o platformă, are nevoie de blog. De ce? Pentru că blogul reprezintă ușa deschisă pentru dezvoltarea site-ului.
Vrei un site vizibil pe Google și pe alte motoare de căutare? Blogul este soluția potrivită!
Bineînțeles, blogul trebuie „hrănit” constant cu articole de blog bine optimizate din punct de vedere SEO.
Dacă ai un site la început, este bine să publici câte un articol de blog pe săptămână pentru a pune o fundație solidă, mai ales la capitolul linkuri interne (îți explic pe cazul tău la momentul potrivit), iar după câteva luni poți să publici chiar și câte două sau unul pe lună.
Vrei să ai doar blog, fără a avea și pagini de prezentare? E foarte bună și această alegere! Important este ca toate articolele să fie bine optimizate din punct de vedere SEO.
Indiferent de platforma cu ajutorul căreia ai creat site-ul web (WordPress, Squarespace, Webnode, Wix, Webflow etc.), optimizarea SEO este obligatorie!
Nu știi cum să optimizezi SEO un articol de blog? Contactează-mă!
Un landing page sau o pagină de vânzări are un singur scop, și anume acela de a câștiga client după client, nu-i așa?
Ei bine, ce faci dacă ai un landing page care nu face nimic? Cu mulți ani în urmă, o distinsă jurnalistă spunea că „Selly nu face nimic”. După 10 ani, Selly a făcut mult mai multe decât face toată televiziunea la care lucrează doamna respectivă. O fi ironia sorții sau o lecție de viață? Nu știu, nu mă bag, dar pot să văd care-i problema cu pagina sau paginile tale de vânzări.
Eu pun accentul și pe partea de vizibilitate în Google, din moment ce ai o pagină web. Poți insista și cu reclame (Google Ads sau Facebook Ads), dar e mult mai bine să ai o pagină web care apare în topul afișărilor la o căutare organică (naturală).
Când cineva caută „curs limba spaniolă” și pagina ta de vânzare (pagina web sau landing page-ul) apare pe locul 2, ai șanse mai mari de 75% ca orice om care a făcut acea căutare să și dea click și să-și facă timp să-ți analizeze oferta.
Cine intră pe platformele de Social Media pentru a căuta reclame? Nimeni-nimic-niciodată.
Reclamele de pe Social Media au și ele un rol, dar deja nu mai vorbim de intenție, ci de atenție. Pe Social Media te lupți pentru atenție, iar pe Google lupta este dată pe intenție.
E mult mai ușor să vinzi cuiva ceva care caută acel „ceva” pe care-l ai de oferit, decât să vinzi ceva cuiva care nu este neapărat interesat de ceea ce oferi.
Te pot ajuta cu mai mult decât un simplu audit web sau cu implementarea soluțiilor optime!
Ai nevoie de o aplicație de mobil (#Android)? Spune-mi și creez una personalizată în funcție de nevoile tale (sau a angajaților sau a clienților).
Cauți pe cineva care să se ocupe de administrarea conturilor de Social Media? Dorești să colaborezi cu un om care să se ocupe cu partea de creare a conținutului digital (#postări) pe conturile/paginile de Social Media? Te pot ajuta și în această privință!
Pe pagina „Servicii” găsești lista cu serviciile pe care le pun la dispoziția clienților mei!
S-auzim numai de bine!
Pentru mai multe detalii cu privire la auditul site-ului web sau referitor la alte servicii ce țin de digitalizarea afacerii tale, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794.
„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”
✍ Horja Robert Emanuel
Consultant IT & Marketing
WhatsApp 075 041 7794
